Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Usuwanie domyślnego modelu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 csMaster

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • GG:
  • Lokalizacja:Alpha Centauri
Offline

Napisano 29.06.2020 12:36

Host_Error: no precache: models/player/vip/vip.mdl

Czy jest jakiś sposób żeby całkiem usunąć ten model z serwera ? Usunięcie z precache powoduje ten błąd. Próbowałem też w prethinku zmienić offset id modelu gracza ale też to nie działa, jak tylko się odrodzę od razu wywala taki błąd.


  • +
  • -
  • 0

#2 TibacK

    zaczynam rozumieć

  • Support Team

Reputacja: 1 219
Godlike

  • Postów:4 140
Offline

Napisano 29.06.2020 13:45

Próbowałes jakieś unprecachery? takie pluginy co zmniejszają ilość załadowanych modeli przy starcie


  • +
  • -
  • 0

Na PW pomagam tylko odpłatnie. Przyjmuje zlecenia.

Wypociny: https://github.com/r...98/AMXX_plugins


#3 csMaster

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • GG:
  • Lokalizacja:Alpha Centauri
Offline

Napisano 29.06.2020 14:31

Próbowałes jakieś unprecachery? takie pluginy co zmniejszają ilość załadowanych modeli przy starcie

Nie wiem czy ja coś źle wytłumaczyłem czy Ty nie przeczytałeś ze zrozumieniem.

Chce zrobić unprecache tego modelu.

public fwPrecacheModel(model[])
{
    if(equal(model, "models/player/terror/terror.mdl"))
    {
        forward_return(FMV_CELL, 0);
        return FMRES_SUPERCEDE;
    }
    
    return FMRES_IGNORED;
}

Z tym że to nie wystarcza, bo w konsoli pojawia się taki błąd jeśli tylko się odrodzę.

 

Co prawda częściowo rozwiązałem ten problem w taki sposób:

public fwSetModel(ent, model[])
{
    if(is_valid_ent(ent) && equal(model, "models/player/terror/terror.mdl"))
    {
        engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/tree.mdl");
        return FMRES_SUPERCEDE;
    }
    
    return FMRES_IGNORED;
}

Nie wywala już serwera, ale za to model gracza zatrzymał się na animacji 'dummy' i cały czas ją odtwarza w kółko czego bym nie zrobił. I nie wiem czy powinienem coś zrobić w FM_SetModel czy w Ham_Spawn gdzie ustawiam graczowi nowy model.


  • +
  • -
  • 0

#4 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 79
Zaawansowany

  • Postów:242
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 30.06.2020 14:00

Ja nadal nie rozumiem o co chodzi :D


  • +
  • -
  • 0

#5 viper367

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:347
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 30.06.2020 14:32

również nie kminie o co biega 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Coinsy CSGOAtse Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pl