Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bf2 edycja odznaki


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Royson

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Deu
Offline

Napisano 24.10.2020 13:35

Witam serdecznie ;)

 

Mam pewien problem, bf2 mod które używam było tak że nie słychać kroków przy zdobyciu odznaki z smg, udało mi się to usunąć, jednak problem leży teraz w tym że jest inna odznaka "Gadżety Agenta" w której jest ciche chodzenie i tą chciałbym zostawić jednak po usunięciu z smg linki z footsteps nie działa również odznaka z gagetów. wydaje mi się że można to zmienić w pliku forwards.inl a dokładnie tu :

public PlayerPreThink(id)
{
if(is_user_alive(id)) 
{
if (g_PlayerBadges[id][BADGE_SMG])
return FMRES_HANDLED;
 
new Float:fVector[3];
pev(id, pev_velocity, fVector)
new Float: fSpeed = floatsqroot(fVector[0]*fVector[0]+fVector[1]*fVector[1]+fVector[2]*fVector[2])
if((fm_get_user_maxspeed(id) * 5) > (fSpeed*9))
{
set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 300)
}
 
} 
 
if (g_PlayerBadges[id][BADGE_AGENT]<LEVEL_VETERAN || !is_on_knife[id])
return FMRES_IGNORED;
 
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2)
{
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
 
if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;
 
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
 
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
}
return FMRES_IGNORED;
}
 
 
 
Jednak ja sobie nie potrafie poradzic.

  • +
  • -
  • 0

#2 Royson

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Deu
Offline

Napisano 25.10.2020 03:36

Nie mogę edytować, ale udało mi sie ustawić ze na kosie jest ciche chodzenie jednak gdy zmienię bron dalej zostaje ciche chodzenie ;/

 

    new agentlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_AGENT];
    
    if( agentlevel>LEVEL_NONE )
    {
            cs_set_user_nvg(id,1)
    }
    
     if( agentlevel>LEVEL_VETERAN && get_user_weapon(id)==CSW_KNIFE )
     {
     set_user_footsteps(id, 1);
     }
     else
        set_user_footsteps(id,0)

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych