Pytania o offsety
csMaster
06.06.2020
Czy mógłby mnie ktoś oświecić za co konkretnie odpowiadają te offsety ?
#define m_flInAttack 33 #define m_flHeight 61 #define m_flAccuracy 62 #define m_flNextReload 75 #define m_fHasSurvivedLastRound 113 #define m_flNextChatTime 119 #define m_bDelayFire 236 #define m_iTargetVolume 238 #define m_iWeaponVolume 239 #define m_flFallVelocity 251 #define m_fNextSuicideTime 258 #define m_flWallJumpTime 263 #define m_iClientHealth 359 #define m_flNextSayTime 612 #define m_bIsVip 837 stock const m_rgAmmo_CBasePlayer[32] = {376,377,...} stock const m_rgAmmoLast[32] = {408,409,...}
Te opisy wyglądają troche niejednoznacznie.
Rivit
06.06.2020
Hmm, no są offsety, które się rzadko spotyka. Czy próbowałes patrzyć np tutaj: https://wiki.alliedm...BaseEntity_(CS) ? Jest tam masa informacji z opisami etc. często zaglądałem tam do: CBasePlayer
#define m_fHasSurvivedLastRound 113
Z tym mi się kojarzy, że to bylo używane do sprawdzania czy dać graczowi defaultowe bronie w nowej rundzie czy nie.
#define m_fNextSuicideTime 258
To jest info kiedy gracz może się sam zabić komendą. W sensie taki cooldown jakby.
#define m_iClientHealth 359
to można się domyślać, aczkolwiek trzeba by sprawdzić, żeby być 100% pewnym
csMaster
06.06.2020
#define m_iClientHealth 359
to można się domyślać, aczkolwiek trzeba by sprawdzić, żeby być 100% pewnym
Można się domyślać, ale niestety najprostsza droga okazuje się błędna. Ten offset nie wpływa na ilość życia gracza, ale został wykorzystany w Spawn Health Bug Fix https://forums.allie...ad.php?t=141407
#define m_fHasSurvivedLastRound 113
Tu prawdopodobnie nazwa poprawnie opisuje znaczenie. Ten offset może przechowywać informacje o tym, czy gracz przetrwał poprzednią rundę. Tylko przechowywana informacja jest typu int, więc może służyć do czegoś innego.
#define m_fSuicideNextTime 258
Chodzi o zablokowanie używania komendy 'kill' do czasu wyznaczonego przez ten offset ? Czy może coś więcej niż tylko ta jedna komenda ? Jaki czas jest tam przechowywany, get_gametime() ? Czyli jeśli dobrze rozumiem to ten offset przypisuje się graczowi a po zmienieniu tego offsetu na (get_gametime() + 10) przez 10 sekund nie będzie można używać komendy 'kill' bez względu na to czy gracz żyje czy nie ? Czy jeśli te 10 sekund miną a gracz nie będzie żył to nie będzie żadnego błędu typu: nie żyje i może wpisać 'kill' ?
csMaster
06.06.2020
float m_flWallJumpTime; // how long until next walljump
Tak ogólnie, co oznacza walljump ? Bo chyba nie odbicie się od ściany. Nie widziałem jeszcze czegoś takiego w cs.
DarkGL
07.06.2020
wonsz żeczny
07.06.2020
float m_flWallJumpTime; // how long until next walljumpTak ogólnie, co oznacza walljump ? Bo chyba nie odbicie się od ściany. Nie widziałem jeszcze czegoś takiego w cs.
Mi jedynie walljump kojarzy się z bugiem w cs'ie, dzięki któremu za pomocą ściany możemy dalej skoczyć (podobne do long jumpa)