Witam,
W silniku JB, mam kilka modeli w 1 pliku .mdl, są one ustawione graczom losowo co każdą rundę, dodałem sobie do silnika model dziewczyny, problem w tym, że na 1 mapie działa tylko model dziewczyny, a pozostałe modele się wyłączają. Po zmianie mapy działają pozostałe modele, a model kobiety się wyłącza. 1 działa - drugi nie, tak naprzemiennie.
Jeżeli ktoś tu widzi błąd, to będę wdzięczny
stock ResetModels(id) { set_pev(id, 71, isFlagi(id, "r") ? random_num(13, 17) : isFlagi(id, "s") ? 9 : isFlagi(id, "t") ? 8 : random_num(2, 7)); //Modele więźniów czytane z 1 pliku if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D) { set_pev(id, pev_model, "models/player/jbe_prisoner_girl/jbe_prisoner_girl.mdl"); //Model kobiety } if(blokada[id]) return; new kolor[33][25]; #if defined DHUD set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.81, 0, 6.0, 5.0); #else setHud(0, 255, 0, -1.0, 0.81, 0, 6.0, 5.0); #endif switch(pev(id, 71)) { case 2: kolor[id] = "Niebieski"; case 3: kolor[id] = "Czarno-Bialy"; case 4: kolor[id] = "Brazowy"; case 5: kolor[id] = "Pomaranczowy"; case 6: kolor[id] = "Rozowy"; case 7: kolor[id] = "Zolty"; case 8: kolor[id] = "V.I.P"; case 9: kolor[id] = "Super V.I.P"; case 13: kolor[id] = "Jednorozec"; case 14: kolor[id] = "Pedo Bear"; case 15: kolor[id] = "Pokemon"; case 16: kolor[id] = "Pan Ziemniak"; case 17: kolor[id] = "Garfield"; } #if defined DHUD show_dhudmessage(id, "Masz stroj: %s", kolor[id]); #else showHud(id, hud[4], "Masz stroj: %s", kolor[id]); #endif }