←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Mały problemik

Locked

  • +
  • -
eloelo1250's Photo eloelo1250 29.12.2020

Witam mam mały problem chciałem zrobić na swoim zm modzie hud kolorowy ktory jest po środku niestety nie zbyt to potrafię ktoś byłby w stanie mi pomóc ?

 

 

public ShowHUD(taskid)

{
static id
id = ID_SHOWHUD;
 
// Player died?
if (!g_isalive[id])
{
// Get spectating target
id = pev(id, PEV_SPEC_TARGET)
 
// Target not alive
if (!g_isalive[id]) return;
}
 
// Format classname
static class[32]
 
if (g_zombie[id]) // zombies
{
 
if (g_nemesis[id])
formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_NEMESIS")
else
copy(class, charsmax(class), g_zombie_classname[id])
}
else // humans
{
 
if (g_survivor[id])
formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_SURVIVOR")
else
formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_HUMAN")
}
 
// Spectating someone else?
if (id != ID_SHOWHUD)
{
// Show name, health, class, and ammo packs
set_hudmessage(255, 255, 255, HUD_SPECT_X, HUD_SPECT_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L %s^nHP: %d - %L %s - %L %d", ID_SHOWHUD, "SPECTATING", g_playername[id], pev(id, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[id])
}
else
{
static cache[512]
format(cache, 511, "[%L: %d] [%L%s] [%L%d] [LVL: %d] [EXP: %d / %d]", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD], gPlayerData[ id ][ spdLevel ] , gPlayerData[ id ][ spdExp ] , MAX_LEVELS[ gPlayerData[ id ][ spdLevel ] ])
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgStatusText, {0,0,0}, ID_SHOWHUD)
write_byte(0)
write_string(cache)
message_end()
}
}

 

Quote

  • +
  • -
eloelo1250's Photo eloelo1250 01.01.2021

wszystko fajnie gdyby to działało uwierz że próbowałem już tak ze 100 razy i wtedy tylko błąd silnika

Quote

  • +
  • -
nojaknie's Photo nojaknie 01.01.2021

Jaki błąd silnika? Nie siedzimy w twoim plikach ani serwerze, nie wiem co się dzieje.

Quote

  • +
  • -
eloelo1250's Photo eloelo1250 02.01.2021

Zle powiedzialem chodzi oto ze jest blad przy kompilacji jak tylko zmienie hud
Quote

  • +
  • -
Misiu.'s Photo Misiu. 04.01.2021

To może pokaż jaki błąd wyskakuje przy kompilacji? :)

Quote

  • +
  • -
eloelo1250's Photo eloelo1250 06.01.2021

Załaczam fotke 

Attached Thumbnails

  • Przechwytywanie.PNG
Quote

  • +
  • -
Misiu.'s Photo Misiu. 07.01.2021

Pokaż cały public z okolic linijki 8599 i zaznacz tą linijkę. (lub dodaj do załącznika całe .sma)

 

Quote

  • +
  • -
Volter's Photo Volter 07.01.2021

Zakładam błąd w składni.

Podaj dokładny kod sma z fusów i samych warningów nic nie wywróżymy. 

Quote

  • +
  • -
eloelo1250's Photo eloelo1250 13.01.2021

 

public ShowHUD(taskid)

{
static id
id = ID_SHOWHUD;
 
// Player died?
if (!g_isalive[id])
{
// Get spectating target
id = pev(id, PEV_SPEC_TARGET)
 
// Target not alive
if (!g_isalive[id]) return;
}
 
// Format classname
static class[32]
 
if (g_zombie[id]) // zombies
{
 
if (g_nemesis[id])
formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_NEMESIS")
else
copy(class, charsmax(class), g_zombie_classname[id])
}
else // humans
{
 
if (g_survivor[id])
formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_SURVIVOR")
else
formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_HUMAN")
}
 
// Spectating someone else?
if (id != ID_SHOWHUD)
{
// Show name, health, class, and ammo packs
set_hudmessage(255, 255, 255, HUD_SPECT_X, HUD_SPECT_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L %s^nHP: %d - %L %s - %L %d", ID_SHOWHUD, "SPECTATING", g_playername[id], pev(id, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[id])
}
else
 
{
set_hudmessage(0, 255, 255, -1.0, 0.60, 0, 0.0, 5.0, 0.2, 0.2, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync3, "[%L: %d] [%L%s] [%L%d] [LVL: %d] [EXP: %d / %d]", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD], gPlayerData[ id ][ spdLevel ] , gPlayerData[ id ][ spdExp ] , MAX_LEVELS[ gPlayerData[ id ][ spdLevel ] ])
}
}

 

Quote

  • +
  • -
eloelo1250's Photo eloelo1250 13.01.2021

Troche długo mi to zajęło ale niestety utraciłem internet na 5 dni

 

Quote

  • +
  • -
Misiu.'s Photo Misiu. 14.01.2021

Miałeś wysłać cały kod, a zacytowałeś tą samą treść co w 1 poście.

Quote

  • +
  • -
eloelo1250's Photo eloelo1250 14.01.2021

 

https://www.mediafir...estowy.sma/file

 

niestety nie moge wysłać tutaj

Quote

  • +
  • -
Misiu.'s Photo Misiu. 14.01.2021

Poprawione, kompiluje się bez problemu.

Attached File  testowy.sma   342.96KB   41 downloads

Quote

  • +
  • -
eloelo1250's Photo eloelo1250 15.01.2021

dzięki jutro sprawdze :D
Quote

  • +
  • -
eloelo1250's Photo eloelo1250 15.01.2021

niestety mi sie wciąż nie udaje skompilować i wyskakują błędy

 

https://zapodaj.net/...1e8c1c.png.html

 

Quote

  • +
  • -
Misiu.'s Photo Misiu. 15.01.2021

"Dziwne u mnie działa"

https://prnt.sc/wqagbk

Sprawdź kroki

1. Pobierz nowszy kompilator

2. Wrzuć plik z załącznika do include

3. Dodaj do pluginu #include <dhudmessage>

 

Attached File  dhudmessage.inc   3.41KB   36 downloads

Quote

  • +
  • -
eloelo1250's Photo eloelo1250 15.01.2021

wszystko działa dzięki wielkie


Edited by eloelo1250, 15.01.2021 21:44.
Quote

  • +
  • -
dasiek's Photo dasiek 18.01.2021

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Quote
Locked