Witam, próbuje skopiować entity na który patrzę, funkcja jest wywoływana komendą /copy. Niestety nic się nie dzieje po jej wywołaniu.
public Skopiuj(id){ //new ent = get_tr2(trace, TR_pHit) new ent, bodypart get_user_aiming (id,ent,bodypart) if(entity_get_int( ent, EV_INT_iuser4 ) == id){ new NazwaEnta[32], NazwaModelu[32], Float:bmins[3],Float:bmaxs[3]; entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, NazwaEnta, sizeof(NazwaEnta)) new byt=create_entity(NazwaEnta) pev(ent, pev_model, NazwaModelu) entity_set_model(byt,NazwaModelu) entity_get_vector(ent, EV_VEC_mins, bmins ) entity_get_vector(ent, EV_VEC_maxs, bmaxs ) entity_set_size(byt,bmins,bmaxs) new Float:origin[3] entity_get_vector(ent,EV_VEC_origin,origin) origin[0]+=50.0 entity_set_origin(byt,origin) entity_set_int(byt,EV_INT_solid,SOLID_BBOX)//ustawiamy dotykalność bytu (bez ustawionego movetype ( MOVETYPE_NONE ) nie przynosi efektu) entity_set_int(byt,EV_INT_movetype,MOVETYPE_TOSS)//ustawiamy sposób poruszania się bytu, wybrany tutaj to po prostu kolidowanie z entitami, grawitacja } }
jakieś pomysły? ;d