Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

vexdum.sma::Hook_FM_Think - debug


Najlepsza odpowiedź Engi, 26.08.2020 08:01

Zmieniłem wczoraj na dhud'a ale do niego popołudniu założę nowy temat, nigdzie nie korzystam z user_silentkill (słyszałam o tym i sprawdzałem czy tego nie mam), na razie po zmianie na dhud'a nie występuje ten błąd z bad entity, wydaje mi się że przekraczam ilość dozwolonych obiektów, mam około 25 klas i 90 itemów i dużo różnych modyfikacji, na razie nie zamykać, wrzucę tu coś jak trafię na inne błędy.

 

//edit 02.09.2020, po zmianie na dhud'a błędy się więcej nie pojawiły, więc obstawiam, że za dużo chciałem na raz od rehlds'a, zmniejszyłem również czas odświeżania dhud'a do 0,5 sekundy i jak na ten moment 0 błędów, zamykam

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 319
Wszechpomocny

  • Postów:1 087
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 21.08.2020 19:42

Cześć, mam najnowsze rehlds-3.7.0.693-dev i najnowszego amxmodx-1.8.3-dev, przy odpalaniu serwera wywala mi takie cuś:

 

L 08/21/2020 - 18:29:08: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "amxmod_compat.amxx", version "1.76.rc4")

L 08/21/2020 - 18:29:08: [AMXX] Run time error 14: native not found (native "CreateMultiForwardEx")
L 08/21/2020 - 18:29:08: [AMXX]    [0] vexdum.sma::VexdUM_Register (line 61)
L 08/21/2020 - 18:29:08: [AMXX]    [1] amxmod_compat.sma::plugin_init (line 31)
L 08/21/2020 - 18:29:09: Expected 0 parameters, got 1
L 08/21/2020 - 18:29:09: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "amxmod_compat.amxx", version "1.76.rc4")
L 08/21/2020 - 18:29:09: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ExecuteForward")
L 08/21/2020 - 18:29:09: [AMXX]    [0] vexdum.sma::Hook_FM_Think (line 690)
L 08/21/2020 - 18:29:10: Expected 0 parameters, got 1
 
W paczkach nie ma pliku .sma "amxmod_compat" ani "vexdum", byłem na forum naszych "blyat" kolegów ale mówili żeby wyłączyć plugin jeżeli nie ma się starych pluginów, no cóż, ja mam cod'a edytowanego przeze mnie w 2013 ^^
Dodatkowo z nowym amxmodx'em (bądź rehlds - nie wiem jak to sprawdzić) nie działają podstawowe itemy (a raczej ich używanie pod "e").
 
Ktoś coś?
 
Ewentualnie jeżeli ktoś ma to zarzućcie na amxx'owy hosting pliki całego serwera (bez amxmodx'a i metamoda) z binarkami 6153 lub jakąś wcześniejszą wersję 6xxx na której ostatnią wersją amxx'a był 1.8.1 (linux oczywiście). 

  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 584
Godlike

  • Postów:12 053
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 21.08.2020 19:44

Bez sma będzie ciężko


  • +
  • -
  • 0

#3 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 319
Wszechpomocny

  • Postów:1 087
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 21.08.2020 19:48

Mój błąd, szukałem plików na serwerze, a one były w kompilatorze :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#4 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 319
Wszechpomocny

  • Postów:1 087
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 22.08.2020 11:32

Dzisiaj dokopałem się do logów które nie zapisują się w "/logs" a wyświetlają się tylko w konsoli, strzelam, że ma to coś wspólnego ze sobą, że nie działa "amxmod_compat" ani "vexdum" ani itemy na cod'zie
 
Spoiler

 
Forum "blyat" kolegów mówi, żeby podmienić plik "cstrike/dlls/cs.so" na ten z ReGameDLL_CS ale po konfiguracji serwer wywala "segmentation fault" przy wejściu na serwer (serwer sie odpala ale po dołączeniu do gry jest "segmentation fault")
 
Nie wiem czy mają coś do rzeczy również błędy Steama ale załączam w razie czego (po tych błędach serwer jedzie dalej dlatego uznaje je jako "warning'i, a nie "error'y"):
 
Spoiler

 
Zaktualizowałem rehlds do wersji "rehlds-dist-3.7.0.698-dev", bez zmian jeżeli chodzi o niedziałające pluginy cod'a jak i o błędy z modułu "cstrike".
 
Odpaliłem drugi serwer z starymi binarkami sprzed update (5787) i zainstalowałem amxmodx'a 1.8.1 i metamod'a- 1.27 ale wywala mi w konsoli, że mam zaktualizować serwer no i nie da się dołączyć do serwera (jest jakby online w konsoli ale offline na świat).
  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#5 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 23.08.2020 12:50

A masz źródła wszystkich pluginów tych starych?
Żeby pozbyć się amxx compat wystarczy w nich podpisywać includy
  • +
  • -
  • 0

#6 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 319
Wszechpomocny

  • Postów:1 087
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 23.08.2020 13:56

Mam źródła, includy też są, zawsze je dodawałem jak coś pisałem


  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#7 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 23.08.2020 20:47

Odnośnie błędu z początku tematu

 

CreateMultiForwardEx wyleciał z amxx jakoś w 2014 (https://github.com/a...1107f4558977152)

Ale z tego co widze cały ten vexdum robi tylko takiego pośrednika między modułami AMXX a jakimiś starymi funkcjami. Generalnie zastosowanie #include engine, fakemeta + rekompilacja powinna rozwiązać dużą część problemów. 

 

Jeśli mnie pamięć nie myli to w amxx 1.8.2 jest CreateMultiForwardEx, więc może na tym odpal?

 

Co do błędów cstrike - to są jakieś rzeczy związane z reHLDS i chyba jego specyficznymi rzeczami, które udostępnia (no i można coś dzięki temu prościej zrobić)

Błędy steama - raczej niezwiązane.


  • +
  • -
  • 0

#8 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 319
Wszechpomocny

  • Postów:1 087
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 23.08.2020 21:21

CreateMultiForwardEx wyleciał z amxx jakoś w 2014 (https://github.com/a...1107f4558977152)

Ale z tego co widze cały ten vexdum robi tylko takiego pośrednika między modułami AMXX a jakimiś starymi funkcjami. Generalnie zastosowanie #include engine, fakemeta + rekompilacja powinna rozwiązać dużą część problemów.

 
Myślisz, że jak przepiszę tego "CreateMultiForwardEx" to ruszy?
 
 
 
 

Jeśli mnie pamięć nie myli to w amxx 1.8.2 jest CreateMultiForwardEx, więc może na tym odpal?

 
Miałem na początku zainstalowanego amxx 1.8.2 i były te same błędy dlatego zrobiłem update do 1.8.3
 
 
 
To jest plugin wbudowany w cod'a:
 
Spoiler


Myślisz, że skoro działał na starych binarkach bez rehlds i na amxx 1.8.1 to nagle zacznie działać kiedy dopisze mu moduł engine i fakemety? Pluginy przekompilowałem od nowa pod amxx'a 1.8.3 i nie było żadnych błędów przy kompilacji. Jest to dla mnie dziwne dlaczego coś co działało nagle przestało, to jest jeszcze gorsze jak deploy w piątek na produkcji xD

Zastanawiam się czy maksymalnie nie przepisać wszystkiego co jest związane z cstrike do innych modułów, przynajmniej większość co się da przepisać.
  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#9 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 24.08.2020 07:17

Czekaj, skoro to działało na 1.8.1 to czemu Ty chcesz odpalać amxx_compat i vexdum? :o one są po to żeby odpalać pluginy z AMX Moda pod AMXXem bez rekompilacji. Aż tak starego Coda masz?

Pytanie czy ten perk daje jakiś efekt? Wybuch czy coś, bo jak nic nie jest widoczne, to poszukać by w silniku Coda bo tam jest wysyłany forward cod_perk_used()
  • +
  • -
  • 0

#10 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 319
Wszechpomocny

  • Postów:1 087
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 24.08.2020 10:28

Czekaj, skoro to działało na 1.8.1 to czemu Ty chcesz odpalać amxx_compat i vexdum? one są po to żeby odpalać pluginy z AMX Moda pod AMXXem bez rekompilacji. Aż tak starego Coda masz?

ja mam cod'a edytowanego przeze mnie w 2013




Pytanie czy ten perk daje jakiś efekt? Wybuch czy coś, bo jak nic nie jest widoczne, to poszukać by w silniku Coda bo tam jest wysyłany forward cod_perk_used()


Jest tam efekt wybuchu dynamitu, co ciekawe ten sam kod jest w klasie demolithiosa (oryginalna klasa od QTM) i tam wybuch działa, a w itemie nie.
  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#11 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 24.08.2020 12:53


Dodatkowo z nowym amxmodx'em (bądź rehlds - nie wiem jak to sprawdzić) nie działają podstawowe itemy (a raczej ich używanie pod "e").

Perki były domyślnie na radio3 ©, chyba, że przerobiłeś to też.

 

 

Czy na amxx 1.8.1 też miałeś odpalone amxx_compat?

 

Jeśli tak to zostaje

albo przepisanie starych rzeczy tak, żeby nie trzeba było już amxx_compat,

albo naklepanie swojej implementacji CreateMultiForwardEx (można to wyemulować używająć CreateOneForward + id pluginów, które wymagają kompatybilności),

albo jeśli masz źródła amxx, którego używasz po prostu zaimplementować ten natyw w kodzie samego AMXX'a, widzimy co było usunięte, więc można by to wykorzystać

 

 

Jeśli nie to nie wiem gdzie problem...


  • +
  • -
  • 0

#12 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 319
Wszechpomocny

  • Postów:1 087
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 25.08.2020 15:40

Uporałem się z powyższymi błędami, jeden plugin (item) tak strasznie przeszkadzał serwerowi :D

 

Ale za to teraz w losowych porach w logach straszy mnie:

FATAL ERROR (shutting down): IndexOfEdict: bad entity

W różnych momentach, bez żadnych logów tylko to jest w konsoli no i oczywiście segmentation fault.

Ostatni raz ten error się pokazał kiedy byłem na serwerze sam i miałem zminimalizowaną grę.

 

 

//Edit, da coś przy rehlds zmiana hud'a na dhud'a?


  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.

#13 Misiu.

    Kochanek DarkGL

  • Power User

Reputacja: 174
Profesjonalista

  • Postów:539
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 26.08.2020 07:17

 

//Edit, da coś przy rehlds zmiana hud'a na dhud'a?

 

Zależy czego oczekujesz, nie oczekiwałbym specjalnych efektów tej zmiany, ale sprawdzić zawsze można :)

 

Sprawdź, czy gdzieś w jakimś innym iteme/klasie/silniku nie jest uwzględniony ten item o którym była mowa wyżej.

Weź pod uwagę działanie przy tym perku user_silentkill(id) łapało dziwnego buga przy tym kiedyś.


  • +
  • -
  • 0

PoGrywamy.pl - Pograj Razem Z Nami

 

Tatusiek serwerów:

[ONLY DD2 #2] 1shot2kill.pl

[ONLY DD2] PoGrywamy.pl

Przyjmuje płatne zlecenia!


#14 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 319
Wszechpomocny

  • Postów:1 087
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 26.08.2020 08:01   Najlepsza odpowiedź

Zmieniłem wczoraj na dhud'a ale do niego popołudniu założę nowy temat, nigdzie nie korzystam z user_silentkill (słyszałam o tym i sprawdzałem czy tego nie mam), na razie po zmianie na dhud'a nie występuje ten błąd z bad entity, wydaje mi się że przekraczam ilość dozwolonych obiektów, mam około 25 klas i 90 itemów i dużo różnych modyfikacji, na razie nie zamykać, wrzucę tu coś jak trafię na inne błędy.

 

//edit 02.09.2020, po zmianie na dhud'a błędy się więcej nie pojawiły, więc obstawiam, że za dużo chciałem na raz od rehlds'a, zmniejszyłem również czas odświeżania dhud'a do 0,5 sekundy i jak na ten moment 0 błędów, zamykam


  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg 💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO