[ROZWIĄZANE] Mały problemik
eloelo1250
29.12.2020
Witam mam mały problem chciałem zrobić na swoim zm modzie hud kolorowy ktory jest po środku niestety nie zbyt to potrafię ktoś byłby w stanie mi pomóc ?
public ShowHUD(taskid)
{static idid = ID_SHOWHUD;// Player died?if (!g_isalive[id]){// Get spectating targetid = pev(id, PEV_SPEC_TARGET)// Target not aliveif (!g_isalive[id]) return;}// Format classnamestatic class[32]if (g_zombie[id]) // zombies{if (g_nemesis[id])formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_NEMESIS")elsecopy(class, charsmax(class), g_zombie_classname[id])}else // humans{if (g_survivor[id])formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_SURVIVOR")elseformatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_HUMAN")}// Spectating someone else?if (id != ID_SHOWHUD){// Show name, health, class, and ammo packsset_hudmessage(255, 255, 255, HUD_SPECT_X, HUD_SPECT_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L %s^nHP: %d - %L %s - %L %d", ID_SHOWHUD, "SPECTATING", g_playername[id], pev(id, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[id])}else{static cache[512]format(cache, 511, "[%L: %d] [%L%s] [%L%d] [LVL: %d] [EXP: %d / %d]", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD], gPlayerData[ id ][ spdLevel ] , gPlayerData[ id ][ spdExp ] , MAX_LEVELS[ gPlayerData[ id ][ spdLevel ] ])message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgStatusText, {0,0,0}, ID_SHOWHUD)write_byte(0)write_string(cache)message_end()}}
eloelo1250
01.01.2021
wszystko fajnie gdyby to działało uwierz że próbowałem już tak ze 100 razy i wtedy tylko błąd silnika
nojaknie
01.01.2021
Jaki błąd silnika? Nie siedzimy w twoim plikach ani serwerze, nie wiem co się dzieje.
eloelo1250
02.01.2021
Misiu.
07.01.2021
Pokaż cały public z okolic linijki 8599 i zaznacz tą linijkę. (lub dodaj do załącznika całe .sma)
Volter
07.01.2021
Zakładam błąd w składni.
Podaj dokładny kod sma z fusów i samych warningów nic nie wywróżymy.
eloelo1250
13.01.2021
public ShowHUD(taskid)
{static idid = ID_SHOWHUD;// Player died?if (!g_isalive[id]){// Get spectating targetid = pev(id, PEV_SPEC_TARGET)// Target not aliveif (!g_isalive[id]) return;}// Format classnamestatic class[32]if (g_zombie[id]) // zombies{if (g_nemesis[id])formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_NEMESIS")elsecopy(class, charsmax(class), g_zombie_classname[id])}else // humans{if (g_survivor[id])formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_SURVIVOR")elseformatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_HUMAN")}// Spectating someone else?if (id != ID_SHOWHUD){// Show name, health, class, and ammo packsset_hudmessage(255, 255, 255, HUD_SPECT_X, HUD_SPECT_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L %s^nHP: %d - %L %s - %L %d", ID_SHOWHUD, "SPECTATING", g_playername[id], pev(id, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[id])}else{set_hudmessage(0, 255, 255, -1.0, 0.60, 0, 0.0, 5.0, 0.2, 0.2, -1)ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync3, "[%L: %d] [%L%s] [%L%d] [LVL: %d] [EXP: %d / %d]", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD], gPlayerData[ id ][ spdLevel ] , gPlayerData[ id ][ spdExp ] , MAX_LEVELS[ gPlayerData[ id ][ spdLevel ] ])}}
eloelo1250
15.01.2021
niestety mi sie wciąż nie udaje skompilować i wyskakują błędy
Misiu.
15.01.2021
"Dziwne u mnie działa"
Sprawdź kroki
1. Pobierz nowszy kompilator
2. Wrzuć plik z załącznika do include
3. Dodaj do pluginu #include <dhudmessage>
dhudmessage.inc 3.41KB
36 downloads
dasiek
18.01.2021
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL