Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

HUD SYSTEMMONETHUD SYSTEMONET


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 P3neR

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:49
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Zalesie
Offline

Napisano 09.05.2020 17:25

Dodałby mi ktoś do hud rangi z cs go i stosunek i prefix przed nickiem jaka ranga ?

new sync_hud_obj;

new pcvar_coins[events];
new pcvar_coins_vip[events];
new cvar_coins[events];
new cvar_coins_vip[events];

new pcvar_coins_minplayers;
new pcvar_coins_ff;
new cvar_coins_minplayers;
new cvar_coins_ff;

new pcvar_savetype;
new vault;

public plugin_init()
{	
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_event("DeathMsg", "EnemyKilled", "a");
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	register_logevent("HostageRescued", 3, "1=triggered", "2=Rescued_A_Hostage");
	register_logevent("HostageKilled", 3, "1=triggered", "2=Killed_A_Hostage");
	
	sync_hud_obj = CreateHudSyncObj();
	
	pcvar_coins_ff						= 	register_cvar("cod_coins_friendlyfire", "0");
	
	pcvar_coins[kill]					= 	register_cvar("cod_coins_kill", "1");
	pcvar_coins_vip[kill] 				= 	register_cvar("cod_coins_kill_vip", "2");
	pcvar_coins[kill_hs] 				= 	register_cvar("cod_coins_kill_hs", "3");
	pcvar_coins_vip[kill_hs] 			= 	register_cvar("cod_coins_kill_hs_vip", "6");
	
	pcvar_coins[planted]				= 	register_cvar("cod_coins_planted", "1");
	pcvar_coins_vip[planted]			= 	register_cvar("cod_coins_planted_vip", "2");
	pcvar_coins[defused] 				= 	register_cvar("cod_coins_defused", "1");
	pcvar_coins_vip[defused] 			= 	register_cvar("cod_coins_defused_vip", "2");
	
	pcvar_coins[rescue_hostage]			= 	register_cvar("cod_coins_rescue_hostage", "1");
	pcvar_coins_vip[rescue_hostage]		= 	register_cvar("cod_coins_rescue_hostage_vip", "2");
	pcvar_coins[kill_hostage]			= 	register_cvar("cod_coins_kill_hostage", "2");
	pcvar_coins_vip[kill_hostage] 		= 	register_cvar("cod_coins_kill_hostage_vip", "1");
	
	pcvar_coins_minplayers				= 	register_cvar("cod_coins_minplayers", "2");
	
	pcvar_savetype 						= 	get_cvar_num("cod_savetype");
	
	vault = nvault_open("KORONY");
	if(vault == INVALID_HANDLE)
		set_fail_state("Nie mozna otworzyc pliku");
}

public plugin_natives()
{
	register_native("cod_get_user_coins", "GetCoins", 1);
	register_native("cod_set_user_coins", "SetCoins", 1);
}	

public client_authorized(id)
{
	RemoveCoins(id);
	
	switch(pcvar_savetype)
	{
		case 1: get_user_name(id, player_auth[id], 63);
			case 2: get_user_authid(id, player_auth[id], 63);
			case 3: get_user_ip(id, player_auth[id], 63);
		}
	
	if(get_user_flags(id) & VIP)
		player_vip[id] = true;
	else 
		player_vip[id] = false;
	
	LoadCoins(id);
}

public client_connect(id)
	LoadCoins(id);

public client_disconnected(id)
{
	SaveCoins(id);
	RemoveCoins(id)
}

public plugin_end()
	nvault_close(vault);

// /-----------\ //
// |RESET KORON| //
// \-----------/ //

public RemoveCoins(id)
{
	player_coins[id] = 0;
	player_vip[id] = false;
}

// /--------------\ //
// |ZLICZNIE KORON| //
// \--------------/ //

public EnemyKilled()
{
	cvar_coins_minplayers = get_pcvar_num(pcvar_coins_minplayers);
	if(get_playersnum() < cvar_coins_minplayers)
		return;
	
	new kid = read_data(1);
	new vid = read_data(2);
	new hs = read_data(3);
	
	if(kid == vid)
		return;
	
	cvar_coins_ff = get_pcvar_num(pcvar_coins_ff) 
	
	if(cvar_coins_ff == 0 && get_user_team(kid) == get_user_team(vid))
		return;
	
	cvar_coins[kill] = get_pcvar_num(pcvar_coins[kill]);
	cvar_coins_vip[kill] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[kill]);
	cvar_coins[kill_hs] = get_pcvar_num(pcvar_coins[kill_hs]);
	cvar_coins_vip[kill_hs] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[kill_hs]);
	
