Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

glow weapons


Najlepsza odpowiedź KoRrNiK, 13.08.2021 14:42

No to musisz zmienić sobie tylko AMMO > CLIP czyli

 

Linijka 11 

new maxAmmo[CSW_P90 + 3]= { -2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1 };

na 

new maxClip[CSW_P90 + 1]= {0, 13, 0, 10, 0, 7, 0, 30, 30, 0, 15, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 0, 7, 30, 30, 0, 50};

W linijce 28

static ammo, color[3], percent, weapon;

zmieniasz ammo na clip

static clip, color[3], percent, weapon;

W linijce 30 musisz zamienić parametr od ammo na clip 

weapon = get_user_weapon( id, _, ammo );

na 

weapon = get_user_weapon( id, clip );

No i ostatnia zmiana w linijce 31

percent = floatround(float(ammo) / float(maxAmmo[weapon]) * 100.0);

na obliczanie procentów amunicji która znajduje się aktualnie w magazynku 

percent = floatround(float(clip) / float(maxClip[weapon]) * 100.0);
Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 SezonowyGracz

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:74
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Online

Napisano 04.08.2021 20:03

Poszukuje pluginu podobnie dzialającego do https://forums.allie...ead.php?t=69981

tylko, plugin robił poświatę koloru zależnego od ilości amunicji załadowanej w magazynku, przykładowo jeśli magazynek był pełny to poświata była zielona, jeśli do połowy pełny to żółta, a jak pusty to czerwona, ktoś widział ten plugin? parę lat temu znalazłem go na jakiejś stronie, a nie mam kopii i szukam od dawna, no i nie mogę znaleźć.


  • +
  • -
  • 0

#2 KoRrNiK

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 78
Zaawansowany

  • Postów:72
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 11.08.2021 16:00

Jeśli w broni nie ma amunicji to broń będzie miała na sobie powłokę w kolorze czerwonym, na pomarańczowo gdy jest połowa magazynka a więcej na zielono.

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

#pragma semicolon 	1
#define isPlayer(%1) 	((1 <= %1 && %1 < 33))

new const PLUGIN[] 	= 	"xyz";
new const VERSION[] 	= 	"v1.0";
new const AUTHOR[] 	= 	"KoRrNiK - amxx.pl/user/69614-korrnik/";

new maxAmmo[CSW_P90 + 3]= { -2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1 };

public plugin_init(){

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel", 0);
}

public fw_SetModel(ent){
	
	if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED;
	
	static id; id = pev(ent,pev_owner);
	
	if(!isPlayer(id)) return FMRES_IGNORED;
	
	static ammo, color[3], percent, weapon;
	
	weapon = get_user_weapon( id, _, ammo );
	percent = floatround(float(ammo) / float(maxAmmo[weapon]) * 100.0);

	if(percent == 0){
		color[0] = 255; color[1] = 000; color[2] = 000;
	} else if(percent <= 50){
		color[0] = 255; color[1] = 160; color[2] = 000;
	} else {
		color[0] = 000; color[1] = 255; color[2] = 000;
	}
	
	fm_set_rendering(ent,kRenderFxGlowShell, color[0], color[1], color[2], kRenderNormal, 15);
	
	return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

- Na wiadomości typu "siema, mam sprawę" nie odpisuję pisz od razu o co Ci chodzi.

- Jeśli masz zlecenie pisz śmiało  :)

- Nie pomagam na PW za darmo  :(

 

 


#3 KoRrNiK

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 78
Zaawansowany

  • Postów:72
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 11.08.2021 16:00

Można usunąć tą odpowiedź? Ponieważ zduplikowała się.


Użytkownik KoRrNiK edytował ten post 11.08.2021 16:01

  • +
  • -
  • 0

- Na wiadomości typu "siema, mam sprawę" nie odpisuję pisz od razu o co Ci chodzi.

- Jeśli masz zlecenie pisz śmiało  :)

- Nie pomagam na PW za darmo  :(

 

 


#4 SezonowyGracz

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:74
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Online

Napisano 12.08.2021 22:45

jesteś na dobrym tropie, tylko w tym momencie kolor zmienia się w zależności od tego ile amunicji jest w zapasie, a chodzi o to by zmieniał się w zależności ile jest aktualnie w tej broni załadowane amunicji, np. usp jak ma 12 naboi zaladowane to zielony, 6 pomaranczowy, 0w magazynku to czerwony


  • +
  • -
  • 0

#5 KoRrNiK

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 78
Zaawansowany

  • Postów:72
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 13.08.2021 14:42   Najlepsza odpowiedź

No to musisz zmienić sobie tylko AMMO > CLIP czyli

 

Linijka 11 

new maxAmmo[CSW_P90 + 3]= { -2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1 };

na 

new maxClip[CSW_P90 + 1]= {0, 13, 0, 10, 0, 7, 0, 30, 30, 0, 15, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 0, 7, 30, 30, 0, 50};

W linijce 28

static ammo, color[3], percent, weapon;

zmieniasz ammo na clip

static clip, color[3], percent, weapon;

W linijce 30 musisz zamienić parametr od ammo na clip 

weapon = get_user_weapon( id, _, ammo );

na 

weapon = get_user_weapon( id, clip );

No i ostatnia zmiana w linijce 31

percent = floatround(float(ammo) / float(maxAmmo[weapon]) * 100.0);

na obliczanie procentów amunicji która znajduje się aktualnie w magazynku 

percent = floatround(float(clip) / float(maxClip[weapon]) * 100.0);

  • +
  • -
  • 3

- Na wiadomości typu "siema, mam sprawę" nie odpisuję pisz od razu o co Ci chodzi.

- Jeśli masz zlecenie pisz śmiało  :)

- Nie pomagam na PW za darmo  :(

 

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Coinsy CSGOAtse Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pl