Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Problem] Modele wyłączają się


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Obelix

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:177
Offline

Napisano 29.02.2020 09:23

Witam, 
W silniku JB, mam kilka modeli w 1 pliku .mdl, są one ustawione graczom losowo co każdą rundę, dodałem sobie do silnika model dziewczyny, problem w tym, że na 1 mapie działa tylko model dziewczyny, a pozostałe modele się wyłączają. Po zmianie mapy działają pozostałe modele, a model kobiety się wyłącza. 1 działa - drugi nie, tak naprzemiennie. 

 

Jeżeli ktoś tu widzi błąd, to będę wdzięczny

 

stock ResetModels(id) {
set_pev(id, 71, isFlagi(id, "r") ? random_num(13, 17) : isFlagi(id, "s") ? 9 : isFlagi(id, "t") ? 8 : random_num(2, 7));  //Modele więźniów czytane z 1 pliku
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)
{
set_pev(id, pev_model, "models/player/jbe_prisoner_girl/jbe_prisoner_girl.mdl"); //Model kobiety
}
 
if(blokada[id]) return;
 
new kolor[33][25];
#if defined DHUD
set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.81, 0, 6.0, 5.0);
#else
setHud(0, 255, 0, -1.0, 0.81, 0, 6.0, 5.0);
#endif
switch(pev(id, 71)) {
case 2: kolor[id] = "Niebieski";
case 3: kolor[id] = "Czarno-Bialy";
case 4: kolor[id] = "Brazowy";
case 5: kolor[id] = "Pomaranczowy";
case 6: kolor[id] = "Rozowy";
case 7: kolor[id] = "Zolty";
case 8: kolor[id] = "V.I.P";
case 9: kolor[id] = "Super V.I.P";
case 13: kolor[id] = "Jednorozec";
case 14: kolor[id] = "Pedo Bear";
case 15: kolor[id] = "Pokemon";
case 16: kolor[id] = "Pan Ziemniak";
case 17: kolor[id] = "Garfield";
}
#if defined DHUD
show_dhudmessage(id, "Masz stroj: %s", kolor[id]);
#else
showHud(id, hud[4], "Masz stroj: %s", kolor[id]);
#endif
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych