Tak jak napisał Misiu. abyś sprawdził gdzie masz wpisany plugin.
Możesz też sprawdzić ten plugin lecz działa na tej samej funkcji wywoływania czyli register_message(SVC_INTERMISSION,:
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <codmod>
#pragma semicolon 1
#define ALL_CVAR 3
new const PLUGIN[] = "best Player ( 3 )";
new const VERSION[] = "v1.0";
new const AUTHOR[] = "KoRrNiK - amxx.pl/user/69614-korrnik/";
new codCvar[ALL_CVAR];
new const registerCvar[ALL_CVAR][2][] = {
{ "cod_exp1", "300" },
{ "cod_exp2", "150" },
{ "cod_exp3", "75" }
};
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_message(SVC_INTERMISSION, "svcIntermission");
for(new i = 0; i < sizeof(registerCvar); i++) codCvar[i] = register_cvar(registerCvar[i][0], registerCvar[i][1]);
}
public svcIntermission(){
new sortPlayer[33][2], players[32];
new iNum, idPlayer, count;
new const type[][] = { "Pierwszy", "Drugi", "Trzeci" };
get_players(players,iNum);
for(new i = 0; i < iNum; i++){
idPlayer = players[i];
sortPlayer[count][0] = idPlayer;
sortPlayer[count][1] = get_user_frags(idPlayer);
count++;
}
SortCustom2D(sortPlayer ,count,"compareKills");
new userName[33];
ColorChat(0, GREEN, "^x04---^x01 Najlepsi gracze na tej mapie^x04 ---");
for(new x = 0; x < 3; x++){
new i = sortPlayer[x][0];
get_user_name(i, userName, sizeof(userName) - 1);
if(get_user_frags(i) < 1) continue;
ColorChat(0, GREEN, "^x04[%s]^x01 %s^x04 |^x03 %d Fragow^x04 (+%d dosw.)", type[x], userName, sortPlayer[x][1], get_pcvar_num(codCvar[x]));
cod_set_user_xp(i, cod_get_user_xp(i)+get_pcvar_num(codCvar[x]));
}
}
public compareKills(elem1[], elem2[]){
if(elem1[1] > elem2[1]) return -1;
else if(elem1[1] < elem2[1]) return 1;
return 0;
}
Ten plugin nie bierze osób którzy mają mniej niż 1 kill czyli jak jedna osoba będzie miała tylko jednego fraga to tylko jego pokaże na koniec mapy.
Oraz jaki używasz plugin do zmiany mapy?