	if(player_vip[kid])
	{
		if(hs)
			player_coins[kid] += cvar_coins_vip[kill_hs];
		else
			player_coins[kid] += cvar_coins_vip[kill];
	}
	else
	{
		if(hs)
			player_coins[kid] += cvar_coins[kill_hs];
		else
			player_coins[kid] += cvar_coins[kill];
	}
}

public BombPlanted(id)
{
	cvar_coins_minplayers = get_pcvar_num(pcvar_coins_minplayers);
	if(get_playersnum() < cvar_coins_minplayers)
		return;
	
	cvar_coins[planted] = get_pcvar_num(pcvar_coins[planted]);
	cvar_coins_vip[planted] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[planted]);
	
	if(player_vip[id])
		player_coins[id] += cvar_coins_vip[planted];
	else
		player_coins[id] += cvar_coins[planted];
}

public BombDefused(id)
{
	cvar_coins_minplayers = get_pcvar_num(pcvar_coins_minplayers);
	if(get_playersnum() < cvar_coins_minplayers)
		return;
	
	cvar_coins[defused] = get_pcvar_num(pcvar_coins[defused]);
	cvar_coins_vip[defused] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[defused]);	
	
	if(player_vip[id])
		player_coins[id] += cvar_coins_vip[defused];
	else
		player_coins[id] += cvar_coins[defused];
}

public HostageRescued(id)
{
	cvar_coins_minplayers = get_pcvar_num(pcvar_coins_minplayers);
	if(get_playersnum() < cvar_coins_minplayers)
		return;
	
	new loguser[80], name[32];
	read_logargv(0, loguser, 79);
	parse_loguser(loguser, name, 31);
	
	new id = get_user_index(name);
	
	cvar_coins[rescue_hostage] = get_pcvar_num(pcvar_coins[rescue_hostage]);
	cvar_coins_vip[rescue_hostage] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[rescue_hostage]);
	
	if(player_vip[id])
		player_coins[id] += cvar_coins_vip[rescue_hostage];
	else
		player_coins[id] += cvar_coins[rescue_hostage];
} 

public HostageKilled(id) 
{
	cvar_coins_minplayers = get_pcvar_num(pcvar_coins_minplayers);
	if(get_playersnum() < cvar_coins_minplayers)
		return;
	
	new loguser[80], name[32];
	read_logargv(0, loguser, 79);
	parse_loguser(loguser, name, 31);
	
	new id = get_user_index(name);
	
	cvar_coins[kill_hostage] = get_pcvar_num(pcvar_coins[kill_hostage]);
	cvar_coins_vip[kill_hostage] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[kill_hostage]);
	
	if(player_vip[id])
		player_coins[id] -= cvar_coins_vip[kill_hostage];
	else
		player_coins[id] -= cvar_coins[kill_hostage];
} 

// /---\ //
// |HUD| //
// \---/ //

public ShowCoins(id)
{
	id -= TASK_SHOW_COINS;
	
	new name[32];
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		remove_task(id + TASK_SHOW_COINS);
		return;
	}
	
	get_user_name(id, name, 31);
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, sync_hud_obj, "[CS-KORONA.PL]^n[Nick: %s]^n[Ranga: %s]^n[Stosunek: %i]^n[KORONY: %i]", name, player_coins[id]);
}

public ResetHUD(id)
{
	if(!task_exists(id+TASK_SHOW_COINS))
		set_task(0.1, "ShowCoins", id + TASK_SHOW_COINS, _, _, "b");
}

// /------\ //
// |NATYWY| //
// \------/ //

public SetCoins(id, wartosc)
{
	player_coins[id] = wartosc
}

public GetCoins(id)
	return player_coins[id];

// /------\ //
// |NVAULT| //
// \------/ //

public SaveCoins(id)
{
	new vaultkey[64], vaultdata[256];
	formatex(vaultkey, 63, "%s-player_coins", player_auth[id]);
	formatex(vaultdata, 255, "%d#", player_coins[id]);
	nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata);
	
	return;
}

public LoadCoins(id)
{
	new vaultkey[64], vaultdata[256];
	formatex(vaultkey, 63, "%s-player_coins", player_auth[id]);
	formatex(vaultdata, 255, "%d#", player_coins[id]);
	nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata,255);
	
	replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
	
	new temp_player_coins[33];
	parse(vaultdata, temp_player_coins, 32);
	
	player_coins[id] = str_to_num(temp_player_coins);
	
	return;
} 

// /-----------------\ //
// |ZEBY BYLO LADNIEJ| //
// \-----------------/ //

public bomb_planted(planter) 
{
	BombPlanted(planter);
}

public bomb_defused(defuser)
{
	BombDefused(defuser);
}


Użytkownik P3neR edytował ten post 09.05.2020 17:27

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Coinsy CSGOAtse Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pl