Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Tutorial

Zwiększanie max lvl w Diablo modzie!

Tutorial

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
63 odpowiedzi w tym temacie

#1 Radeon

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 10.11.2009 11:58

Oto poradnik jak ustawić wyższy poziom, więcej punktów do dodania i wyeliminować efekt karabinu przy kuszy.

Poradnik napisany dla Counter Strike VOLTA oraz AMXX.pl przez Radeon'a
UWAGA:
Zwiększanie lvl może przyczynić się do innych bugów takich jak xP dodatkowe za hosty, za szybkie fireballe, przeróżne bugi z expem, o których nie zrobię poradnika, jeśli ruszycie główka to sami zrobicie to w oparciu o ten poradnik
-----------------------------------------------------------
201 poziomów + 100 punktów + naprawa kuszy Robione na 5.9l
-----------------------------------------------------------
Znajdź :

if (player_intelligence[id]<50)

i daj:
if (player_intelligence[id]<100)

if (player_strength[id]<50)

i daj:
if (player_strength[id]<100)

if (player_agility[id]<50)

i daj:
if (player_agility[id]<100)

if (player_dextery[id]<50)

i daj:
if (player_dextery[id]<100)


Następnie, znajdź

new LevelXP[101] = {
i zaznacz do następnej klamry ( } )

Wklej zamiast tego:
Aby zobaczyć co trzeba wkleić na 400lvl kliknij tutaj
new LevelXP[201] = { 0,25,85,185,300,450,700,850,1000,1335,1500,1800,2100,2400,2800,3200,3600,4000,
            4500,5000,5500,6000,6500,7000,7500,8000,8500,9000,9500,10000,10500,11000,11500,12000,
            12400,13000,13600,14200,15000,15500,16000,16500,17000,17325,18000,18600,19000,19300,19700,20000,25000,33254,
 //52
38874,42564,53265,57343,64765,70322,80654,89999,98451,107544,112953,120000,128844,135925,150000,159991,165000,166000,168000,171000,176000,182000,

185000,190000,200000,204000,209000,217000,226000,234000,239000,240000,242000,247000,251000,255000,257000,262000,265000,270000,273000,282000,287000,292000,298000,300000,305000,310000,315000,320000,325000,330000,330500,331000,336000,341000,346000, //109

353000,360000,367000,374000,381000,388000,395000,402000,409000,416000,423000,430000,437000,444000,451000,458000,465000,472000,479000,486000,493000,508000,523000,538000,553000,564000,575000,586000,597000,608000,619000,630000,641000,652000,663000,674000,

685000,696000,707000,718000,729000,740000,751000,762000,773000,784000,795000,806000,817000,828000,839000,850000,861000,872000,883000,894000,905000,916000,927000,938000,949000,960000,971000,982000,993000,1004000,1015000,1026000,1037000,1048000,1059000,1070000,1081000,1092000,1103000,1114000,1125000,1136000,1147000,1158000,1169000,1180000,20815000} 

Następnie znajdź
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)

i daj
if((bowdelay[id] + 4.5 - float(player_intelligence[id]/50))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)


Author: Radeon

#2 ` ManieK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:194
  • GG:
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 11.11.2009 14:01

a jakie ustawienie by dac 200 w inteligencje?

#3 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 11.11.2009 15:55

Znajdź:
if (player_intelligence[id]<50)
Zmień na:
if (player_intelligence[id]<200)


#4 ` ManieK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:194
  • GG:
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 11.11.2009 16:26

if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)

bardziej o to chodziło ale sobie przerobilem i dziala elegancko ;D

#5 Radeon

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 12.11.2009 12:27

Niekonkretne pytanie niekonkretna odpowiedź ;)

#6 Arct

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 12.11.2009 22:48

idac za twoia rada zmienilem jak napisales lecz wyskoczyl blad

Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 0

#7 Radeon

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 13.11.2009 12:03

i zaznacz do następnej klamry ( } )

tego chyba nie zrobiłeś?


PS. Możliwe, ze w wersjach innych niż 5.9l może być nawias mniej, czy trochę inne wartości.

#8 Arct

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 14.11.2009 00:13

po zamknieciu klamry pokazuje mi sie teraz takie cos
Dołączona grafika

(wartosci ex'pa zmienilem na swoie i jest 201 pozycji)
  • +
  • -
  • 0

#9 Radeon

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 16.11.2009 18:21

Linia za długa - za dużo nawaliłeś gdzieś TAB'ów i tak jest, ale normalnie plik się kompiluje :)

#10 bartu233

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:87
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 21.11.2009 23:43

Mi przy kompilowaniu wyrzuca

Dołączona grafika

I tu moje pytanie, czy wszystko bedzie normalnie dzialalo ?
  • +
  • -
  • 0

#11 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 22.11.2009 00:09

Tak, ignoruj.
  • +
  • -
  • 0

#12 Arct

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 24.11.2009 18:12

Ja probuje dodac takie poziomy ex'pa ale nie moge za kazdy razem ten sam blad co wyzje podalem :((

0,50,125,225,340,510,765,1150,1500,1950,2550,3300,4000,4800,5800,7000,8500,9500,10500
            11750,13000,14300,15730,17300,19030,20900,23000,24000,25200,26400,27700,29000,30500,32000,33600,
            35300,37000,39000,41000,43000,45100,47400,49800,52300,55000,57800,60700,63700,66900,70200,73700,77400,
 //52
80000,82400,84900,87500,90000,92700,95500,98300,101000,104000,107000,110000,113000,116000,120000,123000,126700,130000,134000,138000,142000,146000,

150000,154000,158000,163000,168000,173000,178000183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,310000,320000,325000,340000,350000,365000,375000,382000,400000, //109

408000,420000,425000,436000,448000,458000,470000,478000,489000,500000,525000,550000,575000,600000,630000,680000,720000,800000,836000,856000,880000,925000,999000,1030000,1075000,1110000,1120000,1130000,1140000,1150000,1160000,1178000,1190000,1210000,1230000,1245000,

1256000,1276000,1288000,1300000,1309000,1320000,1325000,1340000,1350000,1360000,1370000,1390000,1405000,1420000,1430000,1440000,1450000,1460000,1470000,1480000,1490000,1510000,1520000,1535000,1550000,1570000,1590000,1620000,1640000,1660000,1680000,1700000,1725000,1750000,1775000,1800000,1825000,1850000,1900000,2000000,2100000,2200000,2300000,2400000,2500000,2600000,2700000,2800000,2900000,3000000,3100000,3200000,3300000,3400000,3500000,3600000,3700000,3800000,9900000

choc wydaje sie ze robie to tak samo jak zostalo pokazane
  • +
  • -
  • 0

#13 Radeon

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 26.11.2009 16:30

ma być
new LevelXP[201] = { 0,25,85,185,300,450,700,850,1000,1335,1500,1800,2100,2400,2800,3200,3600,4000,
                4500,5000,5500,6000,6500,7000,7500,8000,8500,9000,9500,10000,10500,11000,11500,12000,
                12400,13000,13600,14200,15000,15500,16000,16500,17000,17325,18000,18600,19000,19300,19700,20000,25000,33254,
     //52
    38874,42564,53265,57343,64765,70322,80654,89999,98451,107544,112953,120000,128844,135925,150000,159991,165000,166000,168000,171000,176000,182000,

    185000,190000,200000,204000,209000,217000,226000,234000,239000,240000,242000,247000,251000,255000,257000,262000,265000,270000,273000,282000,287000,292000,298000,300000,305000,310000,315000,320000,325000,330000,330500,331000,336000,341000,346000, //109

    353000,360000,367000,374000,381000,388000,395000,402000,409000,416000,423000,430000,437000,444000,451000,458000,465000,472000,479000,486000,493000,508000,523000,538000,553000,564000,575000,586000,597000,608000,619000,630000,641000,652000,663000,674000,

    685000,696000,707000,718000,729000,740000,751000,762000,773000,784000,795000,806000,817000,828000,839000,850000,861000,872000,883000,894000,905000,916000,927000,938000,949000,960000,971000,982000,993000,1004000,1015000,1026000,1037000,1048000,1059000,1070000,1081000,1092000,1103000,1114000,1125000,1136000,1147000,1158000,1169000,1180000,20815000}

A nie to, co podałeś :)

#14 Arct

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 27.11.2009 21:31

tak tylko w twoim to bardzo szybko lvl sie zdobywa ... i tak wychodzi ze reset statystyk byl by po ok miesiacu gry
  • +
  • -
  • 0

#15 Radeon

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 28.11.2009 15:04

Przypatrz się dokładnie:

- szybko do 50
- wolno ponad 20lvl
- kilka szybciej, ale i tak wolno
- wooolno

Motywuje to do grania, a nie 10lvl nabijać 1h

#16 4BusyDays

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Krk
Offline

Napisano 29.11.2009 02:07

a mogl by ktos dodac jak przerobic klase tak zeby dzialala od pierwszej rundy a nie dopiero po pierwszej rundzie ??
  • +
  • -
  • 0

#17 Radeon

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 29.11.2009 11:05

Przecież jak się wpisze /klasa to jest klasa.

Co prawda sama nie wyskoczy w pierwszej.

#18 Vorian

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Augustów
Offline

Napisano 29.11.2009 12:35

a mogl by ktos dodac jak przerobic klase tak zeby dzialala od pierwszej rundy a nie dopiero po pierwszej rundzie ??

Gdzieś na forum bodajże Miczu pisał że trzeba było by pokombinować z zapisywaniem klas do pliku a potem sprawdzanie na początku następnej mapy jaka klasa była wcześniej.. OMG to chyba nawet w twoim temacie

Przecież jak się wpisze /klasa to jest klasa.

.
Myślę że ma tak samo jak jest tam gdzie Ja gram pierwsza runda to nożówka nie można wybrać klasy, a on chce żeby był już maks hp w następnej rundzie a nie 100?
  • +
  • -
  • 0

#19 Arct

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 30.11.2009 12:23

~jendrek9
do 51 lvl ludzie wbili mi w 17h po restarcie wiec to logiczne ze chce troche zrmienic rozdanie ex'pa

to co dales w pradniku jest ok (kompiluje sie) ale co zmienic w sma aby mozna bylo skompilowac te rozdanie ex'pa co ja mam ?
  • +
  • -
  • 0

#20 Radeon

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 01.12.2009 16:40

zamieniasz moje liczby po "=" na swoje.

Równie dobrze, możesz je w excelu pomnożyć razy dwa i wrzucić z powrotem, ale wtedy 200lvl będą ludzie mieli za... rok?

Aktualnie u mnie jest 108lvl max, przy graniu 5h dziennie przez 1,5miesiąca+ ogarnianie gry tzn. "nie lamienie".

Tylko 108lvl to 346.000,
a 200lvl to20.815.000
czyli 60x więcej :)
60x1,5 miesiąca = 90miesięcy :lol:





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Tutorial

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych