Witam serdecznie ![]()
Mam pewien problem, bf2 mod które używam było tak że nie słychać kroków przy zdobyciu odznaki z smg, udało mi się to usunąć, jednak problem leży teraz w tym że jest inna odznaka "Gadżety Agenta" w której jest ciche chodzenie i tą chciałbym zostawić jednak po usunięciu z smg linki z footsteps nie działa również odznaka z gagetów. wydaje mi się że można to zmienić w pliku forwards.inl a dokładnie tu :
public PlayerPreThink(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
if (g_PlayerBadges[id][BADGE_SMG])
return FMRES_HANDLED;
new Float:fVector[3];
pev(id, pev_velocity, fVector)
new Float: fSpeed = floatsqroot(fVector[0]*fVector[0]+fVector[1]*fVector[1]+fVector[2]*fVector[2])
if((fm_get_user_maxspeed(id) * 5) > (fSpeed*9))
{
set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 300)
}
}
if (g_PlayerBadges[id][BADGE_AGENT]<LEVEL_VETERAN || !is_on_knife[id])
return FMRES_IGNORED;
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2)
{
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
return FMRES_IGNORED;
}


Dodatki SourceMod












