Spector wchodzi do gry.
BartoszOsw
11.05.2021
WItam,
Problem polega na tym gdy wchodzi się do gry i wybiera drużynę CT/TT to zamiast do niej dodać to nie dodaje do żadnej i zostaje się w spec, ale respisz się możesz zabijać CT i TT i na odwrót. Tworzy się tak jakby 3 drużyna. Brak error logów.
ad_manager.amxx // Reklamy na say AFK-Ultimate.amxx // Wyrzuca AFK ptb.amxx // Wyrownanie druzyn c4.amxx // Licznik bomby show_ips.amxx // Pokazuje IP graczy resetscore.amxx // Resetuje statystyi parachute.amxx // Spadochron admin_freelook.amxx // Admin widzi wszystkich bs_limiter.amxx debug // Limit graczy na dany BS spree.amxx // Najlepszy gracz rundy mutemenu.amxx // Wyciszanie graczy poprawne_rate.amxx // Ustawia poprawne raty inf_smierc.amxx // Info po smierci dontsayips.amxx // Zakaz reklamy RoundSound.amxx // Muzyka na koniec rundy Allow_round_finish.amxx // Dokonczenie rundy na koniec mapy hpk.amxx // Wywala graczy z duzym ping polski_cs.amxx // Spolszcza serwer mReport.amxx debug // Zglaszanie graczy na forum asysty.amxx debug //Asysty kontakt.amxx // Kontakt Admin admin_spec_esp.amxx // Linie dla Admina blokada.amxx //blokada broni flesz.amxx // Kto Kogo Oslepil Flesh losowanievipow.amxx // Losowanie VIP gamenamechanger.amxx // Zmiana nazwy gry hsinfo.amxx // Dzwiek HeadShot nocnyvip.amxx // VIP w nocy 20-9 destroyFiles.amxx // Niszczenie plikow cziter antiflash5.amxx // Anty Fleash na druzyne adminlisten.amxx // Admin widzi rozmowy czas_online.amxx // Czas online Graczy cllw.amxx //Ustawia komende cl_lw rc_logging.amxx // Logi unprecacher.amxx // 512 Limit Modeli spectorkill.amxx //Obserwator nie moze zabijac ludzi
nojaknie
11.05.2021
Sprawdź
spectorkill.amxx
może ironicznie Obserwator zabijać ludzi dzięki temu może
BartoszOsw
11.05.2021
Sprawdź
spectorkill.amxxmoże ironicznie Obserwator zabijać ludzi dzięki temu może
Przed dodaniem tego pluginu już tak było, a ten plugin miał za zadanie, żeby spec nie zabijał CT/TT
Vakos
12.05.2021
admin_freelook.amxx // Admin widzi wszystkich
Z tego co pamiętam to chyba ten plugin powodował to kiedyś u mnie.
Wystarczyło chyba w server.cfg ustawić poniższe komendy na 0:
mp_forcechasecam "0"
mp_forcecamera "0"
BartoszOsw
12.05.2021
Cvary ptb
// PTB Configuration // // File location: addons/amxmodx/configs/ptb.cfg // // Settings are loaded on every mapchange // from this cfg file // // For details on the settings check out the documentation // in the readme.txt file echo [PTB] Ptb.cfg is being executed // These two cvars must be set to 0 so PTB can work properly. mp_autoteambalance 0 mp_limitteams 0 // Control of chatmessages which can be 0 for off 1 on if set to 2 then Transfers will show in hud but not chat. // If set to 3 it will show all messages in chat and transfers as hudtext ptb_saychat 1 // Transfertype can only be 1, 2 or 3 and 3 is the most agressive transfer // 1 is PTBs original transfertype ptb_transfer_type 1 // Set to 0 if admins with immunity also should be switched ptb_switch_immunity 0 // Set to 0 if admins with immunity cant choose the team they wants ptb_limitjoin_immunity 0 // Here you set which flag an admin must have to be immune against transfers (Default o ADMIN_LEVEL_C) ptb_immunity_level "o" // Here you set which flag an admin must have to be able to change PTB settings (Default l ADMIN_RCON) ptb_access_level "l" // If you want to see Transfers made in the HLSW chat have this set to 1 ptb_show_in_hlsw 1 // team selection control amx_ptb limitjoin on // set limits on team joining amx_ptb limitafter 0 // number of rounds after which teams limiting begins amx_ptb limitmin 0 // number of minimum players on map for team limiting amx_ptb maxsize 11 // maximum team size per team amx_ptb maxdiff 2 // maximum team size difference amx_ptb autorounds 3 // number of first rounds into match, which allow autojoin only amx_ptb wtjauto 3 // wtj tries needed to become autojoined amx_ptb wtjkick 5 // wtj tries needed to become kicked amx_ptb kick off // kick for wtj counts amx_ptb savewtj off // save wtjs to wtj.log // team balancing actions amx_ptb switch on // switch/transfer players amx_ptb switchafter 3 // number of rounds after which switching begins amx_ptb switchmin 5 // number of minimum players on map for switching amx_ptb switchfreq 1 // relative next possible switch round amx_ptb playerfreq 7 // relative next possible switch round for player amx_ptb forceswitch 0 // number of tries after which PTB switches alive, if neccessary amx_ptb deadonly off // switch dead only // messages (good to have on when debugging if you use statsx dont have them on) amx_ptb tellwtj off // tell about wtj tries amx_ptb announce off // announce team status at beginning of round amx_ptb sayok off // announce team status, if teams are alright amx_ptb typesay off // use HUD messages // team strength limits amx_ptb maxstreak 3 // max. allowed team win streak amx_ptb maxscore 2 // max. allowed team score difference amx_ptb minrating 1.5 // minimum critical team rating amx_ptb maxrating 2.0 // maximum critical team rating amx_ptb superrating 3.0 // super critical team rating amx_ptb maxincidents 50 // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN amx_ptb scaledown 2 // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached