Próbowałes jakieś unprecachery? takie pluginy co zmniejszają ilość załadowanych modeli przy starcie
Nie wiem czy ja coś źle wytłumaczyłem czy Ty nie przeczytałeś ze zrozumieniem.
Chce zrobić unprecache tego modelu.
public fwPrecacheModel(model[])
{
if(equal(model, "models/player/terror/terror.mdl"))
{
forward_return(FMV_CELL, 0);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
Z tym że to nie wystarcza, bo w konsoli pojawia się taki błąd jeśli tylko się odrodzę.
Co prawda częściowo rozwiązałem ten problem w taki sposób:
public fwSetModel(ent, model[])
{
if(is_valid_ent(ent) && equal(model, "models/player/terror/terror.mdl"))
{
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/tree.mdl");
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
Nie wywala już serwera, ale za to model gracza zatrzymał się na animacji 'dummy' i cały czas ją odtwarza w kółko czego bym nie zrobił. I nie wiem czy powinienem coś zrobić w FM_SetModel czy w Ham_Spawn gdzie ustawiam graczowi nowy model.