Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z vipem


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Krychaa

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 16.12.2020 13:01

Witajcie moi drodzy! Zwracam się do was z prośbą o pomoc.

Mam na swoim serwerze vipa na flage t oraz vipa dla graczy ze steamem.

Vip dla graczy ze steamem działa odpowiednio tylko jedną runde, potem nie ma już podwójnego skoku oraz wyboru skinów.

Ponadto w zwykłym vipie pomimo odpowiedniej kompilacji (na innym serwerze działa odpowiednio), na moim nie ma defuse kid.

W logach nie ma nic zastanawiającego. Proszę o pomoc

 

sma pluginu:

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "FREE VIP"
#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "Devil"
#define flaga ADMIN_USER
new Forward_amxbans,iRet
public plugin_init() {register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)Forward_amxbans= CreateMultiForward("amxbans_admin_connect",ET_IGNORE,FP_CELL)}public client_connect(id){if(is_steam(id))
{
set_task(10.0,"Free_VIP",id)
}}public Free_VIP(id){if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B){return;
}ColorChat(id,GREEN,"[~PB~] ^x03Otrzymales darmowego VIP'a za posiadanie konta Steam.")// remove_user_flags(id, ADMIN_USER)set_user_flags(id, ADMIN_LEVEL_H)
ExecuteForward(Forward_amxbans, iRet, id);}stock bool:is_steam(id) {new auth[65]get_user_authid(id,auth,64)if(contain(auth, "STEAM_0:0:") != -1 || contain(auth, "STEAM_0:1:") != -1)return true;
return false;

 

 

Oto moje plugins.ini

;AMX Mod X pluginy - Amxx.pl
ReasonKicker.amxx
; Admin Base - glowne ustawienia dla adminow.
amxbans_core.amxx
amxbans_main.amxx
;admin.amxx            ; bazy admina (wymagane aby chodzili admini)
;admin_sql.amxx        ; bazy admina - Wesja SQL (comment admin.amxx)


; Podstawowe pluginy
admincmd.amxx        ; podstawowe komendy w konsoli admina
adminhelp.amxx        ; pomoc dla adminow w czasie wpisywania komend w konsoli
adminslots.amxx        ; rezerwacja slota
multilingual.amxx    ; Wielojezyczne zarzadzanie

; Panele Menu
menufront.amxx        ; podstawoe menu admina
cmdmenu.amxx        ; menu komend(speech, settings)
plmenu.amxx            ; menu graczy (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx        ; menu teleportowania (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx        ; menu map (vote, changelevel)

; Chat / Wiadomosci
antiflood.amxx        ; uniemozliwi klientom z servera flooding'u
scrollmsg.amxx        ; wyswietla komunikat przewijania
imessage.amxx        ; wyswietla komunikat informacji
adminvote.amxx        ; komendy glosowania

; Pluginy zwiazane z mapami, vote, czas mapy itp.
nextmap.amxx        ; wy�wietlenie nast�pnej mapy w Mapcycle
mapchooser.amxx        ; pozwala glosowac na nastepna mape
timeleft.amxx        ; informuje o czasie do konca mapy

; Konfiguracja
pausecfg.amxx        ; pozwala zatrzyma� i wznowi� niekt�re pluginy
statscfg.amxx        ; umorzliwia zarzadzanie pluginami statystyk

; Counter-Strike
restmenu.amxx        ; pozwala blokowac dane bronie
statsx.amxx            ; statystyki (CSX Module required!)
miscstats.amxx        ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx    ; Statystyki rejestracji broni (CSX Module required!)

; Umozliwiajacych wykorzystanie pluginy AMX Mod
;amxmod_compat.amxx    ; AMX Mod backwards compatibility layer

; Amxx.pl- Ponizej dodajesz swoje pluginy

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;PLUGINY ONLY DD2;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
 

 

cs_team_semiclip.amxx
medale_sql.amxx
GHW_Weapon_Replacement.amxx       ;podmiana modeli broni do deagle,usp,granatow
abd.amxx                          ; zadawane obra�enia
ad_manager.amxx                   ; reklamy w say
admin_freelook.amxx               ; admin widzi wszystko
adminlisten.amxx                  ; admin widzi wszystkie rozmowy
ptb.amxx                          ; przerzucanie graczy do innych team�w
bs_limiter.amxx                   ; 2 bs od 5 ct
spree.amxx                        ; najlepszy gracz rundy
mutemenu.amxx                     ; mo�liwo�� mutownia graczy
admin_spec_esp.amxx               ; wh dla admina po �mierci
;flash.amxx                        ; kto nas o�lepi�
;realnadedrops.amxx                ; wywala wszystko po �mierci
polski_cs.amxx                    ; Sama nazwa wskazuje
join_leave.amxx                   ; info kto wbija i wychodzi z serwera
afkbombtransfer.amxx              ; Przerzuca pak� od afk
;resetscore.amxx                   ; mo�liwo�� resetowania statystyk
inf_smierc.amxx                   ; info po �mierci 5 sec
dontsayips.amxx                   ; Zakaz reklam
parachute.amxx                    ; spadochron
kill_assist.amxx                  ; Asysta przy zabiciu
RoundSound.amxx                   ; muzyka na koniec rundy
vip.amxx                          ; vip na serwerze
adminchat.amxx                    ; Chat [email protected]
multijump.amxx                    ;dodatkowy skok dla vipa
csnadedrops.amxx                  ;wywalenie granat�w
RoundSound.amxx                   ; muzyka na koniec rundy
AntyRushDD2.amxx                  ; na logike
asysta_i_zemsta.amxx debug        ; na logike
c4.amxx                           ; timer c4
czat_log.amxx                     ; logi czatu
logs.amxx                         ; logi graczy
gamenamechanger.amxx              ; zmiana nazwy w "game"
freevip.amxx                      ; darmowy vip w nocy
Kontakt.amxx                      ; kontakt
Najlepszy.amxx                    ; najlepszy gracz rundy
sillyc4.amxx                      ; klejaca paka
skiny.amxx                        ; skiny do broni
;ultimate_sounds_PL.amxx          ; d�wi�ki po zab�jstwie
ranga.amxx                        ; ranga typu silver za kille
rangi.amxx                        ; rangi.txt
vip_dla_steam.amxx                ; vip dla osoby ze steam cs
;losowanievipow.amxx              ; losowanie vipa na mape
no_fall_damage.amxx               ; brak obrazen za upadek
csgo_podnoszeniebroni.amxx        ; jak nazwa wskazuje
menu.amxx                         ; /menu
CennikDD2.amxx                    ; Cennik zrobiony przez N1K1Cz AUTORSKI
uslugi.amxx                       ; pokazuje cennik w motd
weapon_icon.amxx                  ; pokazuje ikone po lewej stronie zielona - full ammo, pomaranczowa - ostatni magazynek, czerwona - 0ammo
podmiana_menu.amxx                ; podmiana wyboru druzyn
resetscore.amxx
reloads.amxx

 

 


Użytkownik Krychaa edytował ten post 16.12.2020 13:12

  • +
  • -
  • 0

#2 TibacK

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 270
Godlike

  • Postów:4 282
Offline

Napisano 16.12.2020 13:33

Proszę wstawiać kod w odpowiednich do tego tagach (w edytorze masz takie ikonki <>).

Kod pluginu jest kompletnie nieczytelny w takiej formie


  • +
  • -
  • 1

Na PW pomagam tylko odpłatnie. Przyjmuje zlecenia.

Wypociny: https://github.com/r...98/AMXX_plugins


#3 Krychaa

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 16.12.2020 15:45

ok sorki probowalem juz dwoch vipow co ciekawe admini i gracze z flagą t vipa maja natomiast steamowcy maja bez dwoch skokow i bez skinow, natomiast menu broni i wszystko inne mają :o dostałem też infromacje ze jak gracz gra od poczatku mape to dziala ale jak wejdzie w srodku to podwojny skok i skiny nie dzialaja

    #include <amxmodx>
    #include <colorchat>
     
    #define PLUGIN "FREE VIP"
    #define VERSION "1.0"
    #define AUTHOR "Devil"
     
    #define flaga ADMIN_USER
     
    new Forward_amxbans,iRet
     
    public plugin_init() {
            register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
            Forward_amxbans= CreateMultiForward("amxbans_admin_connect",ET_IGNORE,FP_CELL)
    }
    public client_connect(id)
    {
            if(is_steam(id))
            {
                    
                    set_task(10.0,"Free_VIP",id)
            }
    }
    public Free_VIP(id)
    {
            if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B){
                    return;
            }
            ColorChat(id,GREEN,"[~PB~] ^x03Otrzymales darmowego VIP'a za posiadanie konta Steam.")
    //      remove_user_flags(id, ADMIN_USER)
            set_user_flags(id, ADMIN_LEVEL_H)
            ExecuteForward(Forward_amxbans, iRet, id);
    }
    stock bool:is_steam(id) 
    {
            new auth[65]
            get_user_authid(id,auth,64)
            if(contain(auth, "STEAM_0:0:") != -1 || contain(auth, "STEAM_0:1:") != -1)
                    return true;
            return false;
    }

Użytkownik Krychaa edytował ten post 16.12.2020 15:52

  • +
  • -
  • 0

#4 Misiu.

    Kochanek DarkGL

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:400
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 17.12.2020 08:54

Jest to problem w konstrukcji Twojego pluginu od VIP'a.

Flaga jest przydzielana później niż autoryzacja.

Pokaż np. swój public CmdStartPre


  • +
  • -
  • 1

PoGrywamy.pl - Pograj Razem Z Nami

 

Tatusiek serwerów:

[ONLY DD2 #2] 1shot2kill.pl

[ONLY DD2] PoGrywamy.pl

Przyjmuje płatne zlecenia!


#5 Krychaa

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 17.12.2020 13:37

Proszę, przesyłam całe .sma vipa nie jest on skompliowany, bo z generatora

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <stripweapons>

forward amxbans_admin_connect(id);

new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], gRound=0, g_Hudmsg,
maxPlayers, menu, menu_callback_handler, skoki[33], weapon_id;

new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};
new const g_Prefix[] = "Vip Chat";

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
	register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
	register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
	g_Array=ArrayCreate(64,32);
	for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
		register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
	}
	register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
	register_clcmd("say_team", "VipChat");
	register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
	g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
	register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End");
}
public client_authorized(id , const authid[]){
	if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
	new g_Name[64];
	get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new szName[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
		
		if(equal(g_Name, szName)){
			return 0;
		}
	}
	ArrayPushString(g_Array,g_Name);
	set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
	ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnected(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
	new Name[64];
	get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new g_Name[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		if(equal(g_Name,Name)){
			ArrayDeleteItem(g_Array,i);
			break;
		}
	}
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			CmdStartPreVip(id, uc_handle);
		}
	}
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
		--skoki[id];
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id,pev_velocity,velocity);
	} else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
		skoki[id] = 1;
	}
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	skoki[id]=1;
	cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 100), armortype);
	new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	++henum;
	new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	++fbnum;
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
	new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	++sgnum;
	show_vip_menu(id);
	if(get_user_team(id)==2){
		give_item(id, "item_thighpack");
	}
}
public menu_1_handler(id){
	if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){
		give_item(id, "weapon_deagle");
		give_item(id, "ammo_50ae");
		weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
		if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
	}
	StripWeapons(id, Primary);
	give_item(id, "weapon_ak47");
	give_item(id, "ammo_762nato");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
}
public menu_2_handler(id){
	if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){
		give_item(id, "weapon_deagle");
		give_item(id, "ammo_50ae");
		weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
		if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
	}
	StripWeapons(id, Primary);
	give_item(id, "weapon_m4a1");
	give_item(id, "ammo_556nato");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
}
public menu_3_handler(id){
	if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){
		give_item(id, "weapon_deagle");
		give_item(id, "ammo_50ae");
		weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
		if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
	}
	StripWeapons(id, Primary);
	give_item(id, "weapon_awp");
	give_item(id, "ammo_338magnum");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
}
public DeathMsg(){
	new killer=read_data(1);
	new victim=read_data(2);
	
	if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
		DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
	}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
	set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?15:10),110));
	cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?150:50));
}
public show_vip_menu(id){
	menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
	menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
	new bool:active=false, num=-1;
	menu_additem(menu,"\wAK47+Deagle","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\wM4A1+deagle","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\wAWP+Deagle","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	if(active){
		menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
		menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yMenu Vipa");
		menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
		menu_display(id, menu);
	} else {
		menu_destroy(menu);
	}
}
public event_new_round(){
	++gRound;
}
public GameCommencing(){
	gRound=0;
}
public menu_callback(id, menu, item){
	if(is_user_alive(id)){
		if(gRound>=3){
			if(item==0){
				return ITEM_ENABLED;
			}
			if(item==1){
				return ITEM_ENABLED;
			}
			if(item==2){
				return ITEM_ENABLED;
			}
		}
	}
	return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
	if(is_user_alive(id)){
		if(gRound>=3){
			if(item==0){
				menu_1_handler(id);
			}
			if(item==1){
				menu_2_handler(id);
			}
			if(item==2){
				menu_3_handler(id);
			}
		}
	}
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public VipStatus(){
	new id=get_msg_arg_int(1);
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
	}
}
public ShowVips(id){
	new g_Name[64],g_Message[192];
	
	new g_Size=ArraySize(g_Array);
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);
		
		if(i == g_Size - 1){
			add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
		}
		else{
			add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
		}
	}
	ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
	if(g_Vip[id]){
		new szName[64];
		get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
		
		new Name[64];
		get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
		
		if(!equal(szName,Name)){
			ArrayPushString(g_Array,szName);
			
			new g_Size=ArraySize(g_Array);
			new g_Name[64];
			for(new i = 0; i < g_Size; i++){
				ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
				
				if(equal(g_Name,Name)){
					ArrayDeleteItem(g_Array,i);
					break;
				}
			}
		}
	}
}
public plugin_end(){
	ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
	show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public VipChat(id){
	if(g_Vip[id]){
		new g_Msg[256],
		g_Text[256];
		
		read_args(g_Msg,charsmax(g_Msg));
		remove_quotes(g_Msg);
		
		if(g_Msg[0] == '*' && g_Msg[1]){
			new g_Name[64];
			get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
			
			formatex(g_Text,charsmax(g_Text),"^x01(%s) ^x03%s : ^x04%s",g_Prefix, g_Name, g_Msg[1]);
			
			for(new i=1;i<33;i++){
				if(is_user_connected(i) && g_Vip[i])
				ColorChat(i, GREEN, "%s", g_Text);
			}
			return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
		new szTmp[256],szTmp2[256];
		get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
		
		new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
		
		if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
		}
		else{
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
		}
		set_msg_arg_string(2,szTmp2);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public bomb_planted(id){
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 100);
	}
}
public bomb_defused(id){
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 100);
	}
}
public plugin_cfg(){
	maxPlayers=get_maxplayers();
}
public RoundEnd(){
	for(new i = 1; i <= maxPlayers; i++){
		if(is_user_alive(i) && g_Vip[i]){
			cs_set_user_money(i,cs_get_user_money(i) + 200);
		}
	}
}
public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id,"");
}

Użytkownik Krychaa edytował ten post 17.12.2020 13:40

  • +
  • -
  • 0

#6 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:1 954
Offline

Napisano 17.12.2020 15:55


Flaga jest przydzielana później niż autoryzacja.

 

:giggle:

 

 

Jeżeli gracze steam mają dostawać tego samego vipa, co pozostali, to usuń ten plugin vipa dla graczy steam, a swój plugin vipa podmień na ten:

Załączone pliki


Użytkownik sharkowy edytował ten post 17.12.2020 16:04

  • +
  • -
  • 1

#7 Krychaa

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 17.12.2020 16:12

Sharkowy występują błąd przy kompilacji pluginu, brakuje którejś z biobliotek

AMX Mod X Compiler 1.8.3-dev+5154
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

vip.sma(372) : error 088: number of arguments does not match definition
vip.sma(381) : warning 217: loose indentation

1 Error.
Could not locate output file vip.amxx (compile failed).

 


  • +
  • -
  • 0

#8 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:1 954
Offline

Napisano 17.12.2020 16:14

 

Sharkowy występują błąd przy kompilacji pluginu, brakuje którejś z biobliotek

AMX Mod X Compiler 1.8.3-dev+5154
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

vip.sma(372) : error 088: number of arguments does not match definition
vip.sma(381) : warning 217: loose indentation

1 Error.
Could not locate output file vip.amxx (compile failed).

 

 

Kompiluje się bez problemu. Skompiluj lokalnie kompilatorem 1.8.3


Użytkownik sharkowy edytował ten post 17.12.2020 16:16

  • +
  • -
  • 1

#9 Krychaa

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 17.12.2020 17:04

Wszystko śmiga ale vip dla steam nie ma dostępu do darmowych skinów przeznaczonych również dla niego.

ps w hud pisze tez, ze vip:nie


Użytkownik Krychaa edytował ten post 17.12.2020 17:32

  • +
  • -
  • 0

#10 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:1 954
Offline

Napisano 18.12.2020 13:30

Nadajesz vipowi jeszcze jakieś flagi w innych pluginach, czy tylko flagę T? pokaż sma tych pluginów od huda i skinów.


  • +
  • -
  • 1

#11 Krychaa

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 18.12.2020 13:46

Vip posiada tylko flagę t

tutaj kod skinów:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <vault>
#include <fun>

#define PLUGIN "Wybor skinow"
#define VERSION "1.0.0"
#define AUTHOR "[email protected]"



new model_noza[33]
new model_m4[33]
new model_ak[33]
new model_awp[33]

public plugin_init() {
    
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")
    register_clcmd("say /skiny", "menuWyboru")
    register_clcmd("say /skin", "menuWyboru")
    register_clcmd("say /skins", "menuWyboru")
    register_clcmd("say /modele", "menuWyboru")
    register_clcmd("say /model", "menuWyboru")
    register_clcmd("say /models", "menuWyboru")
    
}

public plugin_precache() {
    precache_model("models/skiny/noz/v_knife.mdl") // zwykly
    precache_model("models/skiny/noz/v_bayonet.mdl")
    precache_model("models/skiny/noz/v_motylek.mdl")
    precache_model("models/skiny/noz/v_flip.mdl")
    precache_model("models/skiny/noz/v_huntsman.mdl")
    precache_model("models/skiny/noz/v_karambit.mdl")
    
    precache_model("models/skiny/m4a1/v_m4a1.mdl") // zwykla
    precache_model("models/skiny/m4a1/v_cyrex.mdl")
    precache_model("models/skiny/m4a1/v_assimovm4.mdl")
    precache_model("models/skiny/m4a1/v_hyperm4.mdl")
    precache_model("models/skiny/m4a1/v_nightmare.mdl")
    precache_model("models/skiny/m4a1/v_decimator.mdl")
    
    precache_model("models/skiny/ak/v_ak47.mdl") // zwykly
    precache_model("models/skiny/ak/v_redline.mdl")
    precache_model("models/skiny/ak/v_vulcan.mdl")
    precache_model("models/skiny/ak/v_frontsidemisty.mdl")
    precache_model("models/skiny/ak/v_bloodsport.mdl")
    precache_model("models/skiny/ak/v_empress.mdl")
    
    precache_model("models/skiny/awp/v_awp.mdl") // zwykla
    precache_model("models/skiny/awp/v_awpdragonlore.mdl")
    precache_model("models/skiny/awp/v_hyper.mdl")
    precache_model("models/skiny/awp/v_assimov.mdl")
    precache_model("models/skiny/awp/v_lightningstrike.mdl")
    precache_model("models/skiny/awp/v_feverdream.mdl")
}
public menuWyboru(id)
{
    new menuBody[512]
    formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\d[\r*\yNiceSkill.pl\r*\d]^n\wMenu Skinow:\y")
        formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\gAby uzywac skinow zakup konto VIP\y")
    new menu = menu_create(menuBody, "skinsmenu")

    menu_additem(menu, "\wNoz")
    menu_additem(menu, "\wM4A1")
    menu_additem(menu, "\wAK47")
    menu_additem(menu, "\wAWP")
    
    
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

    menu_display(id, menu);
}
public skinsmenu(id, menu, item) {

    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    
    switch(item)
    {
        case 0: menu_noze(id)
        case 1: menu_m4(id)
        case 2: menu_ak(id)
        case 3: menu_awp(id)
        default: return PLUGIN_HANDLED
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}
public menu_noze(id) {
    new menuBody[512]
    formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rNoza:")
    new menu = menu_create(menuBody, "knifemenu")
    new checkAccess = menu_makecallback("hasAccess");
        
    menu_additem(menu, "\wZwykly Noz")
    
    menu_additem(menu, "\wNoz | Bayonet Galaxy \r(VIP)","",0, checkAccess)
    
    menu_additem(menu, "\wNoz | Butterfly knife \r(VIP)","",0, checkAccess)

    menu_additem(menu, "\wNoz | Flip \r(VIP)","",0, checkAccess)
    
    menu_additem(menu, "\wNoz | Huntsman \r(VIP)","",0, checkAccess)

    menu_additem(menu, "\wNoz | Karambit \r(VIP)","",0, checkAccess)
    
    
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

    menu_display(id, menu);
}

public knifemenu(id, menu, item) {
    switch(item)
    {
        case 0: SetKnife(id , 0)
        case 1: SetKnife(id , 1)
        case 2: SetKnife(id , 2)
        case 3: SetKnife(id , 3)
        case 4: SetKnife(id , 4)
        case 5: SetKnife(id , 5)
        default: return PLUGIN_HANDLED
    }
    ZapiszNoz(id)
    return PLUGIN_HANDLED
}

public SetKnife(id , Knife) {
    model_noza[id] = Knife
    
    new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
    if ( Weapon != CSW_KNIFE )
    return PLUGIN_HANDLED
    
    new vModel[56]
    
    switch(Knife)
    {
    case 0:
        {
            format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knife.mdl")
        }
    case 1:
        {
            format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_bayonet.mdl")
        }
    case 2:
        {
            format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_motylek.mdl")
        }
    case 3:
        {
            format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_flip.mdl")
        }
    case 4:
        {
            format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_huntsman.mdl")
        }
    case 5:
        {
            format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_karambit.mdl")
        }
    }
    
    entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
    
    return PLUGIN_HANDLED;  
}
public menu_m4(id) {
    new menuBody[512]
    formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rM4A1:")
    new menu = menu_create(menuBody, "m4menu")
    new checkAccess = menu_makecallback("hasAccess");
    
        menu_additem(menu, "\wZwykla M4A1")
    
    menu_additem(menu, "\wM4A1 | Cyrex \r(VIP)","",0, checkAccess)
    
    menu_additem(menu, "\wM4A1 | Assimov \r(VIP)","",0, checkAccess)
    
    menu_additem(menu, "\wM4A1 | Hyper Beast \r(VIP)","",0, checkAccess)
    
    menu_additem(menu, "\wM4A1 | Nightmare \r(VIP)","",0, checkAccess)
    
    menu_additem(menu, "\wM4A1 | Decimator \r(VIP)","",0, checkAccess)
    
    
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

    menu_display(id, menu);
}

public m4menu(id, menu, item) {
    switch(item)
    {
        case 0: SetM4A1(id , 0)
        case 1: SetM4A1(id , 1)
        case 2: SetM4A1(id , 2)
        case 3: SetM4A1(id , 3)
        case 4: SetM4A1(id , 4)
        case 5: SetM4A1(id , 5)
        default: return PLUGIN_HANDLED
    }
    ZapiszM4(id)
    return PLUGIN_HANDLED
}

public SetM4A1(id , M4A1) {
    model_m4[id] = M4A1
    
    new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
    if ( Weapon != CSW_M4A1 )
    return PLUGIN_HANDLED
    
    new vModel[56]
    
    switch(M4A1)
    {
    case 0: {
            format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_m4a1.mdl")
        }
    case 1: {
            format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_cyrex.mdl")
        }
    case 2: {
            format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_assimovm4.mdl")
        }
    case 3: {
            format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_hyperm4.mdl")
        }
    case 4: {
            format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_nightmare.mdl")
        }
    case 5: {
            format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_decimator.mdl")
        }
    }
    
    entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
    
    return PLUGIN_HANDLED;  
}
public menu_ak(id) {
    new menuBody[512]
    formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rAK47:")
    new menu = menu_create(menuBody, "akmenu")
    new checkAccess = menu_makecallback("hasAccess");
    
        menu_additem(menu, "\wZwykly AK47")
    
    menu_additem(menu, "\wAK47 | RedLine \r(VIP)","",0, checkAccess)
    
    menu_additem(menu, "\wAK47 | Vulcan \r(VIP)","",0, checkAccess)
    
    menu_additem(menu, "\wAK47 | Frontside Misty \r(VIP)","",0, checkAccess)
    
    menu_additem(menu, "\wAK47 | Bloodsport \r(VIP)","",0, checkAccess)
    
    menu_additem(menu, "\wAK47 | Empress \r(VIP)","",0, checkAccess)
    
    
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

    menu_display(id, menu);
}

public akmenu(id, menu, item) {
    switch(item)
    {
        case 0: SetAK47(id , 0)
        case 1: SetAK47(id , 1)
        case 2: SetAK47(id , 2)
        case 3: SetAK47(id , 3)
        case 4: SetAK47(id , 4)
        case 5: SetAK47(id , 5)
        default: return PLUGIN_HANDLED
    }
    ZapiszAK(id)
    return PLUGIN_HANDLED
}

public SetAK47(id , AK47) {
    model_ak[id] = AK47
    
    new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
    if ( Weapon != CSW_AK47 )
    return PLUGIN_HANDLED
    
    new vModel[56]
    
    switch(AK47)
    {
    case 0: {
            format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_ak47.mdl")
        }
    case 1: {
            format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_redline.mdl")
        }
    case 2: {
            format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_vulcan.mdl")
        }
    case 3: {
            format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_frontsidemisty.mdl")
        }
    case 4: {
            format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_bloodsport.mdl")
        }
    case 5: {
            format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_empress.mdl")
        }
    }
    
    entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
    
    return PLUGIN_HANDLED;  
}
public menu_awp(id) {
    new menuBody[512]
    formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rAWP:")
    new menu = menu_create(menuBody, "awpmenu")
    new checkAccess = menu_makecallback("hasAccess");
    
        menu_additem(menu, "\wZwykle AWP")
    
    menu_additem(menu, "\wAWP | Dragon Lore \r(VIP)","",0, checkAccess)
    
    menu_additem(menu, "\wAWP | Hyper Beast \r(VIP)","",0, checkAccess)
    
    menu_additem(menu, "\wAWP | Assimov \r(VIP)","",0, checkAccess)
    
    menu_additem(menu, "\wAWP | Lightning Strike \r(VIP)","",0, checkAccess)
    
    menu_additem(menu, "\wAWP | Fever Dream \r(VIP)","",0, checkAccess)
    
    
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

    menu_display(id, menu);
}

public awpmenu(id, menu, item) {
    switch(item)
    {
        case 0: SetAWP(id , 0)
        case 1: SetAWP(id , 1)
        case 2: SetAWP(id , 2)
        case 3: SetAWP(id , 3)
        case 4: SetAWP(id , 4)
        case 5: SetAWP(id , 5)
        default: return PLUGIN_HANDLED
    }
    ZapiszAWP(id)
    return PLUGIN_HANDLED
}

public SetAWP(id , AWP) {
    model_awp[id] = AWP
    
    new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
    if ( Weapon != CSW_AWP )
    return PLUGIN_HANDLED
    
    new vModel[56]
    
    switch(AWP)
    {
    case 0: {
            format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_awp.mdl")
        }
    case 1: {
            format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_awpdragonlore.mdl")
        }
    case 2: {
            format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_hyper.mdl")
        }
    case 3: {
            format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_assimov.mdl")
        }
    case 4: {
            format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_lightningstrike.mdl")
        }
    case 5: {
            format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_feverdream.mdl")
        }
    }
    
    entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
    
    return PLUGIN_HANDLED;  
}
public CurWeapon(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return PLUGIN_HANDLED;
    

    SetKnife(id, model_noza[id])
    SetM4A1(id, model_m4[id])
    SetAK47(id, model_ak[id])
    SetAWP(id, model_awp[id])
    
    return PLUGIN_HANDLED   

}
public client_authorized(id)
{
    ZaladujNoze(id)
    ZaladujM4(id)
    ZaladujAK(id)
    ZaladujAWP(id)
}

ZapiszNoz(id)
{
    
    new authid[32]
    get_user_authid(id, authid, 31)
    
    new vaultkey[64]
    new vaultdata[64]
    
    format(vaultkey, 63, "Knife_%s", authid)
    format(vaultdata, 63, "%d", model_noza[id])
    set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}

ZaladujNoze(id)
{
    new authid[32]
    get_user_authid(id,authid,31)
    
    new vaultkey[64], vaultdata[64]
    
    format(vaultkey, 63, "Knife_%s", authid)
    get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
    model_noza[id] = str_to_num(vaultdata)
    
}
ZapiszM4(id)
{
    
    new authid[32]
    get_user_authid(id, authid, 31)
    
    new vaultkey[64]
    new vaultdata[64]
    
    format(vaultkey, 63, "M4A1_%s", authid)
    format(vaultdata, 63, "%d", model_m4[id])
    set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}

ZaladujM4(id)
{
    new authid[32]
    get_user_authid(id,authid,31)
    
    new vaultkey[64], vaultdata[64]
    
    format(vaultkey, 63, "M4A1_%s", authid)
    get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
    model_m4[id] = str_to_num(vaultdata)
    
}
ZapiszAK(id)
{
    
    new authid[32]
    get_user_authid(id, authid, 31)
    
    new vaultkey[64]
    new vaultdata[64]
    
    format(vaultkey, 63, "AK47_%s", authid)
    format(vaultdata, 63, "%d", model_ak[id])
    set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}

ZaladujAK(id)
{
    new authid[32]
    get_user_authid(id,authid,31)
    
    new vaultkey[64], vaultdata[64]
    
    format(vaultkey, 63, "AK47_%s", authid)
    get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
    model_ak[id] = str_to_num(vaultdata)
    
}
ZapiszAWP(id)
{
    
    new authid[32]
    get_user_authid(id, authid, 31)
    
    new vaultkey[64]
    new vaultdata[64]
    
    format(vaultkey, 63, "AWP_%s", authid)
    format(vaultdata, 63, "%d", model_awp[id])
    set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}

ZaladujAWP(id)
{
    new authid[32]
    get_user_authid(id,authid,31)
    
    new vaultkey[64], vaultdata[64]
    
    format(vaultkey, 63, "AWP_%s", authid)
    get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
    model_awp[id] = str_to_num(vaultdata)
    
}
public hasAccess(id, menu, item)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
    {
        return ITEM_ENABLED;
    }
    else
    {
        return ITEM_DISABLED;
    }

}



/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

do tego hudu nie mam .sma :/
 


  • +
  • -
  • 0

#12 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:1 954
Offline

Napisano 18.12.2020 13:53

Ten kod jest tak tragicznie nieoptymalny, że to poezja, no ale masz.

 

 

do tego hudu nie mam .sma

 

 

No to lipa.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#13 Krychaa

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 18.12.2020 14:31

Sharkowy bardzo dziękuję ci za pomoc. Widać, że jesteś dobry w tym co robisz.

Pomoc udzielona. Temat do zamknięcia


  • +
  • -
  • 0

#14 Krychaa

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 18.12.2020 14:46

Sharkowy bardzo dziękuję ci za pomoc. Widać, że jesteś dobry w tym co robisz.

Pomoc udzielona. Temat do zamknięcia

 

Sharkowy teraz jest taki problem ze w menu vipa zamiast deagla daje glocka/usp


  • +
  • -
  • 0

#15 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:1 954
Offline

Napisano 18.12.2020 15:52


Sharkowy teraz jest taki problem ze w menu vipa zamiast deagla daje glocka/usp

 

A nie masz przypadkiem zablokowanego deagla? lub defuse kid? sprawdź w menu restict weapons czy jak to się tam zwało, w amxmodmenu.


  • +
  • -
  • 0

#16 Krychaa

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 18.12.2020 16:00


 

A nie masz przypadkiem zablokowanego deagla? lub defuse kid? sprawdź w menu restict weapons czy jak to się tam zwało, w amxmodmenu.

 

 

 

Tak wszystko jest właściwie odblokowane po prostu wrzuca z menu dla vipa zamiast deagla usp bądź glocka.
 


  • +
  • -
  • 0

#17 Misiu.

    Kochanek DarkGL

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:400
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 22.12.2020 09:54

Podmień na to menu :)

public menu_1_handler(id){
        StripWeapons(id, Primary);
        StripWeapons(id, Secondary);
        give_item(id, "weapon_deagle");
        give_item(id, "weapon_ak47");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);    
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35); 
}
public menu_2_handler(id){
        StripWeapons(id, Primary);
        StripWeapons(id, Secondary);
        give_item(id, "weapon_deagle");
        give_item(id, "weapon_m4a1");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);    
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);    
}
public menu_3_handler(id){
        StripWeapons(id, Primary);
        StripWeapons(id, Secondary);
        give_item(id, "weapon_deagle");
        give_item(id, "weapon_awp");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);   
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);  
}

  • +
  • -
  • 0

PoGrywamy.pl - Pograj Razem Z Nami

 

Tatusiek serwerów:

[ONLY DD2 #2] 1shot2kill.pl

[ONLY DD2] PoGrywamy.pl

Przyjmuje płatne zlecenia!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Coinsy CSGOAtse Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pl