Witam.
Mam problem ze zmianą modelu p90. Na serwerze mam dodane pluginy z tego tematu: https://amxx.pl/topi...natów-dla-vipa/, p90 dodaje normalnie tylko jako zółty model markeru. Próbowałem pomienić modele + wgrywałem plugin na podmianę modeli i coś nie trybi. Moje pytanie i prośba brzmi jak to mam zrobić?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 15.01.2021 15:53
#2
Napisano 15.01.2021 21:16
static const g_pbgun_models[11][] = {"models/v_pbgun.mdl", "models/v_pbgun1.mdl", "models/v_pbgun2.mdl", "models/v_pbgun3.mdl", "models/v_pbgun4.mdl", "models/v_pbgun5.mdl", "models/v_pbgun6.mdl", "models/v_pbgun7.mdl", "models/v_pbgun8.mdl", "models/v_pbgun9.mdl", "models/v_pbgun10.mdl"};
if (get_cvar_num("amx_pbgunvip")) {
precache_model("models/v_pbgun2.mdl");
}
public ev_curweapon(id)
else if (equali(model, "models/v_p90.mdl") && get_pcvar_num(pbgunvip))
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_pbgun2.mdl");
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/v_pbgun2.mdl");
}
public fw_setmodelvip(ent, model[])
if (equali(model, "models/w_p90.mdl"))
if (get_pcvar_num(pbgunvip))
{
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/v_pbgun2.mdl");
return FMRES_SUPERCEDE;
}
paintballgun.sma - w tym pliku edytujesz powyższe linijki czyli przykładowo chcesz zmienić model p90 to v_pbgun2.mdl zmieniasz na inny model przykładowo v_pbgun_new.mdl
#3
Napisano 16.01.2021 14:21
Niestety po zmianie modelu w tych linijkach nie da się skompilować pliku
#4
Napisano 16.01.2021 19:41
Podeślij .sma i błędy, które wywala kompilator.
#5
Napisano 16.01.2021 21:29
https://www5.zippysh...dVfkO/file.html- sma
błąd przy kompilowaniu na stronie:
UWAGA
Jeśli plugin nie kompiluje się z powodu braku jakiejś biblioteki, poproś administratora o dodanie jej lub skorzystaj z tego poradnika i skompiluj swój plugin lokalnie.
Wystąpił nieznany błąd (134)
Błąd przy kompilowaniu lokalnym:
Błąd polega chyba na tym, że do pluginu na p90 dla vipa który dałem w 1 poscie nie ma .inc i .inl które trzeba również wrzucić do kompilatora, skąd je wziąć?
#6
Napisano 17.01.2021 08:48
PoGrywamy.pl - Pograj Razem Z Nami
Tatusiek serwerów:
Przyjmuje płatne zlecenia!
#7
Napisano 18.01.2021 09:17
Po wgraniu na serwer zamiast p90 z pb dostaję po prostu p90 z normalnymi nabojami, a nie modelem który chciałem mieć Nazwałem pobrany przezemnie model p90 tak samo jak w sma, ale niestety dalej nie działa, tak jak napisałem wyżej daję mi zwykłe p90 z normalnej gry. Może ktoś pomóc?
#8
Napisano 18.01.2021 20:13
temat znikł z ostatnich postów, więc daje bumpa, bo potrzebuję dalej pomocy :v
#9
Napisano 19.01.2021 14:33
bump :v
#10
Napisano 23.01.2021 19:51
ktoś pomoże?
#11
Napisano 28.01.2021 08:38
Naprawdę nikt nie może pomóc?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych