Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Bomb_Sound by HunteR


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 HunteR

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:82
Offline

Napisano 30.06.2008 20:18

Witam!
Otoz mam do zaoferowania plugin ktory 10 s przed wybuchem odgrywa 1 z 6 dzwiekow.

Plik bomb_sound.amxx wklej do cstrike/addons/amxmodx/plugins.
Plik bomb_sound.sma wklej do cstrike/addons/amxmodx/scripting.
Plik sound wklej do cstrike.
Wejdz w plugins.ini i dopisz linijke : bomb_sound.amxx

Mam nadzieje ze sie spodoba.
TESTOWALEM GO NA SWOIM SERWERZE I DZIALA W 100%

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 554
Wszechwiedzący

  • Postów:3492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 30.06.2008 20:45

Otoz mam do zaoferowania



A co ty sprzedajesz ??


Qrde chaotycznie napisane.


#top

Spoko plug zobacze czy dziala :)


@down'

wydaje ci sie :P
  • +
  • -
  • 1

#3 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 30.06.2008 20:48

Mafia, właśnie dobrze i w sumie jak zawsze robisż OT.

#4 seita

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:18
  • GG:
  • Lokalizacja:Dębica
Offline

Napisano 15.11.2009 14:11

mi chodzi nie wiem jak wam :))
  • +
  • -
  • 0

#5 dezmontnikus

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:kontownia
Offline

Napisano 15.11.2009 16:09

Możecie to jakoś poprawić żeby było możliwe do skompilowania?
#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Sound"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "don't know"


#define MUZYCZKA1 "misc/bomba1"
#define MUZYCZKA2 "misc/bomba2"
#define MUZYCZKA3 "misc/bomba3"
#define MUZYCZKA4 "misc/bomba4"
#define MUZYCZKA5 "misc/bomba5"
#define MUZYCZKA6 "misc/bomba6"
#define czas 10


new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {

new rand = random_num(0,3)

client_cmd(0, "stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk misc/bomba1.wav")
case 1: client_cmd(0,"spk misc/bomba2.wav")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/bomba3.wav")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/bomba4.wav")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/bomba5.wav")
case 2: client_cmd(0,"spk misc/bomba6.wav")
}

}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "C4: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/bomba1.wav")
precache_sound("misc/bomba2.wav")
precache_sound("misc/bomba3.wav")
precache_sound("misc/bomba4.wav")
precache_sound("misc/bomba5.wav")
precache_sound("misc/bomba6.wav")

return PLUGIN_CONTINUE

}

//Następnym razem pisz osobny temat
//Knopers

  • +
  • -
  • 0

#6 Tioxxx1

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:58
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 15.11.2009 20:38

Hunter.Plugin po prostu ekstra pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#7 SQuLL

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:gfdg
Offline

Napisano 29.11.2011 07:50

Działa tak jak Pan powiedział w 100% naprawdę polecam i pozdrawiam! :**
  • +
  • -
  • 0

#8 xPawelek

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:65
  • GG:
  • Imię:Pawel
  • Lokalizacja:WaWa
Offline

Napisano 29.12.2014 01:37

Przepraszam za odkop lecz zarabiaszczy pluginek fajnie ze odtwarza az 5 dzwiekow :)


Serdecznie Zapraszam! Jedynie Takie w Polsce!

IP PaintBall: 31.186.86.30:27025

b_350_20_096908_1E431E_FFFFFF_000000.png

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_000000.png

IP Cod Mw3: 31.186.86.30:27029





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych