Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[VHE] - Błąd podczas (F9) Expert / Normal nie daje .BSP


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 FalLuS

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
Offline

Napisano 09.11.2009 19:32

Witam.
Otóż kiedy robię mapkę i nie składa się ona z wielu elementów bądź jest bardzo mała to mogę ją bez problemu zapisac - jednak kiedy już robię na odwrót niż napisałem to wyskakuje mi podczas " (F9) > Expert " błąd o treści :


"The command failed. Windows reported the error: Nie można odnaleźć określonego pliku.
Czy Chciałbyś kontynuować?"


Co zrobić?



---- LOGI
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlcsg -----
Command line: D:hlcsg.exe "d:hazoki groupdeathrun_eddge"
Entering d:hazoki groupdeathrun_eddge.map
Error: Entity 0, Brush 6: mixed face contents
    Texture OUT_PAVE1 and !WATERGREEN
Error: mixed face contents
Description: The map has a problem which must be fixed
Howto Fix: Check the file http://www.zhlt.info/common-mapping-problems.html for a detailed explanation of this problem


-----   END   hlcsg -----



hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlbsp -----
Command line: D:hlbsp.exe "d:hazoki groupdeathrun_eddge"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file d:hazoki groupdeathrun_eddge.log for the cause.

-----   END   hlbsp -----



hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlvis -----
Command line: D:hlvis.exe "d:hazoki groupdeathrun_eddge"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file d:hazoki groupdeathrun_eddge.log for the cause.

-----   END   hlvis -----



hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlrad -----
Command line: D:hlrad.exe "d:hazoki groupdeathrun_eddge"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file d:hazoki groupdeathrun_eddge.log for the cause.

-----   END   hlrad -----




  • +
  • -
  • 0

#2 -Czapi-

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.10.2010 22:10

Widzę że stary temat ale się podepnę, oto moje logi mapy wszystkie które dawniej dały się skompilować już się nie daję a kod jest poprawny

Spoiler





Wcześniej działały nie zostały edytowane tylko vhe się popsuł ale jak go naprawić?

Na standard się kompilują nie dając *.bsp czyli do niczego :(


  • +
  • -
  • 0
Jeżeli Ci pomogłem kliknij na Dołączona grafika w prawym dolnym rogu mojego postu :)

#3 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.10.2010 11:00

FalLuS
Error: Entity 0, Brush 6: mixed face contents
Texture OUT_PAVE1 and !WATERGREEN
Error: mixed face contents

Naciśnij ctrl+shift+G i w drugim okienku( dolnym) wpisz 6 i popraw tekstury (OUT_PAVE1 and !WATERGREEN - nie mieszaj wody i normalnej drogi) bądź skasuj ten blok.

-Czapi-
Error: Could not open wad file \program files\counter-strike2\counter-strike\valve\halflife.wad
Error: Could not find WAD file

U Cb nie można wczytać wada bo nie ma dokładnie określonej ścieżki zmień tak, żeby w ścieżce znalazł się też dysk, z którego ma czytać wady, bo u CB jest tak:
\program files\counter-strike2\counter-strike\valve\halflife.wad
zmień, żeby było tak:
C: \program files\counter-strike2\counter-strike\valve\halflife.wad

Użytkownik Ryuu edytował ten post 31.10.2010 11:01

  • +
  • -
  • 0

#4 -Czapi-

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.10.2010 13:14

Tyle że jest taki problem że kompilator nie widzi całej ścieżki, ponieważ w spisie wad jest dokładna ścieżka.
  • +
  • -
  • 0
Jeżeli Ci pomogłem kliknij na Dołączona grafika w prawym dolnym rogu mojego postu :)

#5 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.10.2010 15:35

To sobie skopiuj te wady i wsadź gdzie indziej. Tak żeby czytało, np. zrób sobie no folder na pulpicie i tam go wsadź i zobacz czy dalej to samo.
  • +
  • -
  • 0

#6 -Czapi-

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.10.2010 17:47

kopiowanie wadów nic nie dało, okazało się że lokalizacją cs coś blokowała.
  • +
  • -
  • 0
Jeżeli Ci pomogłem kliknij na Dołączona grafika w prawym dolnym rogu mojego postu :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych