Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Gracz widzi model kosy innego gracza


Najlepsza odpowiedź Engi, 31.01.2021 21:13

Niestety nie działa,
Jest błąd w linijce 70-71:

entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl"
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl")

jail_mafiozo.sma(70 -- 71) : error 001: expected token: ",", but found "-identifier-"


Nie zamknąłeś nawiasu


A to błędy z 22-25:

precache_model("models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl");

precache_model("models/ZloteSvip/p_m4a1.mdl");


jail_mafiozo.sma(22) : warning 217: loose indentation
jail_mafiozo.sma(25) : warning 217: loose indentation


To tylko warning, że nie masz tabulacji, w amxmodx studio o ile pamiętam byla taka opcja Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vanilla

    Zaawansowany

  • Girl

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:90
Offline

Napisano 29.01.2021 01:41

Cześć mam pytanie, jak zrobić aby gracz widział model kosy innego gracza, mam plik p_knife, i raczej to odpowiada za to, więc jak można to zrobić?
  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 29.01.2021 06:36

Wystarczy go podmienić: https://darkgl.pl/20...odmiany-modeli/


  • +
  • -
  • 0

#3 Vanilla

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:90
Offline

Napisano 29.01.2021 12:00

Nie o to dokladnie chodzi, chodzi o to, że jak Vip ma nowy model kosy w ręku, to drugi gracz widzi że ma domyślny model kosy, to samo z broniami, że jak jest nowy model np. złote AK47, drugi gracz widzi że to jest zwykły
  • +
  • -
  • 0

#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 29.01.2021 12:08

bo ustawiac tez trzeba model p_ a nie tylko v_  


  • +
  • -
  • 0

#5 Vanilla

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:90
Offline

Napisano 29.01.2021 12:28

W jaki sposób to można ustawić? W taki sam sposób jak się ustawia v_?
  • +
  • -
  • 0

#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 29.01.2021 12:42

Tak, tylko zamiast viewmodel dajesz pev_weaponmodel2 i ścieżke inną


  • +
  • -
  • 0

#7 Vanilla

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:90
Offline

Napisano 29.01.2021 12:43

Dziękuje bardzo, a mam pytanie czy jak nie mam pliku do jednego modelu to już nie można nic z tym zrobić np przekonwertować na p_?
  • +
  • -
  • 0

#8 Vanilla

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:90
Offline

Napisano 29.01.2021 12:53

Oraz czy do p_ muszę dodawać if(weapon == CSW_KNIFE && (get_user_flags(id) & FLAGA))
gdy tak jest w v_ ?

Przepraszam że post pod postem ale nie mogę edytować posta
  • +
  • -
  • 0

#9 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 29.01.2021 13:25


Dziękuje bardzo, a mam pytanie czy jak nie mam pliku do jednego modelu to już nie można nic z tym zrobić np przekonwertować na p_?

 

Tego nie wiem. 

 


Oraz czy do p_ muszę dodawać if(weapon == CSW_KNIFE && (get_user_flags(id) & FLAGA))
gdy tak jest w v_ ?

Niee. Wystarczy, że skopiujesz jedną linijkę z set_pev i wkleisz jedno pod drugie. Zmienisz tylko viewmodel na weaponmodel tak jak pisałem wcześniej (no i tam ścieżke do modelu). Prościej by było jakbyś podrzucił kod wcześniej, ale może ogarniesz. 


  • +
  • -
  • 0

#10 Vanilla

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:90
Offline

Napisano 29.01.2021 15:41

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>

#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H


public plugin_init(){
register_plugin("Plugin", "0.1", "Eapl")


register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
}

public plugin_precache(){
// Wczytanie modeli broni

precache_model("models/ZloteSvip/v_ak47.mdl");
precache_model("models/ZloteSvip/v_m4a1.mdl");
precache_model("models/ZloteSvip/v_deagle.mdl");
precache_model("models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl");



}

public CurWeapon(id)
{

new weapon = read_data(2);



if(weapon == CSW_AK47 && (get_user_flags(id) & FLAGA))

{

entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/ZloteSvip/v_ak47.mdl")

}

if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA))

{

entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/ZloteSvip/v_m4a1.mdl")

}


if(weapon == CSW_DEAGLE && (get_user_flags(id) & FLAGA))

{

entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/ZloteSvip/v_deagle.mdl")

}

if(weapon == CSW_KNIFE && (get_user_flags(id) & FLAGA))

{

entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl")

{

entity_set_string(id, EV_SZ_pev_weaponwmodel2, "models/ZloteSvip/p_m4a1.mdl")


}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
  • +
  • -
  • 0

#11 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 29.01.2021 15:56

Proszę umieszczać kod w odpowiednich do tego tagach lub jako kod w załączniku.

 

Ok, założyłem, że kod używa set_pev, ale widze, że używa entity_set_string. W takim razie trzeba zdublować dą linijkę:

entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl")

i zmienić ją na:

entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "tu twoja sciezka do modelu")

Dodatkowo pamiętaj, że w funkcji plugin_precache() także trzeba dodać wpis. Analogicznie do juz istniejących

 


  • +
  • -
  • 0

#12 Vanilla

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:90
Offline

Napisano 29.01.2021 16:04

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>

#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H


public plugin_init(){
    register_plugin("Plugin", "0.1", "Eapl")


    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
}

public plugin_precache(){
    // Wczytanie modeli broni

    precache_model("models/ZloteSvip/v_ak47.mdl");
    precache_model("models/ZloteSvip/v_m4a1.mdl");
    precache_model("models/ZloteSvip/v_deagle.mdl");
    precache_model("models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl");

precache_model("models/ZloteSvip/p_ak47.mdl");
    precache_model("models/ZloteSvip/p_m4a1.mdl");
    precache_model("models/ZloteSvip/p_deagle.mdl");



}

public CurWeapon(id)
{

    new weapon = read_data(2);



    if(weapon == CSW_AK47 && (get_user_flags(id) & FLAGA))

{

    entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/ZloteSvip/v_ak47.mdl")

}

    if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA))

{

    entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/ZloteSvip/v_m4a1.mdl")

}


    if(weapon == CSW_DEAGLE && (get_user_flags(id) & FLAGA))

{

    entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/ZloteSvip/v_deagle.mdl")

}

    if(weapon == CSW_KNIFE && (get_user_flags(id) & FLAGA))

{

    entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl")

{

entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/ZloteSvip/p_deagle.mdl")

}

{

entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/ZloteSvip/p_ak47.mdl")

}

{

entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/ZloteSvip/p_m4a1.mdl")




}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Czy wszystko jest poprawne? :D


  • +
  • -
  • 0

#13 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 29.01.2021 18:07

Ło matko, dbaj o wcięcia w kodzie bo potem ciężko się połapać. Dobrze pododawałeś, ale nie tam gdzie trzeba :D

ustawianie modeli p_ dodaj zaraz pod ustawianiem modeli v_. Będziesz miał takie pary w tych blokach 'if'.

Po prostu powinny być jeden pod drugim 

    entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/ZloteSvip/v_m4a1.mdl")
    entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/ZloteSvip/p_m4a1.mdl")

itp. Oczywiście pamiętaj, żeby nie pogubić klamer żadnych.


  • +
  • -
  • 0

#14 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 30.01.2021 14:39

[offtop] Boszzzzz... nie bawcie się w podmianę modeli przy użyciu CurWeapon o_O hamsandwich rulez [/offtop]


  • +
  • -
  • 0

#15 Vanilla

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:90
Offline

Napisano 31.01.2021 19:28

Po kompilacji pliku pojawia sie to:


AMX Mod X Compiler 1.8.3-dev+5154
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright © 2004-2013 AMX Mod X Team
 
jail_mafiozo.sma(22) : warning 217: loose indentation
jail_mafiozo.sma(25) : warning 217: loose indentation
jail_mafiozo.sma(72 -- 73) : error 001: expected token: ",", but found "-identifier-"
jail_mafiozo.sma(81) : error 054: unmatched closing brace
 
2 Errors.
Could not locate output file jail_mafiozo.amxx (compile failed).
 

A oto sma pliku:

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>

#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H


public plugin_init(){
    register_plugin("Plugin", "0.1", "Eapl")


    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
}

public plugin_precache(){
    // Wczytanie modeli broni

    precache_model("models/ZloteSvip/v_ak47.mdl");
    precache_model("models/ZloteSvip/v_m4a1.mdl");
    precache_model("models/ZloteSvip/v_deagle.mdl");

precache_model("models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl");

precache_model("models/ZloteSvip/p_ak47.mdl");
    precache_model("models/ZloteSvip/p_m4a1.mdl");
    precache_model("models/ZloteSvip/p_deagle.mdl");



}

public CurWeapon(id)
{

    new weapon = read_data(2);



    if(weapon == CSW_AK47 && (get_user_flags(id) & FLAGA))

{

    entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/ZloteSvip/v_ak47.mdl")
    entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/ZloteSvip/p_ak47.mdl")

}

    if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA))

{

    entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/ZloteSvip/v_m4a1.mdl")
    entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/ZloteSvip/p_m4a1.mdl")


}


    if(weapon == CSW_DEAGLE && (get_user_flags(id) & FLAGA))

{

    entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/ZloteSvip/v_deagle.mdl")
    entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/ZloteSvip/p_deagle.mdl")

}

    if(weapon == CSW_KNIFE && (get_user_flags(id) & FLAGA))

{

    entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl"
    entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl")

}




}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Jesli cos zle wklejone to przepraszam lecz nie umiem nic w tym :P


  • +
  • -
  • 0

#16 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 31.01.2021 19:44

Po co kombinować skoro gotowe rozwiązania mają ponad 10 lat? https://amxx.pl/topi...replacement-13/
  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#17 Misiu.

    Kochanek DarkGL

  • Power User

Reputacja: 174
Profesjonalista

  • Postów:539
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 31.01.2021 19:50

Po co kombinować skoro gotowe rozwiązania mają ponad 10 lat? https://amxx.pl/topi...replacement-13/

 Niektórzy chcą się czegoś nauczyć, a nie lecieć z gotowców :D

Nie ma co hejtować tylko nauczyć :)


  • +
  • -
  • 0

PoGrywamy.pl - Pograj Razem Z Nami

 

Tatusiek serwerów:

[ONLY DD2 #2] 1shot2kill.pl

[ONLY DD2] PoGrywamy.pl

Przyjmuje płatne zlecenia!


#18 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 31.01.2021 20:01

Nie hejtuje tylko nie rozumiem powielania tematów 9999 razy

@topic nie kompiluje się bo zamykasz o jedną klamerkę za dużo, usuń ostatnią z nich
  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#19 Vanilla

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:90
Offline

Napisano 31.01.2021 20:59

Niestety nie działa,
Jest błąd w linijce 70-71:

entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl"
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl")

jail_mafiozo.sma(70 -- 71) : error 001: expected token: ",", but found "-identifier-"

A to błędy z 22-25:

precache_model("models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl");

    precache_model("models/ZloteSvip/p_m4a1.mdl");


jail_mafiozo.sma(22) : warning 217: loose indentation
jail_mafiozo.sma(25) : warning 217: loose indentation


  • +
  • -
  • 0

#20 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 31.01.2021 21:13   Najlepsza odpowiedź

Niestety nie działa,
Jest błąd w linijce 70-71:

entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl"
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl")

jail_mafiozo.sma(70 -- 71) : error 001: expected token: ",", but found "-identifier-"


Nie zamknąłeś nawiasu


A to błędy z 22-25:

precache_model("models/LomMafiozo/v_lom_svip.mdl");

precache_model("models/ZloteSvip/p_m4a1.mdl");


jail_mafiozo.sma(22) : warning 217: loose indentation
jail_mafiozo.sma(25) : warning 217: loose indentation


To tylko warning, że nie masz tabulacji, w amxmodx studio o ile pamiętam byla taka opcja
  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych