Rozłączenie po client_connect
csMaster
25.06.2020
1. Czy jest jakiś sposób na wykrycie momentu w którym gracz kończy łączyć się z serwerem ? To znaczy wybiera 'connect' ale zanim wejdzie na serwer anuluje połączenie.
2. Czy client_putinserver() wykonuje się również w momencie pobierania plików przez gracza ?
csMaster
25.06.2020
Nie bardzo rozumiem o co ci chodzi.
Może powiem konkretniej. Jak wymusić jakąś komendę w konsoli gracza, kiedy ten wyjdzie z serwera zanim jeszcze się połączy (po client_connect, przed client_putinserver). client_disconnect oraz client_disconnected nie działają jeśli gracz jeszcze się nie połączył.
K@MILOVVSKY
25.06.2020
2. Czy client_putinserver() wykonuje się również w momencie pobierania plików przez gracza ?
Skoro client_putinserver() wykonuje się w momencie, gdy gracz zobaczy MOTD to już dawno jest po pobieraniu plików. Więc odpowiedź brzmi: nie.
DarkGL
25.06.2020
"kiedy ten wyjdzie z serwera zanim jeszcze się połączy" raczej nie ma takiej mozliwości aby wykonać komendę na takim graczu
csMaster
25.06.2020
"kiedy ten wyjdzie z serwera zanim jeszcze się połączy" raczej nie ma takiej mozliwości aby wykonać komendę na takim graczu
Może napisałem to trochę dziwnie. Mam na myśli coś takiego jak client_disconnect, w którym można jeszcze graczowi wymusić pewne komendy w konsoli zanim ten ostatecznie rozłączy się z serwerem. Czy można coś podobnego zrobić jeśli jeszcze się nie połączył ale się łączy, po czym anuluje łączenie ? Czy można jakoś wychwycić ten moment przed anulowaniem połączenia ? Zauważyłem że serwer może wychwycić podobną sytuację, tzn gdy gracz łączy się z serwerem po czym anuluje jeszcze przed wejściem na ten serwer to w konsoli jest informacja "Player dropped". Ale właściwie to chyba jest to zdarzenie post.
wonsz żeczny
25.06.2020
new bool:nwm[33]; public client_connect( id ) { nwm[ id ] = true; } public client_putinserver( id ) { nwm[ id ] = false; } public client_disconnect( id ) { if( nwm[ id ] ) /.../ }
?
Tylko tyle możesz zrobić, mam nadzieję, że wiesz jakie operacje da się wykonać w client_disconnect.
Użytkownik wonsz żeczny edytował ten post 25.06.2020 23:15