Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Cod array must be index

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ukema

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:SI
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 06.06.2020 13:05

Witam otóż chciałem sobie zrobić 2 perk od lvl oraz klan od lvl w hud lecz przy kompilacji mam problem array must be indexed ,variable unknow.

cod_get_user_level[id] > 25000 ? nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]] : "OD 25K LVL", hp, cod_get_user_coins(id), cod_get_user_level[id] < 15000 ? szGroupName[id] : "BRAK");

nad hudem

new hp = get_user_health(id);
new cod_get_user_level[32];
new szGroupName[20];

próbowałem już 

new cod_get_user_level[32][1];

ale dalej to samo pomożecie jakoś ?

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 06.06.2020 13:41

cod_get_user_level to jest prawdopodobnie natyw, a nie tablica.

W silniku cod mod masz bezpośrednio dostęp do danych o tyk, który poziom ma gracz. Spróbuj zamienić sobie w swoim kodzie cod_get_user_level na poziom_gracza (chyba tak się ta zmienna nazywała)


  • +
  • -
  • 0

#3 Ukema

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:SI
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 06.06.2020 14:12

Nie tak też próbowałem i również ten sam błąd.


  • +
  • -
  • 0

#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 06.06.2020 14:42

ok, to daj więcej kodu tak, żeby można to było u siebie przetestować.


  • +
  • -
  • 0

#5 Ukema

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:SI
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 06.06.2020 14:50

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;


if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);


if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;


new hp = get_user_health(target);
new cod_get_user_level[33];
set_hudmessage(0, 255, 255, 0.8, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "|| FORUM : xx ||^n| KLASA : %s |^n| EXP : %i / %i |^n| LEVEL : %i |^n| PERK I : %s|^n| PERK II : %s |^n| AKTUALNE HP : %d |^n| MONETY : %i |^n^n^n|| STATYSTYKI ||^n|INT : %i|^n|HP : %i|^n|ODP : %i|^n|SPEED : %i|^n| DMG : +%0.2f%% |", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target],
nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], cod_get_user_level[id] > 25000 ? nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]] : "OD 25K LVL", hp, cod_get_user_coins(target),  inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], float(obrazenia_gracza[target])*0.3);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


new hp = get_user_health(id);
new szGroupName[20];
new cod_get_user_level[33];
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.8, 0.1, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[FORUM : xx]^n[KLASA : %s]^n[EXP : %i / %i]^n[LEVEL : %i]^n[PERK I : %s]^n[PERK II : %s]^n[AKTUALNE HP : %d]^n[MONETY :  %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id],
PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], cod_get_user_level[id] > 25000 ? nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]] : "OD 25K LVL", hp, cod_get_user_coins(id));


return PLUGIN_CONTINUE;
}

obecny hud to ten tylko chciałbym własnie dodac sobie klany do hud bo gdy nie mamy klanu to nie ma info tylko pusty hud jest a chciałbym aby własnie od levelu 15k wyswietlalo dopiero nasz klan a gdy nie mamy tyle lvl to pisze brak 

cod_get_user_perk[id] < 15000 ? szGroupName[id] : "BRAK"

lecz gdy właśnie ten kod do klanu to wyskakuje mi array must be indexed variable unknow czytałem i wiem że nie może się powtarzać ale dodawałem  

cod_get_user_perk[0][id] albo [1]

ale to samo jest . 


  • +
  • -
  • 0

#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 06.06.2020 16:11


cod_get_user_perk[id] < 15000 ? szGroupName[id] : "BRAK"

Powiedz mi co chciałeś tym osiągnąć bo ja dalej nie rozumiem. Najpierw poziom potem perk... Sprecyzuj dokładnie

cod_get_user_perk[id]

To nie jest poprawne nijak.

Jest funkcja cod_get_user_perk, a funkcje wywołuje się używając okrągłych nawiasów.

Kwadratowe nawiasy stosuje się do tablic. Tak jak mówiłem wcześniej. Poziom gracza mamy w tablicy poziom_gracza[33], więc tam można się odwoływać stylem: poziom_gracza[id], identyfikator perku gracza jest zapisany w tablicy: perk_gracza[2][33]  i możesz sie odwoływać do pierwszego slota perku np tak: perk_gracza[0][id], do drugiego: perk_gracza[1][id]

new cod_get_user_level[33];

nie wiem też co chciałeś osiągnąć tym, ale tworzysz tylko pusta tablicę, która nie zawiera żadnych danych.


  • +
  • -
  • 0

#7 Ukema

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:SI
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 06.06.2020 16:28

o pomyłka bo chciałem ci dać poprawna 

ma być

cod_get_user_level[id] < 15000 ? szGroupName[id] : "BRAK"

ale gdy mam to czyli nazwe klanu i rownież

cod_get_user_level[id] > 25000 ? nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]] : "OD 25K LVL"

czyli perk od 25k lvl to wyskakuje błąd indexu 

czyli 

aray must be indexed valiable unkown

chyba że da się jakoś inaczej ustawić że gdy gracz ma klan to nazwa klanu a gdy nie ma to pisze brak tylko jaki wtedy kod ? 


  • +
  • -
  • 0

#8 Alelluja

    Miszcz jotbe

  • Power User

Reputacja: 491
Wszechobecny

  • Postów:981
  • GG:
Offline

Napisano 07.06.2020 00:34

Jeżeli rozumiem co chcesz zrobić to raczej powinno być tak:

 

 poziom_gracza[id] >= 25000 ? nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]] : "OD 25K LVL"

  • +
  • -
  • 0

Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------


#9 Ukema

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:SI
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 07.06.2020 14:25

Nie słuchaj, mam teraz tak

cod_get_user_level[id] > 25000 ? nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]] : "OD 25K LVL"

i to dziala dobrze lecz chce dodać też klan w hud albo od lvl 15k i gdy nie ma tylu to pisze brak albo  gdy ktos go nie ma to pisze brak bo teraz gdy nikt nie ma klanu to jest puste pole. 

 

probowałem zrobić to tak 

cod_get_user_level[id] < 15000 ? szGroupName[id] : "BRAK"

lecz wtedy pokazuje się błąd o indexie ponieważ są dwa razy 

cod_get_user_level[id]

  • +
  • -
  • -1

#10 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 07.06.2020 22:03

Można to zrobić też w natywie wysyłającym nazwę klanu.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych