Cześć mam problem, na serwer zostały wgrane nowe modele, zapisane w silniku a silnik skompilowany, każdy model jest w odpowiednim folderze, lecz są podstawowe modele z CT i TT, oto wycinek z silnika:
public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return;
#if defined DEBUG
log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "Odrodzenie pre");
#endif
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0);
strip_user_weapons2(id);
switch(cs_get_user_team(id))
{
case CS_TEAM_T:
{
gTeam[id] = 1;
cs_set_player_model(id, "jb_wiezien");
set_pev(id, pev_body, random(3));
AddArray(id, WSZYSCY);
AddArray(id, ZYWI);
}
case CS_TEAM_CT:
{
gTeam[id] = 2;
cs_set_player_model(id, "jb_klawisz");
if(dane_dnia[4] < 2)
{
if(bronie_gracza[id][0] && bronie_gracza[id][1])
{
for(new i=0; i<2; i++)
{
new weaponname[24];
get_weaponname(bronie_gracza[id][i], weaponname, 23);
give_item(id, weaponname);
cs_set_user_bpammo(id, bronie_gracza[id][i], maxAmmo[bronie_gracza[id][i]]);
Czy ktoś móglby coś poradzić? Czy może jeszcze gdzieś trzeba zmienić ścieżke modeli?


Dodatki SourceMod













