Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z wyświetleniem wiadomośći hud


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 viper367

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 77
Zaawansowany

  • Postów:445
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 24.09.2020 17:05

Witam serdecznie

Jako że mój głowny pc został uszkodzony - uruchomiłem płyte głowną na kombinerkach dosłownie, co liczy sie z tym ze teraz użytkuje starego della a jako że na nim miałem sporo starych sma to stwierdziłem ze sam spróbuje coś stworzyć- edytować

A wieć tak 

plan jest taki by po starcie serwera  przez 10 sek był napis, następnie po tych 10sek czekania 60 sek rozgrzewki, i tutaj mam problem 

Tak jak bez problemu działa mi wyswietlanie tga id-0 działa, tak hud id-0 nie działa, id-1 całkowicie blokuje plugin

Byłby ktoś w stanie zobaczyć na szybko co zrobić by i hud działał poprawnie- głownie nie rozumiem jak zrobić by móc użyć id-id lecz dla całego serwera nie dla pojedyńczej osoby

tutaj kod 

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include "include2/metahook2"

new bool:gPlayerFirstSpawn[33]
new bool:is_warmup
new warmup_time
new time_left

/*
Plugin was originally developed by x-raycat.

amx_warmup_weapon:
Każdy numer odpowiada broni

1   weapon_p228		//p228(pistolet)
2   weapon_scout    		//scout         
3   weapon_hegrenade		//granat HE
4   weapon_xm1014		//auto-pompa
5   weapon_mac10           	//uzi tt              
6   weapon_aug        		//aug      
7   weapon_elite               //elites        
8   weapon_fiveseven		//fiveseven
9   weapon_ump45		//b(3(2))
10   weapon_sg550		//autokampa cT
11   weapon_galil		//galil
12   weapon_famas		//famas
13   weapon_usp			//usp
14   weapon_glock18		//glock
15   weapon_awp  		//awp
16   weapon_mp5navy   		//MP5
17   weapon_m249       		//krowa
18   weapon_m3         		//pompa
19   weapon_m4a1        	//M4
20   weapon_tmp         	//tmp
21   weapon_g3sg1		//autokampa TT
22   weapon_deagle		//dgl
23   weapon_sg552		//sg552(tt)
24   weapon_ak47		//ak47
25   weapon_p90  		//P90
26   weapon_knife		//nóż
Ustawienie każdej innej wartości cvaru amx_warmup_time wpowoduje ustawienie domyślnej broni- nóż.
*/



public plugin_init() {
	register_plugin("Ultimate Warm-Up", "1.2", "naven")
	warmup_time = register_cvar("amx_warmup_time", "1m 0s")
	register_cvar("amx_warmup_respawn", "1")
	register_cvar("amx_warmup_weapon","3")
	register_event("ResetHUD", "Event_ResetHud", "be")
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
	
	set_task (10.0, "start", 0)
	set_task (15.0, "start5", 0)
	set_task (20.0, "start_rozgrzewka", 0)
	set_task(20.0,"muza_on", 0)
	set_task (30.0, "tga50", 0)
	set_task (40.0, "tga49", 0)
	set_task (50.0, "tga40", 0)
	is_warmup = true 
	init_warmup_time()
}
public muza_on(){
	client_cmd(0,"stopsound")
	client_cmd(0,"mp3 play sound/FFASTW/rozgrzewka.mp3") //zmieniamy też na swoją nazwę(z rozszerzeniem)
}
public restartround(id){
	gPlayerFirstSpawn[id] = true
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public countdown(){
	time_left--
	if(time_left < 0)
	{
		restart()
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public init_warmup_time(){
	new time[24], temp[2][6]
	get_pcvar_string(warmup_time, time, 23)
	
	replace(time, 23, "m", "")
	replace(time, 23, "s", "")
	parse(time, temp[0], 5, temp[1], 5)
	
	time_left = str_to_num(temp[0]) * 60 + str_to_num(temp[1])
	
	set_task(1.0, "countdown", 4567,_,_,"b")
	set_task(1.0, "show_time", 2345,_,_,"b")
}

public show_time(){
	set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), -1.0, random_float(0.15, 0.40), /*0.31,*/ 0, 6.0, 2.0)
	show_hudmessage(0, "Pozostalo %d:%02d sekund do konca rozgrzewki", time_left / 60, time_left % 60)
}
public restart(){
	is_warmup = false
	remove_task(4567)
	remove_task(2345)
	
	server_cmd("sv_restart 1")
	new Players[32], playerCount;
	get_players(Players, playerCount);
	for (new i=0; i<playerCount; i++){
	new id = Players[i];
	if(cs_get_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE)) 
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 0);
}
}
public Event_ResetHud(id) {
	if(is_warmup)
		set_task(0.1, "task_give", id)
} 
public DeathMsg()
{
	if((is_warmup) && (get_cvar_num("amx_warmup_respawn") ==1)){
		new id = read_data(2)
		set_task(1.0,"respawn_player",id)
	}
}
public respawn_player(id)	//zerżnięte od seby
{     
	if(is_user_connected(id))
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)     
}

public task_give(id){
	if (!is_user_alive(id))
		return
	//obecna_bron = get_user_weapon(id)
	new cvar_na_bronie = get_cvar_num("amx_warmup_weapon")
	strip_user_weapons(id);
	switch(cvar_na_bronie){
	case 1 : 
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0)
		give_item(id, "weapon_p228")
		give_item(id, "ammo_357sig")
		give_item(id, "ammo_357sig")
		give_item(id, "ammo_357sig")
		give_item(id, "ammo_357sig")
	}
	case 2 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0)
		give_item(id, "weapon_scout")
		give_item(id, "ammo_762nato")
		give_item(id, "ammo_762nato")
		give_item(id, "ammo_762nato")
		give_item(id, "ammo_762nato")
		give_item(id, "ammo_762nato")
		give_item(id, "ammo_762nato")
		give_item(id, "ammo_762nato")
		give_item(id, "ammo_762nato")
		give_item(id, "ammo_762nato")
	}
	case 3 :
	{
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 5)
	}
	case 4 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0)
		give_item(id, "weapon_xm1014")
		give_item(id, "ammo_buckshot")	
		give_item(id, "ammo_buckshot")	
		give_item(id, "ammo_buckshot")	
		give_item(id, "ammo_buckshot")	
		give_item(id, "ammo_buckshot")	
	}
	case 5 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_mac10")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
	}
	case 6 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_aug")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
	}
	case 7 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_elite")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
	}
	case 8 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_fiveseven")
		give_item(id, "ammo_57mm")
		give_item(id, "ammo_57mm")
		give_item(id, "ammo_57mm")
		give_item(id, "ammo_57mm")
		give_item(id, "ammo_57mm")
		give_item(id, "ammo_57mm")
	}
	case 9 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_ump45")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
	}
	case 10 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_sg550")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
	}
	case 11 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_galil")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
	}
	case 12 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_famas")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
	}
	case 13 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_usp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
		give_item(id, "ammo_45acp")
	}
	case 14 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_glock18")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
	}
	case 15 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_awp")
		give_item(id, "ammo_338magnum")
		give_item(id, "ammo_338magnum")
		give_item(id, "ammo_338magnum")
		give_item(id, "ammo_338magnum")
	}
	case 16 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_mp5navy")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
	}
	case 17 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_m249")
		give_item(id, "ammo_556natobox")
		give_item(id, "ammo_556natobox")
		give_item(id, "ammo_556natobox")
		give_item(id, "ammo_556natobox")
		give_item(id, "ammo_556natobox")
		give_item(id, "ammo_556natobox")
		give_item(id, "ammo_556natobox")
		give_item(id, "ammo_556natobox")
		give_item(id, "ammo_556natobox")
	}
	case 18 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_m3")
		give_item(id, "ammo_buckshot")
		give_item(id, "ammo_buckshot")
		give_item(id, "ammo_buckshot")
		give_item(id, "ammo_buckshot")
	}
	case 19 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_m4a1")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
	}
	case 20 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_tmp")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
		give_item(id, "ammo_9mm")
	}
	case 21 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_g3sg1")
		give_item(id, "ammo_762nato")
		give_item(id, "ammo_762nato")
		give_item(id, "ammo_762nato")
		give_item(id, "ammo_762nato")
		give_item(id, "ammo_762nato")
	}
	case 22 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_deagle")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "ammo_50ae")
		give_item(id, "weapon_knife")
	}
	case 23 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_sg552")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
		give_item(id, "ammo_556nato")
	}
	case 24 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_ak47")
		give_item(id, "ammo_762nato")
		give_item(id, "ammo_762nato")
		give_item(id, "ammo_762nato")
		give_item(id, "ammo_762nato")
	}
	case 25 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_p90")
		give_item(id, "ammo_57mm")
		give_item(id, "ammo_57mm")
		give_item(id, "ammo_57mm")
	}
	case 26 :
	{
		cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
		cs_set_user_money (id , 0) 
		give_item(id, "weapon_knife")
	}
	
	default :
{
	log_amx("Nieprawidlowa wartosc cvar amx_warmup_weapon, ustawiam domyslna bron- noz")
	cs_set_user_armor (id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM)
	cs_set_user_money (id , 0) 
	give_item(id, "weapon_knife")
}
}
}
public start()
{
   	MH_DrawFontText(0,"Za Chwile zacznie sie 60sek rozgrzewka!",1,0.5,0.67,168,204,238,14,3.0,1.0,1,5);
    server_cmd("sv_maxspeed 0.1");
}
public start5()
{
   	MH_DrawFontText(0,"Za Chwile zacznie sie 60sek rozgrzewka!",1,0.5,0.67,168,204,238,14,3.0,1.0,1,2);
   	MH_DrawTargaImage(0,"csh\number\\hud_sb_num_big_white5",1,1,255,255,255,0.48,0.02,3,12,1.0);
}
public start_rozgrzewka()
{
   	MH_DrawFontText(0,"Za Chwile zacznie sie 60sek rozgrzewka!",1,0.5,0.67,168,204,238,14,3.0,1.0,1,2);
    server_cmd("sv_maxspeed 0.1");
   	MH_DrawTargaImage(0,"csh\number\\hud_sb_num_big_white5",1,1,255,255,255,0.48,0.02,3,12,1.0);
   	MH_DrawTargaImage(0,"csh\number\\hud_sb_num_big_white0",1,1,255,255,255,0.52,0.02,3,15,1.0);
}
public tga50()
{
   	MH_DrawTargaImage(0,"csh\\scoreboard_time",1,1,255,255,255,0.5,0.03,3,11,1.0);
   	MH_DrawTargaImage(0,"csh\number\\hud_sb_num_big_white5",1,1,255,255,255,0.48,0.02,3,12,1.0);
   	MH_DrawTargaImage(0,"csh\number\\hud_sb_num_big_white0",1,1,255,255,255,0.52,0.02,3,15,1.0);
}
public tga49()
{
   	MH_DrawTargaImage(0,"csh\\scoreboard_time",1,1,255,255,255,0.5,0.03,3,11,1.0);
   	MH_DrawTargaImage(0,"csh\number\\hud_sb_num_big_white4",1,1,255,255,255,0.48,0.01,3,12,1.0);
   	MH_DrawTargaImage(0,"csh\number\\hud_sb_num_big_white9",1,1,255,255,255,0.52,0.01,3,15,1.0);
}
public tga40() 
{
   	MH_DrawTargaImage(0,"csh\\scoreboard_time",1,1,255,255,255,0.5,0.0,3,10,4.0);
}
public plugin_precache() 
{
	precache_sound("FFASTW/rozgrzewka.mp3")
	return PLUGIN_CONTINUE
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Tak jak widać w public start5, tga działą natomiast hud juz nie, z tego co przeleciałem rózne sma hud potrzebuje id wiec jak to tutaj ogarnąć ? 


  • +
  • -
  • 0

#2 viper367

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 77
Zaawansowany

  • Postów:445
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 30.09.2020 01:11

Do zamknięcia, problemu nie rozwiązałem przez amxx lecz zamiast wyświetlać napisy w hud, stworzyłem napisy w tga i wyświetlam obraz


  • +
  • -
  • 0

#3 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 30.09.2020 06:48

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych