Witam.
Mam dwa pytania, otóż zauważyłem pewien błąd i nie wiem jak go naprawić. Mianowicie chodzi o to, że kiedy grając klasą, która posiada granat (obojętnie jaki) zmienimy na taką, która ich nie posiada to dalej możemy z nich korzystać (oczywiście do momentu ich wyrzucenia/naszej śmierci). Co może to powodować lub co pomogłoby naprawić ten błąd?
Druga sprawa, dodałem funkcję, która jest odpowiedzialna za spis broni przy wyborze klas, które każda z nich posiada. Chciałbym się dowiedzieć czy jest jakiś sposób żeby wywołać pominięcie granatów, tak by wyświetlały się tylko bronie główne + broń krótka?
public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new data[65], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle"); new klasa[370],szTmp[5]; new bronie[320],bron[22],n; for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { if(equali(data,frakcja_klas[i])){ WczytajDane(id, i); bronie = ""; n=1 for(new b=1 ; b <= 32; b++) { if((1<<b) & bronie_klasy[i]) { get_weaponname(b, bron, 21) replace_all(bron, 21, "weapon_", "") ucfirst(bron) if(n > 1) add(bronie, charsmax(bronie), ", ") add(bronie, charsmax(bronie), bron) n++ } } format(klasa, charsmax(klasa), "%s \y[Poziom: %i] \r%s", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id],(n == 2 ? "" : ""),bronie); num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp)); menu_additem(menu2, klasa,szTmp); } } WczytajDane(id, klasa_gracza[id]); menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu2); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; }
*.sma silnika zostawiam w załączniku.
Załączone pliki
Użytkownik therealfr0zen edytował ten post 10.12.2020 23:47