Cześć, mam takie nietypowe pytanie. Otóż jak chyba każdy wie, to HUD zabiera FPS'y, czasem kilka, a czasem kilkanaście.
A więc, moje pytanie brzmi następująco, da się jakoś 'zoptymalizować' HUD? Zmniejszając rozmiar tekstu, skracając tekst, coś przez co FPS'y mogłyby sie powiększyć. Wątpie, że sie da, ale warto pytać ![]()
HUD zmienia się w silniku modyfikacji, wygląda tak:
//set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, 0.1, 0, 0.01, 1.0);
//ShowSyncHudMsg(0, SyncHudObj2, "Dzien %i - %s", jail_day, dni_tygodnia[jail_day%7]);
static szDay[200];
if(!prowadzacy && !szInfo[0])
{
formatex(szDay, 200, "| ** Dzien %i - %s ** |^n| > Prowadzacy: Brak < |^n^n^n| > Typ dnia: Normalny < |^n| > Wiezniow: %i/%i < |", jail_day, dni_tygodnia[jail_day%7], ilosc_graczy[ZYWI], ilosc_graczy[WSZYSCY]);
set_hudmessage(31, 67, 250, 0.10, 0.05, 0, 0.01, 1.0);
}
if(prowadzacy && !szInfo[0])
{
set_hudmessage(31, 67, 250, 0.10, 0.05, 0, 0.01, 1.0);
formatex(szDay, 200, "| ** Dzien %i - %s ** |^n| > Prowadzacy: %s < |^n^n^n| > Typ dnia: Normalny < |^n| > Wiezniow: %i/%i < |^n| > Wiezniowie musza sie sluchac Prowadzacego < |", jail_day, dni_tygodnia[jail_day%7], nazwa_gracza[prowadzacy], ilosc_graczy[ZYWI], ilosc_graczy[WSZYSCY]);
}
else if(szInfo[0])
{
set_hudmessage(31, 67, 250, 0.10, 0.05, 0, 0.01, 1.0);
formatex(szDay, 200, "| ** Dzien %i - %s ** |^n| > Prowadzacy: Brak < |^n^n^n| > Typ dnia: %s < |^n| > Wiezniow: %i/%i < |", jail_day, dni_tygodnia[jail_day%7], szInfo, ilosc_graczy[ZYWI], ilosc_graczy[WSZYSCY]);
}
if(prowadzacy && !szInfo[0] && ostatni_wiezien)
{
new nick[33];
get_user_name(ostatni_wiezien, nick, 31);
set_hudmessage(31, 67, 250, 0.10, 0.05, 0, 0.01, 1.0);
formatex(szDay, 200, "| ** Dzien %i - %s ** |^n| > Prowadzacy: %s < |^n^n^n| > Typ dnia: Normalny < |^n| > Wiezniow: %i/%i < |^n| > Ostatni wiezien: %s < |^n| > Wiezniowie musza sie sluchac Prowadzacego < |", jail_day, dni_tygodnia[jail_day%7], nazwa_gracza[prowadzacy], ilosc_graczy[ZYWI], ilosc_graczy[WSZYSCY], nick);
}
else if(szInfo[0] && ostatni_wiezien)
{
new nick[33];
get_user_name(ostatni_wiezien, nick, 31);
set_hudmessage(31, 67, 250, 0.10, 0.05, 0, 0.01, 1.0);
formatex(szDay, 200, "| ** Dzien %i - %s ** |^n| > Prowadzacy: Brak < |^n^n^n| > Typ dnia: %s < |^n| > Wiezniow: %i/%i < |^n| > Ostatni wiezien: %s < |^n", jail_day, dni_tygodnia[jail_day%7], szInfo, ilosc_graczy[ZYWI], ilosc_graczy[WSZYSCY], nick);
}
ShowSyncHudMsg(0, SyncHudObj3, szDay);
if(szPoszukiwani[0] && !szInfoPosz[0])
{
set_hudmessage(255, 85, 85, 0.01, 0.4, 0, 0.01, 1.0);
ShowSyncHudMsg(0, SyncHudObj4, "Poszukiwani:%s", szPoszukiwani);
}
else if(szInfoPosz[0])
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.22, 0, 0.01, 1.0);
ShowSyncHudMsg(0, SyncHudObj4, szInfoPosz);
}
#if defined DEBUG
log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "task_server post");
#endif
}


Dodatki SourceMod













