Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana modelu P90 paintball

[paintball] model -p90

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 bili

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:33
Offline

Napisano 15.01.2021 15:53

Witam.
Mam problem ze zmianą modelu p90. Na serwerze mam dodane pluginy z tego tematu: https://amxx.pl/topi...natów-dla-vipa/, p90 dodaje normalnie tylko jako zółty model markeru. Próbowałem pomienić modele + wgrywałem plugin na podmianę modeli i coś nie trybi. Moje pytanie i prośba brzmi jak to mam zrobić?  :hmmm:


  • +
  • -
  • 0

#2 dredek

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 162
Profesjonalista

  • Postów:476
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:OLK
Offline

Napisano 15.01.2021 21:16

static const g_pbgun_models[11][] = {"models/v_pbgun.mdl", "models/v_pbgun1.mdl", "models/v_pbgun2.mdl", "models/v_pbgun3.mdl", "models/v_pbgun4.mdl", "models/v_pbgun5.mdl", "models/v_pbgun6.mdl", "models/v_pbgun7.mdl", "models/v_pbgun8.mdl", "models/v_pbgun9.mdl", "models/v_pbgun10.mdl"};

if (get_cvar_num("amx_pbgunvip")) {
        precache_model("models/v_pbgun2.mdl");
    }

 

public ev_curweapon(id)

 

else if (equali(model, "models/v_p90.mdl") && get_pcvar_num(pbgunvip))
    {
        set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_pbgun2.mdl");
        set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/v_pbgun2.mdl");
    }

 

public fw_setmodelvip(ent, model[])

 

if (equali(model, "models/w_p90.mdl"))
        if (get_pcvar_num(pbgunvip))
        {
            engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/v_pbgun2.mdl");
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }

 

 

paintballgun.sma - w tym pliku edytujesz powyższe linijki czyli przykładowo chcesz zmienić model p90 to v_pbgun2.mdl zmieniasz na inny model przykładowo v_pbgun_new.mdl


  • +
  • -
  • 0

#3 bili

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:33
Offline

Napisano 16.01.2021 14:21

Niestety po zmianie modelu w tych linijkach nie da się skompilować pliku :/


  • +
  • -
  • 0

#4 dredek

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 162
Profesjonalista

  • Postów:476
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:OLK
Offline

Napisano 16.01.2021 19:41

Podeślij .sma i błędy, które wywala kompilator.


  • +
  • -
  • 0

#5 bili

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:33
Offline

Napisano 16.01.2021 21:29

https://www5.zippysh...dVfkO/file.html- sma

błąd przy kompilowaniu na stronie:

UWAGA
Jeśli plugin nie kompiluje się z powodu braku jakiejś biblioteki, poproś administratora o dodanie jej lub skorzystaj z tego poradnika i skompiluj swój plugin lokalnie.

Wystąpił nieznany błąd (134)

 

Błąd przy kompilowaniu lokalnym:

https://ibb.co/D5hHRtQ

 

Błąd polega chyba na tym, że do pluginu na p90 dla vipa który dałem w 1 poscie nie ma .inc i .inl które trzeba również wrzucić do kompilatora, skąd je wziąć?


  • +
  • -
  • 0

#6 Misiu.

    Kochanek DarkGL

  • Power User

Reputacja: 174
Profesjonalista

  • Postów:539
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 17.01.2021 08:48

Poprawiłem błędy kompilacji

 

Załączony plik  paintballgun.sma   14,58 KB  42 Ilość pobrań
  paintballgun.amxx


  • +
  • -
  • 0

PoGrywamy.pl - Pograj Razem Z Nami

 

Tatusiek serwerów:

[ONLY DD2 #2] 1shot2kill.pl

[ONLY DD2] PoGrywamy.pl

Przyjmuje płatne zlecenia!


#7 bili

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:33
Offline

Napisano 18.01.2021 09:17

Po wgraniu na serwer zamiast p90 z pb dostaję po prostu p90 z normalnymi nabojami, a nie modelem który chciałem mieć :P Nazwałem pobrany przezemnie model p90 tak samo jak w sma, ale niestety dalej nie działa, tak jak napisałem wyżej daję mi zwykłe p90 z normalnej gry. Może ktoś pomóc?

 

Poprawiłem błędy kompilacji

 

attachicon.gifpaintballgun.sma

 


  • +
  • -
  • 0

#8 bili

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:33
Offline

Napisano 18.01.2021 20:13

temat znikł z ostatnich postów, więc daje bumpa, bo potrzebuję dalej pomocy :v


  • +
  • -
  • 0

#9 bili

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:33
Offline

Napisano 19.01.2021 14:33

bump :v


  • +
  • -
  • 0

#10 bili

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:33
Offline

Napisano 23.01.2021 19:51

ktoś pomoże? -_-


  • +
  • -
  • 0

#11 bili

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:33
Offline

Napisano 28.01.2021 08:38

Naprawdę nikt nie może pomóc? 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych