To dość znany problem. Jeśli gracz dostanie autobh chociażby przy użyciu tego kodu: https://darkgl.pl/20...auto-bunny-hop/ to po ostrzelaniu go, od razu zostanie zatrzymany jeśli tylko dotknie ziemi. Można temu jakoś zapobiec ? Żeby otrzymywanie obrażeń w wyniku ostrzału nie powodowało zatrzymywania autobh ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Zatrzymywanie AutoBH przy otrzymywaniu obrażeń
Temat rozp. csMaster, 05.04.2021 18:57
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 05.04.2021 18:57
#2
Napisano 06.04.2021 14:06
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
public plugin_init()
{
register_plugin("No Pain Shock", "1.0", "faken");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "PostTakeDamage", 1);
}
public PostTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:fDamage, BitDamage)
{
if(is_user_connected(victim) && is_user_alive(victim))
set_pdata_float(victim, 108, 1.0);
return HAM_IGNORED;
}
Sprobuj ![]()
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod












