Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szukam - Anty Flesh Team


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Roughster

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:180
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 21.03.2020 13:20

Siemka. Istnieję jakiś dobry anty flesh team?

Aktualne, które używałem mają jeden duży błąd.

Gdy ktoś z mojego teamu mnie oślepi to na 1-3 sekundy znikają modele przeciwnika.


  • +
  • -
  • 0

#2 EbuBebu

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:14
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 22.03.2020 11:37

Witaj, ja od tygodnia korzystam aktualnie z tego:

/**
 * Team Flash Blocker
 * Written by GwynBleidD
 * based on Connor's Team Flash Punish v1.1.1
 */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define VERSION "1.0"

const MAX_PLAYERS = 32

new g_iMaxPlayers
#define IsPlayer(%1)	( 1 <= %1 <= g_iMaxPlayers )

new g_bitGonnaExplode[64]
#define SetGrenadeExplode(%1)		g_bitGonnaExplode[%1>>5] |=  1<<(%1 & 31)
#define ClearGrenadeExplode(%1)	g_bitGonnaExplode[%1>>5] &= ~( 1 << (%1 & 31) )
#define WillGrenadeExplode(%1)		g_bitGonnaExplode[%1>>5] &   1<<(%1 & 31)

new Float:g_flCurrentGameTime, g_iCurrentFlasher

new g_msgScreenFade;

public plugin_init()
{
	register_plugin("Team Flash Blocker", VERSION, "GwynBleidD")
	register_event("ScreenFade", "Event_ScreenFade", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199")
	RegisterHam(Ham_Think, "grenade", "CGrenade_Think")

	g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
	g_msgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
}

public CGrenade_Think( iEnt )
{
	static Float:flGameTime, Float:flDmgTime, iOwner
	flGameTime = get_gametime()
	pev(iEnt, pev_dmgtime, flDmgTime)
	const XO_GRENADE = 5
	if(	flDmgTime <= flGameTime
	// VEN's way on how to detect grenade type
	// http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=401189#post401189
	&&	get_pdata_int(iEnt, 114, XO_GRENADE) == 0 // has a bit when is HE or SMOKE
	&&	!(get_pdata_int(iEnt, 96, XO_GRENADE) & (1<<8)) // has this bit when is c4
	&&	IsPlayer( (iOwner = pev(iEnt, pev_owner)) )	) // if no owner (3rd 'after dmgtime' frame), grenade gonna be removed from world
	{
		if( ~WillGrenadeExplode(iEnt) ) // grenade gonna explode on next think
		{
			SetGrenadeExplode( iEnt )
		}
		else
		{
			ClearGrenadeExplode( iEnt )
			g_flCurrentGameTime = flGameTime
			g_iCurrentFlasher = iOwner
		}
	}
}

public Event_ScreenFade(id)
{
	new Float:flGameTime = get_gametime()
	if(	id != g_iCurrentFlasher
		&&	g_flCurrentGameTime == flGameTime
		&&	cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(g_iCurrentFlasher)	
		&&  is_user_connected(id)) // edit by Filip, bez tego wyskakiwały error logi 
	{		
		message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id)
		write_short(1)
		write_short(1)
		write_short(1)
		write_byte(0)
		write_byte(0)
		write_byte(0)
		write_byte(255)
		message_end()
	}
}

Jak na razie nie zauważyłem błędów, pozdro.


  • +
  • -
  • 0

#3 Roughster

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:180
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 22.03.2020 12:49

To samo, ktoś z mojego teamu rzuci flesha przede mnie, a przede mną stoi przeciwnik to znika na 1-3 sekundy.


  • +
  • -
  • 0

#4 glutex

    Mamamba

  • Power User

Reputacja: 377
Wszechpomocny

  • Postów:997
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Studzionka
Offline

Napisano 23.03.2020 13:50

AntiFlash (No Team Flash)
  • +
  • -
  • 0

przejdzmynaty.gif


#5 Roughster

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:180
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 23.03.2020 16:34

używałem, to samo.


  • +
  • -
  • 0

#6 Deus Vult

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 109
Zaawansowany

  • Postów:213
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Rzeszow
Offline

Napisano 23.03.2020 17:05

Siemka. Istnieję jakiś dobry anty flesh team?
Aktualne, które używałem mają jeden duży błąd.
Gdy ktoś z mojego teamu mnie oślepi to na 1-3 sekundy znikają modele przeciwnika.


Pewnie masz moduł whblocker który powoduje znikanie przeciwnika. Wejdź w konfiguracje whblockera i ustaw antinoflash = 0
Po zmianie restart serwera z poziomu panelu.
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych