fs_lazy_precache
csMaster
31.05.2020
Część graczy nie może wejść na serwer bo ładowanie zatrzymuje im się na "Validating game resources...".
Aby wejść na serwer trzeba ustawić cvar fs_lazy_precache na 1.
Czy jest jakieś inne rozwiązanie ? Nie będę przecież każdemu graczowi mówił że ma to wpisać w konsoli żeby wejść na serwer.
Robiin
31.05.2020
Hm, może spróbuj ustawiać przy connect wartość na 1, a przy putinserver na 0?
Nie jestem pewny czy protektory wyłapią tę konkretną komendę i ją zablokują, ale jako tymczasowe rozwiązanie wydaje się to mieć sens.
csMaster
31.05.2020
I właśnie tak zrobię bo na razie innego pomysłu nie mam.
Protektory domyślnie instalowane do csa, bez ingerencji gracza raczej nie wyłapią tej komendy, ale ustawianie tego cvaru graczowi to dalej ostateczne rozwiązanie. A czy nie ma innego sposobu ?
Serwer działa na silniku rehlds 3.7.0.695-dev.
rehlds.cfg:
Na serwerze jest też zainstalowany NetBufExtender (i zastanawia mnie czy on działa poprawnie na rehlds). Poza tym mapy na serwerze to mapy zombie, czyli takie bardziej niestandardowe od map typu dust2.
Robiin
31.05.2020
Podrzuć IP serwera, zobaczę jak to wygląda u mnie.
Hosting jakoś sensownie się wypowiedział?
Zakładam, że w konsoli gracza wywala coś pokroju 'server failed to transmit file', prawda?
FDL prawidłowo zlinkowany, skonfigurowany?
viper367
01.06.2020
sprawdził bym co zrobi na komendzie sv_filetransfercompression 0
+ za co odpowiada komenda fs_lazy_precache ? google cos nie chce sensownie odpowiedzieć
csMaster
01.06.2020
@viper367 fs_lazy_precache po ustawieniu na 1 nie pobiera dźwięków podczas wchodzenia na serwer, a dopiero wtedy kiedy będą potrzebne. Poza tym nie wiem co jeszcze może robić.
Normally this toggle is disabled which in turn enables the game to load all of the necessary sound files for that specific map before the game starts. If this toggle is enabled the game will not preload the sound files during the start of the map, instead the sound files will only be loaded when they are necessary. The sound files will stay in memory after they are loaded in order to increase performance of the game by not having to reload the same sound files from the hard drive every time that the sound file is used.
Użytkownik csMaster edytował ten post 01.06.2020 07:16