Cześć mam problem, na serwer zostały wgrane nowe modele, zapisane w silniku a silnik skompilowany, każdy model jest w odpowiednim folderze, lecz są podstawowe modele z CT i TT, oto wycinek z silnika:
public Odrodzenie(id) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return; #if defined DEBUG log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "Odrodzenie pre"); #endif set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0); strip_user_weapons2(id); switch(cs_get_user_team(id)) { case CS_TEAM_T: { gTeam[id] = 1; cs_set_player_model(id, "jb_wiezien"); set_pev(id, pev_body, random(3)); AddArray(id, WSZYSCY); AddArray(id, ZYWI); } case CS_TEAM_CT: { gTeam[id] = 2; cs_set_player_model(id, "jb_klawisz"); if(dane_dnia[4] < 2) { if(bronie_gracza[id][0] && bronie_gracza[id][1]) { for(new i=0; i<2; i++) { new weaponname[24]; get_weaponname(bronie_gracza[id][i], weaponname, 23); give_item(id, weaponname); cs_set_user_bpammo(id, bronie_gracza[id][i], maxAmmo[bronie_gracza[id][i]]);
Czy ktoś móglby coś poradzić? Czy może jeszcze gdzieś trzeba zmienić ścieżke modeli?