Witam,
Mam plugin, który losuje darmowego VIP'a na mapę dla gracza.
Problem w tym, że gdy gracz dostanie tego VIP'a to prefix na say'u się nie pojawia, aktualizuje.
Wie ktoś jak dodać, aby prefix się aktualizował, gdy gracz dostanie daną flagę?
PLUGIN:
#include <amxmodx> forward amxbans_admin_connect(id); new bool:g_Vip[33]; public plugin_init(){ register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill"); register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText"); } public client_authorized(id , const authid[]){ if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){ client_authorized_vip(id); } } public client_authorized_vip(id){ g_Vip[id]=true; } public client_disconnected(id){ if(g_Vip[id]){ client_disconnect_vip(id); } } public client_disconnect_vip(id){ g_Vip[id]=false; } public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ new id = get_msg_arg_int(1); if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){ new szTmp[256],szTmp2[256]; get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp)) new szPrefix[64] = "^x04[VIP]"; if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," "); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp); } else{ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2"); } set_msg_arg_string(2,szTmp2); } return PLUGIN_CONTINUE; } public amxbans_admin_connect(id){ client_authorized(id,""); }