// basic cvars
gg_enabled 1
// Włącz GunGame.
gg_vote_setting 1
// głosowanie na następnym mapie (1 - ostatniego pistoletu, 2 - na przedostatnim 3, 4, 5, itd.).
gg_vote_custom ""
// Użycie niestandardowych głosowaniu.
gg_changelevel_custom ""
// Wymiana głosowania na mapy, standard głosowanie.
gg_map_setup "mp_timelimit 0; mp_winlimit 0; sv_alltalk 1; mp_chattime 8; mp_c4timer 95; mp_freezetime 0; mp_tkpunish 0"
// mapach Opcje.
gg_endmap_setup ""
// listę poleceń, które są wykonywane na karcie jest uruchomiona.
gg_join_msg 1
// info o modzie po połączeniu z serwerem.
gg_messages 1
gg_save_temp 300
// Pamiętaj okulary po odłączeniu od serwera podczas "x" minut i przywrócić połączenie.
gg_status_display 1
// Co z pokazu zegar czasu (broń 1 = lidera, 2 = bronią, 3 = morderstwo, do następnego poziomu, 0 = wyłączone).
gg_map_iterations 1
// ilu rundach przed zmianą mapy.
gg_ignore_bots 1
// Ignore botów.
gg_block_equips 0
// 1 - zabrania game_player_equip użytkownika; 2 - dodatkowo zabrania player_weaponstrip tych.
gg_leader_display 1
// pokaż lidera.
gg_leader_display_x -1,0
// Pozycja H.
gg_leader_display_y 0,0
// Pozycja U.
gg_allow_changeteam 2
// Jeśli jest ustawiony na 1, zmiany zespołu nie są liczone jako samobójstwo. Jeśli jest ustawiony na 2 zmiany zespołu nie są liczone jako samobójstwa tylko wtedy, gdy nastąpiła zmiana polecenia podczas odzyskiwania.
gg_disable_money 1
// Wyłącza $, aby uniknąć zakupu broni.
gg_winner_motd 1
// Pokazuje okno MOTD ze zwycięstwa.
gg_afk_protection 1
gg_top10_ppp 8
// autovote cvars
gg_autovote_mode 2
gg_autovote_rounds 1
// liczba rund po rozpoczęciu nowej karty jest związany z avtogolosovaniem.
gg_autovote_delay 4.0
// Ile sekund, aby rozpocząć.
gg_autovote_ratio 0.50
// Procent przyjęcia głosów na zmiany map.
gg_autovote_time 15.0
// czas glosowania
// stats cvars
gg_stats_file "gungame.stats"
// Statystyki.
gg_stats_streak_file "gungame.streaks"
// Nie stosować z SQL
gg_stats_ip 0
// Użyj adresu IP dla statystyk zamiast identyfikatora.
gg_stats_prune 2592000
// statystyki ile zostaną zapisane.
gg_stats_mode 1
// Metoda statystyk -pobedy 1, 2 - punkty 0 - wyłączone.
gg_stats_split 0
gg_stats_winbonus 1,5
// Bonus regularnym zwycięzcą.
// SQL cvars
//gg_sql_host "localhost"
//gg_sql_user "root"
//gg_sql_pass ""
//gg_sql_db "gungame"
//gg_sql_table "gg_stats"
//gg_sql_streak_table "gg_streaks"
//gg_sql_players_table "gg_players"
// deathmatch cvars
gg_dm 1
// Włącz
DM.
gg_dm_sp_time 1
// Ochrona po odzyskaniu.
gg_dm_sp_mode 1
// Czas odradzania (odzysku).
gg_dm_spawn_random 1
// Losowy pojawienie się na mapie.
gg_dm_start_random 1
// Jeśli gracze są umieszczane losowo tarło CSDM na początku rundy.
gg_dm_spawn_delay 2.0
// po "X" sekund po śmierci będzie odzyskać.
gg_dm_spawn_afterplant 1
// sprawdza czy gracze tarło po instalacji była bomba.
gg_dm_corpses 1
// Ciała leżą na ziemi, nie znikają.
gg_dm_countdown 2
// Pokazuje minutnik do odzyskania.
// objective cvars
gg_block_objectives 1
gg_bomb_defuse_lvl 0
gg_host_touch_reward 0
gg_host_rescue_reward 0
gg_host_kill_reward 0
gg_host_kill_penalty 0
// teamplay cvars
gg_teamplay 0
gg_teamplay_knife_mod 0.33
gg_teamplay_nade_mod 0.50
gg_teamplay_timeratio 1
// gameplay cvars
gg_ff_auto 1
gg_weapon_order "glock18,usp,p228,deagle,fiveseven,elite,m3,xm1014,tmp,mac10,mp5navy,ump45,p90,galil,famas,ak47,scout,m4a1,sg552,aug,awp,g3sg1,sg550,m249,hegrenade,knife"
gg_max_lvl 24
gg_triple_on 0
gg_turbo 1
gg_knife_pro 1
gg_knife_elite 0
gg_suicide_penalty 1
gg_worldspawn_suicide 1
gg_pickup_others 0
gg_handicap_on 1
gg_top10_handicap 1
gg_warmup_timer_setting 0
gg_warmup_weapon "knife"
gg_warmup_multi 0
gg_nade_glock 0
gg_nade_smoke 0
gg_nade_flash 0
gg_extra_nades 1
gg_nade_refresh 3.0
gg_kills_per_lvl 2
gg_kills_botmod 1.0
gg_give_armor 100
gg_give_helmet 1
gg_ammo_amount 200
gg_refill_on_kill 1
gg_tk_penalty 1
gg_awp_oneshot 1
gg_bots_skipnade 0
// sound cvars
gg_sound_levelup "sound/pggg/gg_lifeUp.wav"
gg_sound_leveldown "sound/pggg/gg_wilhelmScream.wav"
gg_sound_levelsteal "sound/pggg/smb3_poweruppr.wav"
gg_sound_nade "sound/pggg/gg_nade_level.wav"
gg_sound_knife "sound/pggg/gg_knife_level.wav"
gg_sound_welcome "sound/pggg/gg_welcome.wav"
gg_sound_triple "sound/pggg/gg_triple.wav"
gg_sound_winner "sound/pggg/endgame3.wav"
gg_sound_takenlead "sound/pggg/gg_takenlead.wav"
gg_sound_tiedlead "sound/pggg/gg_tiedlead.wav"
gg_sound_lostlead "sound/pggg/gg_lostlead.wav"
gg_lead_sounds 0.8
// random weapon order cvars (leave blank to disable)
gg_weapon_order1 "glock18,fiveseven,p228,usp,deagle,elite,tmp,mac10,ump45,mp5navy,p90,m3,xm1014,galil,famas,m4a1,ak47,aug,sg552,scout,awp,sg550,g3sg1,m249,hegrenade,knife"
gg_weapon_order2 "m249,sg550,g3sg1,awp,aug,sg552,m4a1,scout,ak47,famas,galil,p90,ump45,mp5navy,mac10,tmp,xm1014,m3,elite,fiveseven,deagle,p228,usp,glock18,hegrenade,knife"
gg_weapon_order3 "glock18,usp,p228,deagle,fiveseven,elite,m3,xm1014,tmp,mac10,mp5navy,ump45,p90,galil,famas,ak47,scout,m4a1,sg552,aug,awp,g3sg1,sg550,m249,hegrenade,knife"
gg_weapon_order4 "m249,sg550,g3sg1,awp,scout,sg552,aug,ak47,m4a1,famas,galil,xm1014,m3,p90,ump45,mac10,tmp,elite,deagle,usp,p228,fiveseven,glock18,hegrenade,knife"
gg_weapon_order5 "glock18,usp,mac10,tmp,p228,deagle,m3,xm1014,elite,fiveseven,sg552,aug,scout,awp,ak47,m4a1,mp5navy,ump45,famas,p90,galil,g3sg1,m249,sg550,hegrenade,knife"
gg_weapon_order6 ""
gg_weapon_order7 ""
gg_weapon_order8 ""
gg_weapon_order9 ""
gg_weapon_order10 ""
// valid weapon names for gg_weapon_order:
//
// ak47, aug, awp, deagle, elite, famas, fiveseven, g3sg1, galil, glock18, hegrenade, knife,
// m249, m3, m4a1, mac10, mp5navy, p228, p90, scout, sg550, sg552, tmp, ump45, usp, xm1014