Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Blokada granatów w klasach i opisach klas.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 therealfr0zen

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:25
  • GG:
  • Imię:Olaf
  • Lokalizacja:Kaszuby
Offline

Napisano 10.12.2020 23:28

Witam.

Mam dwa pytania, otóż zauważyłem pewien błąd i nie wiem jak go naprawić. Mianowicie chodzi o to, że kiedy grając klasą, która posiada granat (obojętnie jaki) zmienimy na taką, która ich nie posiada to dalej możemy z nich korzystać (oczywiście do momentu ich wyrzucenia/naszej śmierci). Co może to powodować lub co pomogłoby naprawić ten błąd?

 

Druga sprawa, dodałem funkcję, która jest odpowiedzialna za spis broni przy wyborze klas, które każda z nich posiada. Chciałbym się dowiedzieć czy jest jakiś sposób żeby wywołać pominięcie granatów, tak by wyświetlały się tylko bronie główne + broń krótka?

public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT){
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new data[65], iName[64] 
	new acces, callback 
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) 
	
	new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
	
	new klasa[370],szTmp[5];
	new bronie[320],bron[22],n;
	
	for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
	{
		if(equali(data,frakcja_klas[i])){
			WczytajDane(id, i);
			bronie = "";
			n=1
			
			for(new b=1 ; b <= 32; b++)
			{
				if((1<<b) & bronie_klasy[i])
				{
					get_weaponname(b, bron, 21)
					replace_all(bron, 21, "weapon_", "")
					ucfirst(bron)
					if(n > 1)	add(bronie, charsmax(bronie), ", ")
					
					add(bronie, charsmax(bronie), bron)
					n++
				}
			}
			format(klasa, charsmax(klasa), "%s \y[Poziom: %i] \r%s", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id],(n == 2 ? "" : ""),bronie);
			num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
			menu_additem(menu2, klasa,szTmp);
		}
	}
	
	WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
	
	
	menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu2);
	
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

*.sma silnika zostawiam w załączniku. 

Załączone pliki


Użytkownik therealfr0zen edytował ten post 10.12.2020 23:47

  • +
  • -
  • 0

#2 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 491
Wszechobecny

  • Postów:981
  • GG:
Offline

Napisano 11.12.2020 00:59

Sprawdź silnik.

 

A co do tych granatów to pytanie. Dodajesz je do cod_class_enabled i usuwasz je w cod_class_disabled? 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------


#3 therealfr0zen

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:25
  • GG:
  • Imię:Olaf
  • Lokalizacja:Kaszuby
Offline

Napisano 11.12.2020 13:43

Sprawdź silnik.

 

Może nie wyraziłem się zbyt jasno, albo Ty mnie nie zrozumiałeś do końca. :P Chodzi mi o usunięcie granatów z opisu klas przy wyborze klas, a nie z samego opisu klasy, tzn. teraz menu wyboru klasy wygląda u mnie tak:

Spoiler
Zależy mi na tym, by na czerwono pokazywało tylko bronie główne i krótkie (tj. podstawowe glock/usp i pozostałe jak deagle, fiveseven itd.). Po wgraniu silnika po twojej edycji zniknęły bronie z opisów klas i wygląda to teraz tak:

Spoiler

 

 

Dodajesz je do cod_class_enabled i usuwasz je w cod_class_disabled? 

 

Nie, teraz granaty mam dodane tylko w 

new const bronie

i problem pojawia się jedynie z fleszami i smołkami (wcześniej w kilku klasach granaty były dodane przez 

give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");

i błąd dotyczył wszystkich granatów, kod wyglądał tak

public cod_class_enabled(id)
{
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false; 

Aktualnie po zmianie klasy wygląda to tak https://imgur.com/a/LYiYp7Y(flesze można używać, screen nie chce mi się dodać).

Publiki wyglądają u mnie tak

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

  • +
  • -
  • 0

#4 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 491
Wszechobecny

  • Postów:981
  • GG:
Offline

Napisano 11.12.2020 23:39

Faktycznie źle zrozumiałem z tym opisem. Poprawione:

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------


#5 therealfr0zen

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:25
  • GG:
  • Imię:Olaf
  • Lokalizacja:Kaszuby
Offline

Napisano 13.12.2020 14:32

Niestety, teraz nie pokazuje żadnej broni.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych