Witam, mam sma frost i napalm nade, scompilowałem i wrzuciłem na server zmieniając modele, frost ustawiłem na smoke a napalm na flash'a (wcześniej frost był na flashu) od tamtego momentu pierwszy raz uświadczyłem buntu pluginów na serwerze, frost ustawiony na smoke'a nie reagował po rzuceniu był zwykły smoke, za to po rzuceniu flasha uzyskiwałem efekt napalm i frost nade na zmiane, dodam tutaj tylko że przed dodaniem customowych modeli do pluginów oba działały tylko że wtedy frost był na flashu a napalm na smoke, ja nie edytowałem pluginu tylko zmieniłem scieżkę do modeli na swoje, o pomyłce raczej nie ma mowy bo sprawdzałem to 10x w dodatku modele które wpisałem w pluginie na serwerze własciwie ich nie było a był zwykły model flasha i smoka, co najdziwniejsze serwer wymagał modeli które wpisałem w pluginach. jeszcze dziwniejsze rzeczy zaczeły się dziać potem, nie pamietam czy to ja coś zmieniłem w co wątpie. ale pewnego dnia po wejsciu na serwer oba pluginy po prostu już nie działały nie było żadnych efektów oprócz tych klasycznych z 1.6 inny plugin odpowiadający za customowy efekt HE nade normalnie po zmianie scieżki modelu zmienił model bez buntu i działa. wrzucam sma i czekam na jakieś rozwiązanie.
Kompilowałem różnymi kompilatorami 1.8.2/1.8.3 efekt ten sam, możliwie że gdzieś w modzie z góry ustalono gdzie ma znajdować się frost nade a po zmianie zaczeły się czary, szczerzę wątpię ale napalm nade orginalnie w paczce się nie znajdował, a sma do frost nie miałem więc pobrałem z jakiegoś starego tematu. w sma niektóre wartości mogą być pozmieniane i nie znalazły się w kompilatorze, niestety ale mam coś takiego że kopiuje sma przed edycją i zawsze mam po 10 kopii.
Behemoth granade to plugin odpowiadający za he granade który normalnie działa, daje dla przykładu może się przyda.
Dzięki.