Siemka. Istnieję jakiś dobry anty flesh team?
Aktualne, które używałem mają jeden duży błąd.
Gdy ktoś z mojego teamu mnie oślepi to na 1-3 sekundy znikają modele przeciwnika.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 21.03.2020 13:20
Siemka. Istnieję jakiś dobry anty flesh team?
Aktualne, które używałem mają jeden duży błąd.
Gdy ktoś z mojego teamu mnie oślepi to na 1-3 sekundy znikają modele przeciwnika.
Napisano 22.03.2020 11:37
Witaj, ja od tygodnia korzystam aktualnie z tego:
/**
* Team Flash Blocker
* Written by GwynBleidD
* based on Connor's Team Flash Punish v1.1.1
*/
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define VERSION "1.0"
const MAX_PLAYERS = 32
new g_iMaxPlayers
#define IsPlayer(%1) ( 1 <= %1 <= g_iMaxPlayers )
new g_bitGonnaExplode[64]
#define SetGrenadeExplode(%1) g_bitGonnaExplode[%1>>5] |= 1<<(%1 & 31)
#define ClearGrenadeExplode(%1) g_bitGonnaExplode[%1>>5] &= ~( 1 << (%1 & 31) )
#define WillGrenadeExplode(%1) g_bitGonnaExplode[%1>>5] & 1<<(%1 & 31)
new Float:g_flCurrentGameTime, g_iCurrentFlasher
new g_msgScreenFade;
public plugin_init()
{
register_plugin("Team Flash Blocker", VERSION, "GwynBleidD")
register_event("ScreenFade", "Event_ScreenFade", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199")
RegisterHam(Ham_Think, "grenade", "CGrenade_Think")
g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
g_msgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
}
public CGrenade_Think( iEnt )
{
static Float:flGameTime, Float:flDmgTime, iOwner
flGameTime = get_gametime()
pev(iEnt, pev_dmgtime, flDmgTime)
const XO_GRENADE = 5
if( flDmgTime <= flGameTime
// VEN's way on how to detect grenade type
// http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=401189#post401189
&& get_pdata_int(iEnt, 114, XO_GRENADE) == 0 // has a bit when is HE or SMOKE
&& !(get_pdata_int(iEnt, 96, XO_GRENADE) & (1<<8)) // has this bit when is c4
&& IsPlayer( (iOwner = pev(iEnt, pev_owner)) ) ) // if no owner (3rd 'after dmgtime' frame), grenade gonna be removed from world
{
if( ~WillGrenadeExplode(iEnt) ) // grenade gonna explode on next think
{
SetGrenadeExplode( iEnt )
}
else
{
ClearGrenadeExplode( iEnt )
g_flCurrentGameTime = flGameTime
g_iCurrentFlasher = iOwner
}
}
}
public Event_ScreenFade(id)
{
new Float:flGameTime = get_gametime()
if( id != g_iCurrentFlasher
&& g_flCurrentGameTime == flGameTime
&& cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(g_iCurrentFlasher)
&& is_user_connected(id)) // edit by Filip, bez tego wyskakiwały error logi
{
message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id)
write_short(1)
write_short(1)
write_short(1)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(255)
message_end()
}
}
Jak na razie nie zauważyłem błędów, pozdro.
Napisano 22.03.2020 12:49
To samo, ktoś z mojego teamu rzuci flesha przede mnie, a przede mną stoi przeciwnik to znika na 1-3 sekundy.
Napisano 23.03.2020 16:34
używałem, to samo.
Napisano 23.03.2020 17:05
Siemka. Istnieję jakiś dobry anty flesh team?
Aktualne, które używałem mają jeden duży błąd.
Gdy ktoś z mojego teamu mnie oślepi to na 1-3 sekundy znikają modele przeciwnika.
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych