Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zatrzymywanie AutoBH przy otrzymywaniu obrażeń


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 05.04.2021 18:57

To dość znany problem. Jeśli gracz dostanie autobh chociażby przy użyciu tego kodu: https://darkgl.pl/20...auto-bunny-hop/ to po ostrzelaniu go, od razu zostanie zatrzymany jeśli tylko dotknie ziemi. Można temu jakoś zapobiec ? Żeby otrzymywanie obrażeń w wyniku ostrzału nie powodowało zatrzymywania autobh ?


  • +
  • -
  • 0

#2 faken

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:192
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.04.2021 14:06

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{	
        register_plugin("No Pain Shock", "1.0", "faken");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "PostTakeDamage", 1);
}

public PostTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:fDamage, BitDamage)
{
	if(is_user_connected(victim) && is_user_alive(victim))
		set_pdata_float(victim, 108, 1.0);
	
	return HAM_IGNORED;
}

Sprobuj ;)


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych