Jump to content


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Usuwanie domyślnego modelu


  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic
4 replies to this topic

#1 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Power User

  • Reputacja: 14
    Początkujący

  • Postów:554
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Posted 29.06.2020 12:36

Host_Error: no precache: models/player/vip/vip.mdl

Czy jest jakiś sposób żeby całkiem usunąć ten model z serwera ? Usunięcie z precache powoduje ten błąd. Próbowałem też w prethinku zmienić offset id modelu gracza ale też to nie działa, jak tylko się odrodzę od razu wywala taki błąd.


  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

  • Reputacja: 1,319
    Godlike

  • Postów:4,381
Offline

Posted 29.06.2020 13:45

Próbowałes jakieś unprecachery? takie pluginy co zmniejszają ilość załadowanych modeli przy starcie


  • +
  • -
  • 0

#3 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

  • Reputacja: 14
    Początkujący

  • Postów:554
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Posted 29.06.2020 14:31

Próbowałes jakieś unprecachery? takie pluginy co zmniejszają ilość załadowanych modeli przy starcie

Nie wiem czy ja coś źle wytłumaczyłem czy Ty nie przeczytałeś ze zrozumieniem.

Chce zrobić unprecache tego modelu.

public fwPrecacheModel(model[])
{
    if(equal(model, "models/player/terror/terror.mdl"))
    {
        forward_return(FMV_CELL, 0);
        return FMRES_SUPERCEDE;
    }
    
    return FMRES_IGNORED;
}

Z tym że to nie wystarcza, bo w konsoli pojawia się taki błąd jeśli tylko się odrodzę.

 

Co prawda częściowo rozwiązałem ten problem w taki sposób:

public fwSetModel(ent, model[])
{
    if(is_valid_ent(ent) && equal(model, "models/player/terror/terror.mdl"))
    {
        engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/tree.mdl");
        return FMRES_SUPERCEDE;
    }
    
    return FMRES_IGNORED;
}

Nie wywala już serwera, ale za to model gracza zatrzymał się na animacji 'dummy' i cały czas ją odtwarza w kółko czego bym nie zrobił. I nie wiem czy powinienem coś zrobić w FM_SetModel czy w Ham_Spawn gdzie ustawiam graczowi nowy model.


  • +
  • -
  • 0

#4 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

  • Reputacja: 83
    Zaawansowany

  • Postów:256
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Posted 30.06.2020 14:00

Ja nadal nie rozumiem o co chodzi :D


  • +
  • -
  • 0

#5 viper367

    Wszechobecny

  • Użytkownik

  • Reputacja: 78
    Zaawansowany

  • Postów:455
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Posted 30.06.2020 14:32

również nie kminie o co biega 


  • +
  • -
  • 0




  


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg 💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO

Sign In