Witam. Na potrzebę jednego z moich pluginów, w którym chciałbym, aby dookoła gracza tworzyło się koło, udało mi się sklecić taki kod:
new vOrigin[2][3] get_user_origin(id, vOrigin[0]); message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, vOrigin[0] ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( vOrigin[0][0] ); write_coord( vOrigin[0][1] ); write_coord( vOrigin[0][2] ); write_coord( vOrigin[0][0] ); write_coord( vOrigin[0][1] + floatround(fDistance) ); write_coord( vOrigin[0][2] + floatround(fDistance) ); write_short( sprite_white ); write_byte( 0 ); // startframe write_byte( 0 ); // framerate write_byte( 10 ); // life write_byte( 10 ); // width write_byte( 255 ); // noise write_byte( 255 ); // red write_byte( 0 ); // green write_byte( 0 ); // blue write_byte( 128 ); // brightness write_byte( 0 ); // speed message_end();
No i okrąg się robi, jednak nie tak jak powinno. Najlepiej ukazuje to ten filmik: https://www.youtube....eature=youtu.be
Strefa jest dookoła gracza, jednak jest ona "przypięta" do jego pozycji, a nie do tak jakby samego gracza. Chodzi mi o efekt, gdzie promień będzie cały czas taki sam z każdej strony gracza podczas poruszania się, a teraz jak widać - aktualizuje się z opóźnieniem.
Cała funkcja jest w tasku wykonywanym w nieskończoność co sekundę. W task co 0.1 efekt jest gorszy, podobnie w PreThinku.
Widziałem gdzieś na jakimś Zombie, że taki efekt można uzyskać, ja sam nie jestem w stanie go zrobić pomimo wielu prób i kodów.