Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[1.6] Frost i napalm nade - Z serii paranormalne zjawiska amxx


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 LEMO

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Lemo
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 09.10.2020 04:04

Witam, mam sma frost i napalm nade, scompilowałem i wrzuciłem na server zmieniając modele, frost ustawiłem na smoke a napalm na flash'a (wcześniej frost był na flashu) od tamtego momentu pierwszy raz uświadczyłem buntu pluginów na serwerze, frost ustawiony na smoke'a nie reagował po rzuceniu był zwykły smoke, za to po rzuceniu flasha uzyskiwałem efekt napalm i frost nade na zmiane, dodam tutaj tylko że przed dodaniem customowych modeli do pluginów oba działały tylko że wtedy frost był na flashu a napalm na smoke, ja nie edytowałem pluginu tylko zmieniłem scieżkę do modeli na swoje, o pomyłce raczej nie ma mowy bo sprawdzałem to 10x w dodatku modele które wpisałem w pluginie na serwerze własciwie ich nie było a był zwykły model flasha i smoka, co najdziwniejsze serwer wymagał modeli które wpisałem w pluginach. jeszcze dziwniejsze rzeczy zaczeły się dziać potem, nie pamietam czy to ja coś zmieniłem w co wątpie. ale pewnego dnia po wejsciu na serwer oba pluginy po prostu już nie działały nie było żadnych efektów oprócz tych klasycznych z 1.6 inny plugin odpowiadający za customowy efekt HE nade normalnie po zmianie scieżki modelu zmienił model bez buntu i działa. wrzucam sma i czekam na jakieś rozwiązanie.

Kompilowałem różnymi kompilatorami 1.8.2/1.8.3 efekt ten sam, możliwie że gdzieś w modzie z góry ustalono gdzie ma znajdować się frost nade a po zmianie zaczeły się czary, szczerzę wątpię ale napalm nade orginalnie w paczce się nie znajdował, a sma do frost nie miałem więc pobrałem z jakiegoś starego tematu. w sma niektóre wartości mogą być pozmieniane i nie znalazły się w kompilatorze, niestety ale mam coś takiego że kopiuje sma przed edycją i zawsze mam po 10 kopii.

Behemoth granade to plugin odpowiadający za he granade który normalnie działa, daje dla przykładu może się przyda. 

 

Dzięki.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 09.10.2020 09:40

napalm_nades.sma: linijki 111-118:

// Uncomment the following if you wish to set custom models for napalms
//#define USE_NAPALM_CUSTOM_MODELS

#if defined USE_NAPALM_CUSTOM_MODELS // Then set your custom models here
new const g_model_napalm_view[] = "models/lemo/v_trinity_fire.mdl"
new const g_model_napalm_player[] = "models/p_hegrenade.mdl"
new const g_model_napalm_world[] = "models/lemo/w_trinity_fire.mdl"
#endif

Przeczytaj komentarze, a pomożesz sobie sam.


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 LEMO

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Lemo
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 09.10.2020 11:22

napalm_nades.sma: linijki 111-118:

// Uncomment the following if you wish to set custom models for napalms
//#define USE_NAPALM_CUSTOM_MODELS

#if defined USE_NAPALM_CUSTOM_MODELS // Then set your custom models here
new const g_model_napalm_view[] = "models/lemo/v_trinity_fire.mdl"
new const g_model_napalm_player[] = "models/p_hegrenade.mdl"
new const g_model_napalm_world[] = "models/lemo/w_trinity_fire.mdl"
#endif

Przeczytaj komentarze, a pomożesz sobie sam.

W temacie pisałem że to 1 z ileś tam kopii i nie patrzyłem która była ostatnio modyfikowana,  szczerze wątpię bym przeoczył coś takiego,  ale nigdy nie wiadomo przeważnie robię po nocach więc sprawdzę i dam znać. A może przez przypadek kiedy w nocy wziąłem stare sma i wrzuciłem na serwer to by wiele wyjaśniło. 


Użytkownik LEMO edytował ten post 09.10.2020 11:28

  • +
  • -
  • 0

#4 LEMO

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Lemo
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 10.10.2020 17:53

napalm_nades.sma: linijki 111-118:

// Uncomment the following if you wish to set custom models for napalms
//#define USE_NAPALM_CUSTOM_MODELS

#if defined USE_NAPALM_CUSTOM_MODELS // Then set your custom models here
new const g_model_napalm_view[] = "models/lemo/v_trinity_fire.mdl"
new const g_model_napalm_player[] = "models/p_hegrenade.mdl"
new const g_model_napalm_world[] = "models/lemo/w_trinity_fire.mdl"
#endif

Przeczytaj komentarze, a pomożesz sobie sam.

Sprawdziłem napalm, dalej to samo napalm działa ale bez modelu, jakieś pomysły?


  • +
  • -
  • 0

#5 LEMO

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Lemo
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 16.10.2020 22:17

//Naprawione do zamknięcia


  • +
  • -
  • 0

#6 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Online

Napisano 19.10.2020 06:45

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych