Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

grenade error menuerror menu

error menu

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 EDUCJA

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Joaquin
  • Lokalizacja:Germany
Offline

Napisano 21.03.2020 03:40

hello could you help me add the grenade drug to the grenade menu

try but it only gives me 1 single drug grenade when it should give me 2 or 3 depending on the level
 
public hand_buy3_info(id, key, menu)
{
	switch (key)
	{
		case 0:
		{
			if (g_level[id] >= GRANADAS[g_arm_sele[id][2]][GRANADA_LVL])
			{
				g_granadas[id] = g_arm_sele[id][2]
				show_buy(id)
				return PLUGIN_HANDLED;
			}
		}
		case 1:
		{
			if (g_level[id] >= GRANADAS[g_arm_sele[id][2]][GRANADA_LVL] && g_compro[id] == 0)
			{
				if (g_compro[id] == 0)
				{
					if (g_level[id] < PRIMARIAS[g_primaria[id]][ARMA_LVL] || g_level[id] < SECUNDARIAS[g_secundaria[id]][ARMA_LVL] || g_level[id] < GRANADAS[g_granadas[id]][GRANADA_LVL])
					{
						zp_colored_print(id, "%s No cumples con el nivel de algun arma", Prefix)
						g_auto_comprador[id] = 0
						show_buy(id)
					}
					else
					{
						g_granadas[id] = g_arm_sele[id][2]
						g_compro[id] = 1
						fm_strip_user_weapons(id)
						fm_give_item(id, "weapon_knife")
						fm_give_item(id, PRIMARIAS[g_primaria[id]][ARMA_WEAPON])
						fm_give_item(id, SECUNDARIAS[g_secundaria[id]][ARMA_WEAPON])
						fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
						fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
						fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade")
						fm_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, GRANADAS[g_granadas[id]][GRANADA_CANTIDA_FIRE] += GRANADAS[g_granadas[id]][GRANADA_CANTIDA_DROGA])
						fm_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, GRANADAS[g_granadas[id]][GRANADA_CANTIDA_DROGA])
						fm_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, GRANADAS[g_granadas[id]][GRANADA_CANTIDA_FROST])
						fm_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, GRANADAS[g_granadas[id]][GRANADA_CANTIDA_FLARE] + GRANADAS[g_granadas[id]][GRANADA_CANTIDA_BUBBLE])
						g_skin[id][0] = g_primaria[id]
						g_skin[id][1] = g_secundaria[id]

						g_has_bombdroga[id] = GRANADAS[g_granadas[id]][GRANADA_CANTIDA_DROGA]
						g_has_bombbubble[id] = GRANADAS[g_granadas[id]][GRANADA_CANTIDA_BUBBLE]
					}
				}
			}
		}
		case 7:
		{
			if (g_arm_sele[id][2] > 0)
			{
				g_arm_sele[id][2] --
			}
			show_buy3_info(id)
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		case 8:
		{
			if (g_arm_sele[id][2]+1 < sizeof GRANADAS)
			{
				g_arm_sele[id][2] ++
			}
			show_buy3_info(id)
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		case 9:
		{
			show_buy3(id)
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
	}
	show_buy3_info(id)
	return PLUGIN_HANDLED;
}
this would be the variable of the drug grenade: g_has_bombdroga
 

 

 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych