Siemka. Istnieję jakiś dobry anty flesh team?
Aktualne, które używałem mają jeden duży błąd.
Gdy ktoś z mojego teamu mnie oślepi to na 1-3 sekundy znikają modele przeciwnika.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 21.03.2020 13:20
Siemka. Istnieję jakiś dobry anty flesh team?
Aktualne, które używałem mają jeden duży błąd.
Gdy ktoś z mojego teamu mnie oślepi to na 1-3 sekundy znikają modele przeciwnika.
Napisano 22.03.2020 11:37
Witaj, ja od tygodnia korzystam aktualnie z tego:
/** * Team Flash Blocker * Written by GwynBleidD * based on Connor's Team Flash Punish v1.1.1 */ #include <amxmodx> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define VERSION "1.0" const MAX_PLAYERS = 32 new g_iMaxPlayers #define IsPlayer(%1) ( 1 <= %1 <= g_iMaxPlayers ) new g_bitGonnaExplode[64] #define SetGrenadeExplode(%1) g_bitGonnaExplode[%1>>5] |= 1<<(%1 & 31) #define ClearGrenadeExplode(%1) g_bitGonnaExplode[%1>>5] &= ~( 1 << (%1 & 31) ) #define WillGrenadeExplode(%1) g_bitGonnaExplode[%1>>5] & 1<<(%1 & 31) new Float:g_flCurrentGameTime, g_iCurrentFlasher new g_msgScreenFade; public plugin_init() { register_plugin("Team Flash Blocker", VERSION, "GwynBleidD") register_event("ScreenFade", "Event_ScreenFade", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199") RegisterHam(Ham_Think, "grenade", "CGrenade_Think") g_iMaxPlayers = get_maxplayers() g_msgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade") } public CGrenade_Think( iEnt ) { static Float:flGameTime, Float:flDmgTime, iOwner flGameTime = get_gametime() pev(iEnt, pev_dmgtime, flDmgTime) const XO_GRENADE = 5 if( flDmgTime <= flGameTime // VEN's way on how to detect grenade type // http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=401189#post401189 && get_pdata_int(iEnt, 114, XO_GRENADE) == 0 // has a bit when is HE or SMOKE && !(get_pdata_int(iEnt, 96, XO_GRENADE) & (1<<8)) // has this bit when is c4 && IsPlayer( (iOwner = pev(iEnt, pev_owner)) ) ) // if no owner (3rd 'after dmgtime' frame), grenade gonna be removed from world { if( ~WillGrenadeExplode(iEnt) ) // grenade gonna explode on next think { SetGrenadeExplode( iEnt ) } else { ClearGrenadeExplode( iEnt ) g_flCurrentGameTime = flGameTime g_iCurrentFlasher = iOwner } } } public Event_ScreenFade(id) { new Float:flGameTime = get_gametime() if( id != g_iCurrentFlasher && g_flCurrentGameTime == flGameTime && cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(g_iCurrentFlasher) && is_user_connected(id)) // edit by Filip, bez tego wyskakiwały error logi { message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id) write_short(1) write_short(1) write_short(1) write_byte(0) write_byte(0) write_byte(0) write_byte(255) message_end() } }
Jak na razie nie zauważyłem błędów, pozdro.
Napisano 22.03.2020 12:49
To samo, ktoś z mojego teamu rzuci flesha przede mnie, a przede mną stoi przeciwnik to znika na 1-3 sekundy.
Napisano 23.03.2020 16:34
używałem, to samo.
Napisano 23.03.2020 17:05
Siemka. Istnieję jakiś dobry anty flesh team?
Aktualne, które używałem mają jeden duży błąd.
Gdy ktoś z mojego teamu mnie oślepi to na 1-3 sekundy znikają modele przeciwnika.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych