Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

[ReAPI] Mołotow CS:GO


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Misiu.

    Kochanek DarkGL

  • Power User

Reputacja: 174
Profesjonalista

  • Postów:539
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 14.05.2021 06:49

Opis pluginu: Wtyczka dodaje możliwość korzystania z Mołotowa przez graczy na serwerze Autor: wellasgood
Wymaga ReAPI
 
Instalacja:
Skompiluj wtyczkę 
Skopiuj skompilowany plik .amxx do katalogu: amxmodx / plugins /
Dodaj .amxx do amxmodx / configs / plugins.ini
Skopiuj plik 'reapi_molotov.ini' do katalogu: amxmodx / configs /
Skopiuj wielojęzyczny plik „.txt” do katalogu amxmodx / data / lang /
Skopiuj pliki modelu „.mdl” do katalogu models / reapi_molotov /
Skopiuj pliki dźwiękowe „.wav” do katalogu sound / weapon / reapi_molotov /
Skopiuj pliki sprite '.spr' do katalogu sprites / reapi_molotov /
Plik '.cfg' jest tworzony automatycznie po uruchomieniu serwera
Zmień mapę lub zrestartuj serwer.
Konfiguracja: 
Spoiler
 
Kompatybilność: Amx Mod X 1.9.0, Amx Mod X 1.10.0 dev
 
Film: 
Снимок_2021_04_18_01_06_47_210.png
 
Download:
Załączony plik  reapi_molotov.zip   1,23 MB  154 Ilość pobrań
 

  • +
  • -
  • 3

PoGrywamy.pl - Pograj Razem Z Nami

 

Tatusiek serwerów:

[ONLY DD2 #2] 1shot2kill.pl

[ONLY DD2] PoGrywamy.pl

Przyjmuje płatne zlecenia!


#2 Misiu.

    Kochanek DarkGL

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 174
Profesjonalista

  • Postów:539
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 17.05.2021 07:18

Update 1.3.0

  • Wszystkie ustawienia define z poprzedniej aktualizacji są wykonywane przez cvary.
  • Dodano dźwięk płonącego ognia po eksplozji (czas dźwięku musi być równy lub dłuższy niż czas palenia się ognia, który jest ustawiony przez cvar 'reapi_molotov_firetime' ). Zgodnie ze standardem dźwięk trwa 20 sekund, zasada działania polega na tym, że dźwięk włącza się w momencie pojawienia się ognia i wyłącza się automatycznie po czasie określonym cvarem.
  • Dodano blokadę posiadania tylko 1 mołotowa w ekwipunku
  • Dodano plik LANG.
  • Dodano i edytowano plik .Ini

Załączony plik  reapi_molotov.zip   1,83 MB  65 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 2

PoGrywamy.pl - Pograj Razem Z Nami

 

Tatusiek serwerów:

[ONLY DD2 #2] 1shot2kill.pl

[ONLY DD2] PoGrywamy.pl

Przyjmuje płatne zlecenia!


#3 Misiu.

    Kochanek DarkGL

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 174
Profesjonalista

  • Postów:539
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 19.05.2021 09:36

Update 1.3.2

  • Naprawiono moment z limitem rund, teraz po restarcie licznik limitu jest resetowany.
  • Zmieniony plik LANG 
  • W limitach rund możesz teraz określić dokładną wartość, od której rundy można korzystać
  • Przechwytywanie wydarzenia w grze w celu obliczenia limitu rundy odbywa się za pomocą reapi
  • Sprawdzono komendę execw plugin_initdo ręcznego wczytywania konfiguracji (teraz jeśli plik nie istnieje, czyli np. Nie został jeszcze utworzony, to w konsoli nie będzie błędów, sprawdzenie będzie dodane, aby sprawdzić, czy ten plik istnieje, a jeśli nie, zostanie pominięty)
if(file_exists(fmt("%s/plugins/reapi_molotov.cfg", Path)))
{
   server_cmd("exec %s/plugins/reapi_molotov.cfg", Path)
   server_exec()
}

Załączony plik  reapi_molotov (1).zip   1,83 MB  86 Ilość pobrań


Użytkownik Misiu. edytował ten post 19.05.2021 09:37

  • +
  • -
  • 1

PoGrywamy.pl - Pograj Razem Z Nami

 

Tatusiek serwerów:

[ONLY DD2 #2] 1shot2kill.pl

[ONLY DD2] PoGrywamy.pl

Przyjmuje płatne zlecenia!


#4 Misiu.

    Kochanek DarkGL

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 174
Profesjonalista

  • Postów:539
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 25.05.2021 09:48

Update 1.6.0

  • Dodano tryb, w którym mołotowa nie można kupić poza strefą zakupów na mapie. (wł. / wył. nowy cvar)
  • Dodano tryb, w którym gracze będą mieli tylko określoną ilość czasu na zakup Mołotowa w strefie zakupów od początku rundy (ustawiając tym razem nowy cvar)
  • Dodano tryb, w którym istnieje ograniczenie (limit n- * razy) na gracza kupującego mołotowa poprzez wydawanie poleceń co rundę. 
  • Podzielono cvar od flag na 2 cvary bardziej szczegółowe
  • Naprawiono niektóre cvary w zakresie ich rejestracji za pomocą kodu
  • Naprawiono błąd, w którym każdy gracz mający dostęp do Mołotowa mógł szybko ponownie wcisnąć lewy przycisk myszy po pierwszym rzucie, dzięki czemu taki gracz ciągle miałby granat (przy częstym naciskaniu lewego przycisku myszy). Dodano sprawdzenie liczby nabojów Mołotowa, jeśli wynosi 0 nie można go zbugować.
  • Dźwięk podpalenia Mołotowa był wykonywany z funkcją wyciszenia (wcześniej dźwięk był odtwarzany całkowicie), teraz możesz ustawić własny dźwięk podpalenia o dowolnej długości, czyli wtyczka sama wyłączy ten dźwięk podczas rzucania Mołotowa , a także jeśli gracz zmieni broń (również się wyłączy)
  • Dźwięk podpalenia Mołotowa nie pochodzi już od samego Mołotowa (entiti w jego rękach), ale od gracza (dźwięk będzie teraz zawsze słyszalny w razie potrzeby)

Uwaga!

Konieczne jest skopiowanie starej konfiguracji z wtyczki w dogodne miejsce i usunięcie jej na serwerze, uzupełnienie aktualizacji, restart serwera (zmiana mapy), nowa konfiguracja zostanie utworzona (z nowymi cvarami), dodaj informacje ze starego zapisu do nowo utworzonej konfiguracji.

 

Załączony plik  reapi_molotov.zip   1,83 MB  86 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 1

PoGrywamy.pl - Pograj Razem Z Nami

 

Tatusiek serwerów:

[ONLY DD2 #2] 1shot2kill.pl

[ONLY DD2] PoGrywamy.pl

Przyjmuje płatne zlecenia!


#5 Misiu.

    Kochanek DarkGL

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 174
Profesjonalista

  • Postów:539
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 25.06.2021 08:15

Update 2.1.1

 

  • Poprawiono działanie poleceń wydawania Mołotowa (srvcmd) do pracy z dodatkową wtyczką od SKAJIbnEJIb
  • Dodano m.in. <amxmisc>
  • Poprawiony plik LANG.
  • Poprawiono opis w pliku reapi_molotov_api.inc na natywny do wydawania mołotowa
  • Dodano interfejs API

Załączony plik  reapi_molotov.zip   1,79 MB  145 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 2

PoGrywamy.pl - Pograj Razem Z Nami

 

Tatusiek serwerów:

[ONLY DD2 #2] 1shot2kill.pl

[ONLY DD2] PoGrywamy.pl

Przyjmuje płatne zlecenia!


#6 Gienek1980

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
Offline

Napisano 24.09.2021 14:13

Proszę o pomoc

Mie mogę skompilować ani na Kompilatorze forum

...błąd 134

 

ani lokalnie

...fatal error 100: cannot read from file: "reapi"

 

tak jest w przypadku każdej z aktualizowanych wtyczek

 

pozdrawiam


  • +
  • -
  • 0

#7 nojaknie

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:195
Offline

Napisano 24.09.2021 15:13

Mie mogę skompilować ani na Kompilatorze forum
...błąd 134
 
ani lokalnie
...fatal error 100: cannot read from file: "reapi"

 

Nie wiem czy cokolwiek da się skompilować jużteraz na kompilatorze forumowym  :giggle:

Pobierz biblioteke ReApi https://github.com/s1lentq/reapi


  • +
  • -
  • 0

#8 Gienek1980

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
Offline

Napisano 26.09.2021 12:40

Dziękuję za odpowiedź  :)

Pobrałem plik reapi-master zawierający kilka innych, czy te wszystkie pliki mam wrzucić na serwer? bo tylko w jednym znalazłem plik amxmodx tj. reapi-master / reapi / extra / amxmodx / scripting / include + reapitest.sma.. 

i jak to się ma do reszty problemu , istnieje możliwość kompilacji tego wyżej zamieszczonego kodu ? 

 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych