Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Strefa (koło) dookoła gracza


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 K@MILOVVSKY

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:118
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
Offline

Napisano 08.07.2020 12:33

Witam. Na potrzebę jednego z moich pluginów, w którym chciałbym, aby dookoła gracza tworzyło się koło, udało mi się sklecić taki kod: 

new vOrigin[2][3]

get_user_origin(id, vOrigin[0]);

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, vOrigin[0] );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( vOrigin[0][0] );
	write_coord( vOrigin[0][1] );
	write_coord( vOrigin[0][2] );
	write_coord( vOrigin[0][0] );
	write_coord( vOrigin[0][1] + floatround(fDistance) );
	write_coord( vOrigin[0][2] + floatround(fDistance) );
	write_short( sprite_white );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // red
	write_byte( 0 ); // green
	write_byte( 0 ); // blue
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 0 ); // speed
	message_end();

No i okrąg się robi, jednak nie tak jak powinno. Najlepiej ukazuje to ten filmik: https://www.youtube....eature=youtu.be

 

Strefa jest dookoła gracza, jednak jest ona "przypięta" do jego pozycji, a nie do tak jakby samego gracza. Chodzi mi o efekt, gdzie promień będzie cały czas taki sam z każdej strony gracza podczas poruszania się, a teraz jak widać - aktualizuje się z opóźnieniem. 

 

Cała funkcja jest w tasku wykonywanym w nieskończoność co sekundę. W task co 0.1 efekt jest gorszy, podobnie w PreThinku. 

Widziałem gdzieś na jakimś Zombie, że taki efekt można uzyskać, ja sam nie jestem w stanie go zrobić pomimo wielu prób i kodów. 

 

 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 08.07.2020 12:44

Chcesz po prostu aby ta strefa poruszała się za graczem?

Po prostu w prethinku trzeba aktualizować jej pozycję początkową i jej dalsze etapy.


Użytkownik wonsz żeczny edytował ten post 08.07.2020 12:46

  • +
  • -
  • 0

#3 K@MILOVVSKY

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:118
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
Offline

Napisano 08.07.2020 17:11

No właśnie teraz porusza się za graczem - widać na nagraniu. A chodzi o to, żeby podczas poruszania się, gracz pozostawał cały czas w środku strefy, bo aktualnie jak widać aktualizuje się z opóźnieniem i gracz "ucieka" z tej strefy i ciągnie się ona za nim. 


  • +
  • -
  • 0

#4 viper367

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 77
Zaawansowany

  • Postów:445
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 09.07.2020 16:28

nie wiem jaki efekt chcesz uzyskać lecz dużo łatwiejsze wydaje mi sie dodanie modelu w, nad lub obok gracza tak jak to można zauważyc w cs online

dokładnie mam  na mysli model z załącznika

natomiast kod do modelu możesz wyciągnąć z pluginu pana Darka 

"https://darkgl.pl/20...ze-swoje-nogi/"


  • +
  • -
  • 0

#5 viper367

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 77
Zaawansowany

  • Postów:445
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 09.07.2020 17:51

https://drive.google...iew?usp=sharinglink do modelu


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych