Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Odliczanie czasu po zdobyciu perku

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:426
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.12.2020 17:45

Witam znalazłem kod na odliczanie czasu, chce go użyć do perku.

a więc najpierw zamieniłem:

set_user_godmode( id, 0 )

na

UstawPerk(id, 0, 0, 0);

Lecz w funkcji public Start nie wiem jak zamienić ten kod:

set_user_godmode( id, 1 )

Oraz nie wiem jak użyć tego kodu aby czas odliczał się od razu po zdobyciu perku.

set_task(1.0, "Start")

Moim celem jest aby perk był na 60 sekund i po 60 sekundach wyrzucało nam go automatycznie


#define SPRAWDZ 3431

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <perki>
#include <engine>
#include <hamsandwich>


#define SPRAWDZ 3431


new nazwa[] = "Apteczki"
new opis[] = "Dostajesz 2 apteczki"


new Odliczanie[33]; 


new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];


public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "author")
register_perk(nazwa, opis)


register_think("medkit", "Think_Apteczki");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);
}


public Start(id)
{
set_user_godmode( id, 1 )


Odliczanie[id] = 60


if(task_exists(id + SPRAWDZ))
{
remove_task( id + SPRAWDZ )
}
set_task( 1.0, "Koniec", id + SPRAWDZ, _, _, "b" )


return PLUGIN_CONTINUE
}


public plugin_precache()
{
sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
precache_model("models/w_medkit.mdl");
}


public client_disconnect(id)
{


new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
while(entApteczki > 0)
{
if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entApteczki);
entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
}


}


public perk_enabled(id)
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;


public perk_used(id)
{
        
if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Skonczyly ci sie apteczki!");
}
else
{


ilosc_apteczek_gracza[id]--;


new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);


new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);




entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )     ;
drop_to_floor(ent);




entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
}
}


public fwSpawn_Apteczki(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}




public Think_Apteczki(ent)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;


new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new dist = 300;
new heal = 15;


if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
{
new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);


new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);


for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];


if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue;


new maksymalne_zdrowie = 130;
new zdrowie = get_user_health(pid);
new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
}


entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);


return PLUGIN_CONTINUE;
}


if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );


new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);


new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);


  message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white_apteczki );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();


entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);




return PLUGIN_CONTINUE;


}


public przedmioty(id) 
{


new menu = menu_create("\yTargowisko", "przedmioty_handle");


menu_additem(menu, "Lekka Miktura Leczenia [+80 HP]\y Koszt:\r 2 Zlota");
menu_additem(menu, "Wieksza Mikstura Leczenia [+150 HP]\y Koszt:\r 3 Zlota"); 
menu_additem(menu, "Mikstura Pelnego Wzmocnienia [FULL HP]\y Koszt:\r 4 Zlota");
menu_additem(menu, "Mikstura Wytrzymalosci [Napraw Przedmiot]\y Koszt:\r 4 Zlota"); 
menu_additem(menu, "Kup losowa Rune\y Koszt:\r 50 Zlota"); 
menu_additem(menu, "Sprzedaj Przedmiot\y Koszt:\r 0 - 1 Zlota");
menu_additem(menu, "Sprzedaj Rune\y Koszt:\r 10 - 25 Zlota"); 


menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");


menu_display(id, menu);


return PLUGIN_HANDLED;
}


public Koniec(task_id)
{
new id = task_id - SPRAWDZ


set_hudmessage( 80, 0, 255, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01 )
show_hudmessage( id, "Za %d sekund stracisz Perk!", Odliczanie[id] )


Odliczanie[id] -= 1 


if(Odliczanie[id] <= 0)
{
if( task_exists(task_id) )
{
remove_task( task_id )
}
UstawPerk(id, 0, 0, 0);
}
}

 


Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 13.12.2020 17:47

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#2 TibacK

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 270
Godlike

  • Postów:4 280
Offline

Napisano 13.12.2020 22:13

do łapania momentu w którym gracz dostaje perk służy forward cod_perk_enabled()  - tam trzeba ustawić taska, który gdy odliczanie dojdzie do zera wykona cod_set_user_perk() zabierając graczowi perk.

 

Kod wstawiaj tak, aby był czytelny, bo w obecnej formie średnio się da to czytać.

UstawPerk(id, 0, 0, 0);

jest używane w silniku cod moda. Tutaj należy korzystać z natywów, które ten silnik udostępnia (patrz wyżej)


  • +
  • -
  • 1

Na PW pomagam tylko odpłatnie. Przyjmuje zlecenia.

Wypociny: https://github.com/r...98/AMXX_plugins


#3 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:426
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 14.12.2020 07:27

do łapania momentu w którym gracz dostaje perk służy forward cod_perk_enabled()  - tam trzeba ustawić taska, który gdy odliczanie dojdzie do zera wykona cod_set_user_perk() zabierając graczowi perk.
 
Kod wstawiaj tak, aby był czytelny, bo w obecnej formie średnio się da to czytać.

UstawPerk(id, 0, 0, 0);
jest używane w silniku cod moda. Tutaj należy korzystać z natywów, które ten silnik udostępnia (patrz wyżej)

Dzięki za pomoc.

A czy można zamienić:

" Za 5445 sekund stracisz Perk! "

Na:

" Za 2 godziny 30 minut 45 sekund stracisz Perk! "

Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 14.12.2020 07:32

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#4 TibacK

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 270
Godlike

  • Postów:4 280
Offline

Napisano 14.12.2020 09:23

Tak


  • +
  • -
  • 1

Na PW pomagam tylko odpłatnie. Przyjmuje zlecenia.

Wypociny: https://github.com/r...98/AMXX_plugins


#5 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:426
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 14.12.2020 09:55

Możesz mnie na kierować?
  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#6 KoRrNiK

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:15
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 14.12.2020 10:07

Trzymaj :)

show_hudmessage( id, "Za %dgodz %s%dmin %s%dsek stracisz Perk!", Odliczanie[id]/3600, (Odliczanie[id]/60)<10?"0":"",Odliczanie[id]/60%60, Odliczanie[id]%60<10?"0":"", Odliczanie[id]%60 )

  • +
  • -
  • 1

#7 TibacK

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 270
Godlike

  • Postów:4 280
Offline

Napisano 14.12.2020 11:02

A po co tak kombinować z dodawaniem zera?

Formatowanie tutaj działa tak jak w języku C, więc możemy zastosować np takie znaczniki formatu: %02d, znaczy to tyle, że jak pole będzie mieć mniej niż dwa znaki to zostaną one dopełnione zerami,

 

Zobaczcie sami:

#include <amxmodx>

public plugin_init(){
	new val = 7 * 3600   // 7h
	val += 9 * 60    // 9min
	val += 10        // 10s
	log_amx("%02d %02d %02d", val / 3600, (val % 3600) / 60, val % 60)
}

  • +
  • -
  • 1

Na PW pomagam tylko odpłatnie. Przyjmuje zlecenia.

Wypociny: https://github.com/r...98/AMXX_plugins


#8 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:426
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 14.12.2020 14:41

Czyli takie coś będzie dobrze?

" show_hudmessage( id, "Za %02d Godzin %02d Minut %02d Sekund stracisz Perk"
  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#9 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:426
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 14.12.2020 14:41

Czyli takie coś będzie dobrze?

" show_hudmessage( id, "Za %02d Godzin %02d Minut %02d Sekund stracisz Perk"
  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#10 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:426
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 14.12.2020 14:41

Czyli takie coś będzie dobrze?

" show_hudmessage( id, "Za %02d Godzin %02d Minut %02d Sekund stracisz Perk"
  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#11 TibacK

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 270
Godlike

  • Postów:4 280
Offline

Napisano 14.12.2020 14:58

Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby przetestować ;)

 

Pamiętaj, żeby podać dobre parametry po przecinku, czyli bodajże zmienna Odliczanie


  • +
  • -
  • 1

Na PW pomagam tylko odpłatnie. Przyjmuje zlecenia.

Wypociny: https://github.com/r...98/AMXX_plugins


#12 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:426
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 14.12.2020 19:49

Masz rację zmienna " Odliczanie " ale jak go użyć?
Po prostu:


show_hudmessage(id, "Za %02d Godzin %02d Minut %02d Sekund stracisz Perk", Odliczanie[id];)

Dziś nie mogę testować dlatego pytam :)
Za odpowiedzi bardzo dziękuję.

Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 14.12.2020 19:50

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#13 TibacK

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 270
Godlike

  • Postów:4 280
Offline

Napisano 14.12.2020 20:54

No nie, zmienna odliczanie przechowuje liczbę sekund. W przykładzie który podałem zmienna 'val' także przechowuje liczbę sekund.

Ogólna zasada w formatowaniu to: 'ile parametrów z procentem tyle zmiennych po przecinku trzeba podać' (nie zawsze tak jest, ale przeważnie)

Tu masz trzy parametry - godziny, minuty, sekundy. Skoro twoja zmienna to sekundy, to przerobienie jej na poszczególne jednostki powinno być oczywiste ;) Matematyka na poziomie podstawówki


  • +
  • -
  • 1

Na PW pomagam tylko odpłatnie. Przyjmuje zlecenia.

Wypociny: https://github.com/r...98/AMXX_plugins


#14 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:426
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 14.12.2020 21:12

new odliczanie = 7 * 3600 // 7h
odliczanie += 9 * 60 // 9min
odliczanie += 10 // 10s

show_hudmessage(id, "Za %02d Godzin %02d Minut %02d Sekund stracisz Perk", odliczanie / 3600, (odliczanie % 3600) / 60, odliczanie % 60);

Teraz dobrze? Dzięki jeszczę raz za pomoc
  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#15 KoRrNiK

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:15
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 14.12.2020 22:31

Twoje sekundy są przechowywane w tej zmiennej:

Odliczanie[id]

Więc robisz 

show_hudmessage(id, "Za %02d Godzin %02d Minut %02d Sekund stracisz Perk", Odliczanie[id] / 3600, (Odliczanie[id] % 3600) / 60, Odliczanie[id] % 60);

  • +
  • -
  • 1

#16 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:426
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 20.12.2020 10:49

 

Twoje sekundy są przechowywane w tej zmiennej:

Odliczanie[id]

Więc robisz 

show_hudmessage(id, "Za %02d Godzin %02d Minut %02d Sekund stracisz Perk", Odliczanie[id] / 3600, (Odliczanie[id] % 3600) / 60, Odliczanie[id] % 60);

 

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team


Error: Invalid subscript (not an array or too many subscripts): "odliczanie" on line 78
Warning: Expression has no effect on line 78
Error: Expected token: ";", but found "]" on line 78
Error: Invalid expression, assumed zero on line 78
Error: Too many error messages on one line on line 78


Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file C:\Users\olsza\Desktop\pack\cstrike\addons\amxmodx\scripting\codperk_apteczka.amx (compile failed).

Cały perk:

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>


#define SPRAWDZ 3431


new const perk_name[] = "Apteczka";
new const perk_desc[] = "Raz na runde mozesz sie uleczyc";


new odliczanie[33];
new bool:perk_uzyty[33];


public plugin_init() 
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");


cod_register_perk(perk_name, perk_desc);


register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}


public cod_perk_enabled(id)
{
perk_uzyty[id] = false;
set_task(1.0, "Start")
}


public Start(id)
{
odliczanie[id] = 15


if(task_exists(id + SPRAWDZ))
{
remove_task( id + SPRAWDZ )
}
set_task( 1.0, "Koniec", id + SPRAWDZ, _, _, "b" )


return PLUGIN_CONTINUE
}


public cod_perk_used(id)
{
if(perk_uzyty[id])
{
client_print(id, print_center, "Apteczki mozna uzyc raz na runde");
return PLUGIN_CONTINUE;
}


new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(id);


if(get_user_health(id) == max_health)
return PLUGIN_CONTINUE;


set_pev(id, pev_health, max_health);
perk_uzyty[id] = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}


public ResetHUD(id)
perk_uzyty[id] = false;


public Koniec(task_id)
{
new id = task_id - SPRAWDZ


new odliczanie = 7 * 3600 // 7h
odliczanie += 9 * 60 // 9min
odliczanie += 10 // 10s


set_hudmessage( 80, 0, 255, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01 )
show_hudmessage(id, "Za %02d Godzin %02d Minut %02d Sekund stracisz Perk", odliczanie[id] / 3600, (odliczanie[id] % 3600) / 60, odliczanie[id] % 60);


odliczanie[id] -= 1 


if(odliczanie[id] <= 0)
{
if( task_exists(task_id) )
{
remove_task( task_id )
}
cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0);
ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x01 Straciles Perk!");
}
}

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#17 TibacK

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 270
Godlike

  • Postów:4 280
Offline

Napisano 20.12.2020 13:40

Przeczytaj jeszcze raz cały temat i spróbuj chociaż troche zrozumieć co tam się dzieje, bo kopiujesz bezmyślnie i się dziwisz, że nie działa....

Jeśli już wklejasz kod, to rób to tak, żeby były wcięcia


  • +
  • -
  • 1

Na PW pomagam tylko odpłatnie. Przyjmuje zlecenia.

Wypociny: https://github.com/r...98/AMXX_plugins


#18 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:426
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 24.12.2020 17:29

Przeczytaj jeszcze raz cały temat i spróbuj chociaż troche zrozumieć co tam się dzieje, bo kopiujesz bezmyślnie i się dziwisz, że nie działa....

Jeśli już wklejasz kod, to rób to tak, żeby były wcięcia

 

Trochę kombinowałem i wyszedł mi taki kod:

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>


#define SPRAWDZ 3431


new const perk_name[] = "Apteczka";
new const perk_desc[] = "Raz na runde mozesz sie uleczyc";


new odliczanie[33];
new bool:perk_uzyty[33];


public plugin_init() 
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");


cod_register_perk(perk_name, perk_desc);


register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}


public cod_perk_enabled(id)
{
perk_uzyty[id] = false;
set_task(1.0, "Start")
}


public Start(id)
{
odliczanie[id] = 7200


if(task_exists(id + SPRAWDZ))
{
remove_task( id + SPRAWDZ )
}
set_task( 1.0, "Koniec", id + SPRAWDZ, _, _, "b" )


return PLUGIN_CONTINUE
}


public cod_perk_used(id)
{
if(perk_uzyty[id])
{
client_print(id, print_center, "Apteczki mozna uzyc raz na runde");
return PLUGIN_CONTINUE;
}


new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(id);


if(get_user_health(id) == max_health)
return PLUGIN_CONTINUE;


set_pev(id, pev_health, max_health);
perk_uzyty[id] = true;
return PLUGIN_CONTINUE;
}


public ResetHUD(id)
perk_uzyty[id] = false;


public Koniec(task_id)
{
new id = task_id - SPRAWDZ


new czasjaki,minuty,godziny,sekundy
czasjaki = odliczanie[id]
godziny = czasjaki/3600
minuty = (odliczanie[id]-godziny*3600)/60
sekundy = 7200/60


new Time[128]
if (godziny>= 1)
{
format(Time, "%d godzin", godziny)
}
if (minuty>= 1)
{
format(Time, "%d minut", minuty)
}
if (sekundy>= 1)
{
format(Time, "%d sekund", sekundy)
}


set_hudmessage( 80, 0, 255, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01 )
show_hudmessage(id, "Za %02d Godzin %02d Minut %02d Sekund stracisz Perk", godziny > 1 ? "green":"red", Time);


odliczanie[id] -= 1 


if(odliczanie[id] <= 0)
{
if( task_exists(task_id) )
{
remove_task( task_id )
}
cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0);
ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x01 Straciles Perk!");
}
}

I teraz takie błędy: 

 

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team


Error: Argument type mismatch (argument 2) on line 82
Error: Argument type mismatch (argument 2) on line 86
Error: Argument type mismatch (argument 2) on line 90
Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "czasjaki" on line 107


3 Errors.
Could not locate output file C:\Users\olsza\Desktop\pack\cstrike\addons\amxmodx\scripting\codperk_apteczka.amx (compile failed).
 

 


Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 24.12.2020 17:30

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#19 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:426
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 24.12.2020 19:47

Nie mogłem edytować, perk teraz źle pokazuje tylko sekundy.

 


public Koniec(task_id)
{
new id = task_id - SPRAWDZ


new czasjaki,minuty,godziny,sekundy
czasjaki = odliczanie[id]
godziny = czasjaki/3600
minuty = (odliczanie[id]-godziny*3600)/60
sekundy = (odliczanie[id]-minuty*60)/60


new Time[128]
if (godziny>= 1, minuty>= 1, sekundy>= 1)
{
format(Time, 127, "%d godzin %02d minut %02d sekund", godziny, minuty, sekundy)
}


set_hudmessage( 80, 0, 255, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01 )
show_hudmessage(id, "Za %s stracisz Perk", Time);


odliczanie[id] -= 1 


if(odliczanie[id] <= 0)
{
if( task_exists(task_id) )
{
remove_task( task_id )
}
cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0);
ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x01 Straciles Perk!");
}
}

 

Załączone miniatury

  • perk.png

Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 24.12.2020 20:08

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Coinsy CSGOAtse Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pl