Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

szukam pluginu connect player ??? jojn server ???

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 dexti

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:s
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 02.03.2021 19:36

Szukam zwykłego najprostrzego pluginu najlepiej kodu SM może ktoś umie napisać ?

 

Chodzi o to że jak ktoś dołącza na server to na say czat wyświetla :  Gracz nazwa_gracza łączy się z serverem.

i w odgrywa dzwięk mp3 z kataklogu sounds  ? słyszalny dla wszystkich graczy

 

Miałem kiesyś coś takiego na serverze 1.6 proszę o pomoc.


  • +
  • -
  • 0

#2 dredek

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 162
Profesjonalista

  • Postów:476
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:OLK
Offline

Napisano 02.03.2021 19:53

#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#include <cstrike>
#include <sdkhooks>

#define NUTA "folder/piosenka.mp3"

public Plugin myinfo =
{
    name = "xxx",
    author = "xxx",
    description = "xxx",
    version = "1.0",
    url = "xxx"
};

public void OnPluginStart()
{
    HookEvent("player_spawn", Event_spawn);
}

public void OnMapStart(/*void*/)
{
    OnDownload();
}

void OnDownload(/*void*/)
{
    PrecacheSound(NUTA, true);
}

public Action Event_spawn(Event event, const char[] chName, bool bDontBroadcast)
{
    int client = GetClientOfUserId(event.GetInt("userid"));
    
    char name[32];
    GetClientName(client,name,31);
    PrintToChatAll("Gracz %s wszedl na serwer",name);
    EmitSoundToAll(client, NUTA, client);
}


  • +
  • -
  • 0

#3 dexti

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:s
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 02.03.2021 20:41

coś pięknego napisane w 5 min na kolanie :) niesamowite moge wpisać ciebie jako autora ?

 

dzięki wielkie droba kosmetyka i wrzucam na server 

 


  • +
  • -
  • 0

#4 dexti

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:s
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 02.03.2021 21:02

ojjj coś nie tak ? coś mogłem posuć ?
 
 
//// connect.sp
//
// connect.sp(75) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
//
// 1 Error.
//
// Compilation Time: 0,12 sec
 
 
 
 
 
 
#include <sourcemod>
 
#include <sdktools>
 
#include <cstrike>
 
#include <sdkhooks>
 
#define NUTA "sound/connect.mp3"
 
 
 
public Plugin myinfo =
 
{
 
    name = "connect",
 
    author = "Dredek",
 
    description = "connect player and sound",
 
    version = "1.1",
 
    url = "xxx"
 
};
 
 
 
public void OnPluginStart()
 
{
 
    HookEvent("player_spawn", Event_spawn);
 
}
 
 
 
public void OnMapStart(/*void*/)
 
{
 
    OnDownload();
 
}
 
 
 
void OnDownload(/*void*/)
 
{
 
    PrecacheSound(NUTA, true);
 
}
 
 
 
public Action Event_spawn(Event event, const char[] chName, bool bDontBroadcast)
 
{
 
    int client = GetClientOfUserId(event.GetInt("userid"));
 
    
 
    char name[32];
 
    GetClientName(client,name,31);
 
    PrintToChatAll("Gracz %s łączy się na serwer",name);
 
    EmitSoundToAll(client, NUTA, client);
 
}

 


  • +
  • -
  • 0

#5 dredek

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 162
Profesjonalista

  • Postów:476
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:OLK
Offline

Napisano 02.03.2021 21:09

Mi kompiluje bez żadnego błędu :o

 

Załączony plik  test.sp   744 bajtów  49 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 0

#6 dexti

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:s
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 02.03.2021 21:47

teraz zkompilował się 

 

prawie działa tyko ma kilka błedów

1 przy kazdej rundzie wyświetla na say wszystkich graczy i boty 

2 dzwięku nie pobrał z servera i nie odtwarza 

3 brak polskich literek 

 

dało by się to poprawić jeszcze ? 

 

 

 

 

Załączone pliki

  • Załączony plik  connect.sp   774 bajtów  48 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0

#7 dredek

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 162
Profesjonalista

  • Postów:476
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:OLK
Offline

Napisano 02.03.2021 22:13

Żeby pobierać pliki tego typu musisz mieć jeszcze jeden plugin:

https://forums.allie...ad.php?p=602270

W downloads_simple.ini dodajesz ścieżkę do pliku, który ma się pobrać.

Co do wyświetlania się co runde to mój błąd.

Łap poprawkę

 

 

Załączone pliki

  • Załączony plik  connect.sp   550 bajtów  40 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0

#8 dexti

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:s
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 02.03.2021 22:18

to mozna sobie z tym inaczej poradzić mam pluginy które pobierają i tam go władować zmienić nazwe i scieżke :) to juz sobie poradze z tym 

 

jeszcze spróbuje kolorek dodać to textu 

walczę dalej ! :)

 

dzięki będe sie odzywał pewnie :)


  • +
  • -
  • 0

#9 dexti

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:s
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 02.03.2021 23:14

niestety nie działa nie odtwarza dzwięku mimo ze pobrało do folderu i sciezka jest poprawna

naprawiło się za to z napisem na sey wyswietla tylko raz chyba ze zmienia się team

polskich liter nie ma do tego chyba trzeba zrobić plik z tłumaczeniem ? 

 

 

 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych