Witam.
Mam dwa pytania, otóż zauważyłem pewien błąd i nie wiem jak go naprawić. Mianowicie chodzi o to, że kiedy grając klasą, która posiada granat (obojętnie jaki) zmienimy na taką, która ich nie posiada to dalej możemy z nich korzystać (oczywiście do momentu ich wyrzucenia/naszej śmierci). Co może to powodować lub co pomogłoby naprawić ten błąd?
Druga sprawa, dodałem funkcję, która jest odpowiedzialna za spis broni przy wyborze klas, które każda z nich posiada. Chciałbym się dowiedzieć czy jest jakiś sposób żeby wywołać pominięcie granatów, tak by wyświetlały się tylko bronie główne + broń krótka?
public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[370],szTmp[5];
new bronie[320],bron[22],n;
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(equali(data,frakcja_klas[i])){
WczytajDane(id, i);
bronie = "";
n=1
for(new b=1 ; b <= 32; b++)
{
if((1<<b) & bronie_klasy[i])
{
get_weaponname(b, bron, 21)
replace_all(bron, 21, "weapon_", "")
ucfirst(bron)
if(n > 1) add(bronie, charsmax(bronie), ", ")
add(bronie, charsmax(bronie), bron)
n++
}
}
format(klasa, charsmax(klasa), "%s \y[Poziom: %i] \r%s", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id],(n == 2 ? "" : ""),bronie);
num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
menu_additem(menu2, klasa,szTmp);
}
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu2);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
*.sma silnika zostawiam w załączniku.
Załączone pliki
Użytkownik therealfr0zen edytował ten post 10.12.2020 23:47


Dodatki SourceMod




QTM_CodMod.amxx










