Witam nie wiem jak zrobić zamiast smugi za granatem strzałeczki może gdzieś w sma od grenade_trail trzeba edytować ??? proszę o konkrętną odpowiedz pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
zamiast smugi strzałki
#1
Napisano 10.03.2021 19:26
#2
Napisano 10.03.2021 19:50
Każda klatka sprite musi być w formacie .bmp, przekonowertowana na 256 kolorów. Wielkość klatki to wielkości potegi dwójki czyli: 2x2, 2x4, 32x64, 32x128, 128x256, 512x512 (To chyba największy rozmiar).
Musisz zobaczyć który format dla takiego spraitu sprawi że tło będzie przezroczyste. Additive, indexalpha czy alphatest
Sprite zrób w takich kolorach jak niżej, być może strzalke będzie trzeba obrócić aby leciała w kierunku od siebie do granatu.
Ja korzystam ze Sprite Explorer 2.12
Do konwertowania obrazku na 256 kolorów polecam Irfan View 64. 4.50
#3
Napisano 10.03.2021 20:00
Wysłano 2 minut temu
Witam zrobiłaś by mi taki sprites bo ja mam sprites ale nie wiem czy musze cos zmieniac w sma od grenade_trail
W pluginie od smugi podmień nazwe sprite. Jeżeli nie wiesz jak udostępnij sma.
Przetestuj każdy sprite bo nie wiem który będzie miał przezroczystość w trailu.
Załączone pliki
#4
Napisano 10.03.2021 20:01
Wysłano 2 minut temu
Witam zrobiłaś by mi taki sprites bo ja mam sprites ale nie wiem czy musze cos zmieniac w sma od grenade_trail
W pluginie od smugi podmień nazwe sprite. Jeżeli nie wiesz jak udostępnij sma.
Przetestuj każdy sprite bo nie wiem który będzie miał przezroczystość w trailu.
Dzięki ale kumam
#5
Napisano 10.03.2021 20:26
Tylko ze ja mam 2 sprite musza byc w tym sma i nwm jak dodać
Użytkownik Remik edytował ten post 10.03.2021 20:30
#7
Napisano 10.03.2021 21:46
Nazwałeś plik "strzałka.spr" przez Ł zacznij od zmiany tego. Nie używaj znaków diakrytycznych. W pluginie widze że potrzeba tylko jedno sma. Rozwiń bardziej o co Ci chodzi.
zmieniłem i nadal słaba widoczność http://www.wklejto.pl/889571
a może winna cvarów???
Użytkownik Remik edytował ten post 10.03.2021 21:48
#8
Napisano 10.03.2021 22:47
Możesz spróbować zmienić brightness w właśnie w trailu
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY) write_byte(TE_BEAMFOLLOW) write_short(gid) write_short(g_trail) write_byte(10) write_byte(5) write_byte(r) write_byte(g) write_byte(b) write_byte(192) message_end()
Liczbe 192, zmień na 255, jest to parametr odpowiadający jasności danego sprite myślę że może pomóc. Możesz również sprawdzić inne spritesy czy aby na pewno wgrałeś ten który nadaje się do traila, bo tak jak mówiłam ja nie pamietam a sprawdzać nie mam czasu,
Cvary aktualnie wpływają tylko na kolor danego traila nie na jego brightness więc to nie jest ich wina.
#9
Napisano 10.03.2021 23:04
Możesz spróbować zmienić brightness w właśnie w trailu
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY) write_byte(TE_BEAMFOLLOW) write_short(gid) write_short(g_trail) write_byte(10) write_byte(5) write_byte(r) write_byte(g) write_byte(b) write_byte(192) message_end()Liczbe 192, zmień na 255, jest to parametr odpowiadający jasności danego sprite myślę że może pomóc. Możesz również sprawdzić inne spritesy czy aby na pewno wgrałeś ten który nadaje się do traila, bo tak jak mówiłam ja nie pamietam a sprawdzać nie mam czasu,
Cvary aktualnie wpływają tylko na kolor danego traila nie na jego brightness więc to nie jest ich wina.
jeszcze gorzej jak było
#10
Napisano 10.03.2021 23:57
#11
Napisano 13.03.2021 19:37
Możesz więc zrobić Sprite niebiały a o danym kolorze jaki chcesz jednak wtedy nie będziesz miał tak dużej i wygodnej możliwości zmiany jego koloru poprzez silnik half life'a. Zobacz też czy ta strzałka w sprite jest na pewno biała czy jej kolor RGB to 255;255;255 być może dałam szary a nie pełny biały przez co tak słabo widać.
to samo słabo widoczny hmm może ci wyśle na priv sprite bo nie chce udostępniać ???
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych