Witam, próbuje skopiować entity na który patrzę, funkcja jest wywoływana komendą /copy. Niestety nic się nie dzieje po jej wywołaniu.
public Skopiuj(id){
//new ent = get_tr2(trace, TR_pHit)
new ent, bodypart
get_user_aiming (id,ent,bodypart)
if(entity_get_int( ent, EV_INT_iuser4 ) == id){
new NazwaEnta[32], NazwaModelu[32], Float:bmins[3],Float:bmaxs[3];
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, NazwaEnta, sizeof(NazwaEnta))
new byt=create_entity(NazwaEnta)
pev(ent, pev_model, NazwaModelu)
entity_set_model(byt,NazwaModelu)
entity_get_vector(ent, EV_VEC_mins, bmins )
entity_get_vector(ent, EV_VEC_maxs, bmaxs )
entity_set_size(byt,bmins,bmaxs)
new Float:origin[3]
entity_get_vector(ent,EV_VEC_origin,origin)
origin[0]+=50.0
entity_set_origin(byt,origin)
entity_set_int(byt,EV_INT_solid,SOLID_BBOX)//ustawiamy dotykalność bytu (bez ustawionego movetype ( MOVETYPE_NONE ) nie przynosi efektu)
entity_set_int(byt,EV_INT_movetype,MOVETYPE_TOSS)//ustawiamy sposób poruszania się bytu, wybrany tutaj to po prostu kolidowanie z entitami, grawitacja
}
}
jakieś pomysły? ;d


Dodatki SourceMod














