Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Podbots nie dzialają na amxx 1.9


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 The.Scott

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:171
  • Lokalizacja:Secret
Offline

Napisano 19.07.2020 20:37

Wraz z update rehlds/amxx 1.9 pojawil się taki problem - podbots nie dzialają (znajdują się w spectators ale nigdy nie idą do gry itd..). W google doznalem się ze to powoduje przejscie na amxx 1.9.

Probowalem uzywac alternatywne bots (zbots), ale zbots mają malą funkcionalnosc.

Moze ktos wie jak zrobic fix podbots na amxx 1.9?


  • +
  • -
  • 0

#2 Volter

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:127
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Złocieniec
Offline

Napisano 19.07.2020 21:35

Próbowałeś wymusić wybór Teamów? 


  • +
  • -
  • 0

31.6.69.235:27410  - Coś dla starych wyjadaczy 1.6 DR CLASSIC

 

Fragarena.pl 


#3 Misiu.

    Kochanek DarkGL

  • Power User

Reputacja: 174
Profesjonalista

  • Postów:539
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 20.07.2020 07:45

Jeżeli używasz ReGame to sprawdź te ustawienia w pliku game.cfg

// Sets the mode for the zBot
// 0 - disabled
// 1 - enable mode Deathmatch and not allow to do the scenario
//
// Default value: "0"
bot_deathmatch 0

// Determines the type of quota.
// normal - default behaviour
// fill   - the server will adjust bots to keep N players in the game, where N is bot_quota
// match  - the server will maintain a 1:N ratio of humans to bots, where N is bot_quota
//
// Default value: "normal"
bot_quota_mode "normal"

// Prevents bots from joining the server for this many seconds after a map change.
//
// Default value: "0"
bot_join_delay 0

// Prevents bots on your server from moving.
// 0 - disabled (default behavior)
// 1 - enabled
//
// Default value: "0"
bot_freeze 0

  • +
  • -
  • 0

PoGrywamy.pl - Pograj Razem Z Nami

 

Tatusiek serwerów:

[ONLY DD2 #2] 1shot2kill.pl

[ONLY DD2] PoGrywamy.pl

Przyjmuje płatne zlecenia!


#4 The.Scott

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:171
  • Lokalizacja:Secret
Offline

Napisano 20.07.2020 14:29

Próbowałeś wymusić wybór Teamów? 

tak, wtedy na new round bots zostają po prostu dead in TAB/nie spawnują się.
 

 

 

Jeżeli używasz ReGame to sprawdź te ustawienia w pliku game.cfg

// Sets the mode for the zBot
// 0 - disabled
// 1 - enable mode Deathmatch and not allow to do the scenario
//
// Default value: "0"
bot_deathmatch 0

// Determines the type of quota.
// normal - default behaviour
// fill   - the server will adjust bots to keep N players in the game, where N is bot_quota
// match  - the server will maintain a 1:N ratio of humans to bots, where N is bot_quota
//
// Default value: "normal"
bot_quota_mode "normal"

// Prevents bots from joining the server for this many seconds after a map change.
//
// Default value: "0"
bot_join_delay 0

// Prevents bots on your server from moving.
// 0 - disabled (default behavior)
// 1 - enabled
//
// Default value: "0"
bot_freeze 0

Mam takie same default settings. P.s. jak i jest napisane w tym file, to dla zBots


  • +
  • -
  • 0

#5 viper367

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 77
Zaawansowany

  • Postów:445
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 20.07.2020 15:30

https://forums.allie...ead.php?t=2348 

z tym pluginem nadal masz ten problem ?


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych