Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytania o offsety


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:554
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 06.06.2020 14:40

Czy mógłby mnie ktoś oświecić za co konkretnie odpowiadają te offsety ?

#define m_flInAttack 33
#define m_flHeight 61
#define m_flAccuracy 62
#define m_flNextReload 75
#define m_fHasSurvivedLastRound 113
#define m_flNextChatTime 119
#define m_bDelayFire 236
#define m_iTargetVolume 238
#define m_iWeaponVolume 239
#define m_flFallVelocity 251
#define m_fNextSuicideTime 258
#define m_flWallJumpTime 263
#define m_iClientHealth 359
#define m_flNextSayTime 612
#define m_bIsVip 837

stock const m_rgAmmo_CBasePlayer[32] = {376,377,...}
stock const m_rgAmmoLast[32] = {408,409,...}

Te opisy wyglądają troche niejednoznacznie.


  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 06.06.2020 16:34

Hmm, no są offsety, które się rzadko spotyka. Czy próbowałes patrzyć np tutaj: https://wiki.alliedm...BaseEntity_(CS) ? Jest tam masa informacji z opisami etc. często zaglądałem tam do: CBasePlayer

#define m_fHasSurvivedLastRound 113

Z tym mi się kojarzy, że to bylo używane do sprawdzania czy dać graczowi defaultowe bronie w nowej rundzie czy nie.

#define m_fNextSuicideTime 258

To jest info kiedy gracz może się sam zabić komendą. W sensie taki cooldown jakby.

#define m_iClientHealth 359

to można się domyślać, aczkolwiek trzeba by sprawdzić, żeby być 100% pewnym


  • +
  • -
  • 0

#3 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:554
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 06.06.2020 17:14

#define m_iClientHealth 359
to można się domyślać, aczkolwiek trzeba by sprawdzić, żeby być 100% pewnym

 

Można się domyślać, ale niestety najprostsza droga okazuje się błędna. Ten offset nie wpływa na ilość życia gracza, ale został wykorzystany w Spawn Health Bug Fix https://forums.allie...ad.php?t=141407

#define m_fHasSurvivedLastRound 113

Tu prawdopodobnie nazwa poprawnie opisuje znaczenie. Ten offset może przechowywać informacje o tym, czy gracz przetrwał poprzednią rundę. Tylko przechowywana informacja jest typu int, więc może służyć do czegoś innego.

#define m_fSuicideNextTime 258

Chodzi o zablokowanie używania komendy 'kill' do czasu wyznaczonego przez ten offset ? Czy może coś więcej niż tylko ta jedna komenda ? Jaki czas jest tam przechowywany, get_gametime() ? Czyli jeśli dobrze rozumiem to ten offset przypisuje się graczowi a po zmienieniu tego offsetu na (get_gametime() + 10) przez 10 sekund nie będzie można używać komendy 'kill' bez względu na to czy gracz żyje czy nie ? Czy jeśli te 10 sekund miną a gracz nie będzie żył to nie będzie żadnego błędu typu: nie żyje i może wpisać 'kill' ?


  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 582
Godlike

  • Postów:12 051
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.06.2020 17:24

Troche informacji jest tutaj https://git.ckcorp.r...ot/hl_classes.h


  • +
  • -
  • 0

#5 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:554
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 06.06.2020 18:12

float				m_flWallJumpTime;	// how long until next walljump

Tak ogólnie, co oznacza walljump ? Bo chyba nie odbicie się od ściany. Nie widziałem jeszcze czegoś takiego w cs.


  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 582
Godlike

  • Postów:12 051
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.06.2020 10:47

Half Life nie posiadał takie funkcji ?

 

https://dev-cs.ru/am...medll_const/inc


  • +
  • -
  • 0

#7 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:256
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 07.06.2020 12:10

float				m_flWallJumpTime;	// how long until next walljump

Tak ogólnie, co oznacza walljump ? Bo chyba nie odbicie się od ściany. Nie widziałem jeszcze czegoś takiego w cs.

 

 

Mi jedynie walljump kojarzy się z bugiem w cs'ie, dzięki któremu za pomocą ściany możemy dalej skoczyć (podobne do long jumpa) :D


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych