Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Paralizator


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 _.-*`PaniQ*-._

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:134
Offline

Napisano 20.01.2020 19:21

Witam, zwracam się z prośbą czy moglibyście przerobić ten plugin zeby był dostępny tylko na VIPA? na flagę n

 

https://amxx.pl/topi...alizator-by-me/


  • +
  • -
  • 0

#2 Balian3D

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.01.2020 19:53

Na początku funkcji dodaj warunek

if(!(get_user_flags(id) & tu wpisz nazwę flagi))
       return PLUGIN_HANDLED;

  • +
  • -
  • 0

#3 _.-*`PaniQ*-._

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:134
Offline

Napisano 20.01.2020 20:54

Tutaj?

public plugin_init()

 


  • +
  • -
  • 0

#4 Balian3D

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.01.2020 21:32

Pierwsza funkcja zarejestrowana, w tym przypadku to:

public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

Wygląda to tak:

public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	new username[31];
	get_user_name(this, username, 31);
	if(is_user_alive(idattacker) && get_user_team(idattacker) == 2)
	{
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!(get_user_flags(id) & tu wpisz nazwę flagi))
        return PLUGIN_HANDLED;))
    
	return PLUGIN_HANDLED;
	new username[31];
	get_user_name(this, username, 31);
	if(is_user_alive(idattacker) && get_user_team(idattacker) == 2)
	{

  • +
  • -
  • 0

#5 _.-*`PaniQ*-._

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:134
Offline

Napisano 21.01.2020 16:46

Nie chce się skompilować jak tak wkleiłem.

public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
        return PLUGIN_HANDLED;))
    
	return PLUGIN_HANDLED;
	new username[31];
	get_user_name(this, username, 31);
	if(is_user_alive(idattacker) && get_user_team(idattacker) == 2)
	{
		new wid = get_user_weapon(idattacker);	// Id broni
		if(wid == CSW_KNIFE && !CheckParaliz(this) && is_user_alive(this) && get_user_team(this) == 1)
		{
			set_hudmessage(0, 0, 255, 0.0, 0.35, 0, 10.1, 10.1, 0.1, 0.1, 2);
			show_hudmessage(idattacker, "[Sparalizowales: %s]^n[Masz 10 sekund na przeszukanie go]", username);	
			g_iCzas[this] = 10;
			set_task(1.0, "Freeze", this, _, _, "a", 10);
			set_user_maxspeed(this, 0.1);
			set_user_rendering(this, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderGlow, 60)
			SetParaliz(this);
			pValue == 1;
			return HAM_SUPERCEDE
		}
	}
	return HAM_IGNORED;
}

 


  • +
  • -
  • 0

#6 Balian3D

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.01.2020 18:44

Mój błąd zabrakło index'u oraz jest 2x "return PLUGIN_HANDLED;"

 

Poprawione i działa

public fwTakeDamage(id, this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
		return PLUGIN_HANDLED;

	new username[31];
	get_user_name(this, username, 31);
	if(is_user_alive(idattacker) && get_user_team(idattacker) == 2)
	{
		new wid = get_user_weapon(idattacker);	// Id broni
		if(wid == CSW_KNIFE && !CheckParaliz(this) && is_user_alive(this) && get_user_team(this) == 1)
		{
			set_hudmessage(0, 0, 255, 0.0, 0.35, 0, 10.1, 10.1, 0.1, 0.1, 2);
			show_hudmessage(idattacker, "[Sparalizowales: %s]^n[Masz 10 sekund na przeszukanie go]", username);	
			g_iCzas[this] = 10;
			set_task(1.0, "Freeze", this, _, _, "a", 10);
			set_user_maxspeed(this, 0.1);
			set_user_rendering(this, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderGlow, 60)
			SetParaliz(this);
			pValue == 1;
			return HAM_SUPERCEDE
		}
	}
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych