Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pobranie ID ostatniego gracza, który dołączył do CT


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Anonymuss

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 55
Pomocny

  • Postów:194
  • Imię:Anonimowy
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.01.2020 22:49

Witam, tak jak w temacie. Czy istnieje możliwość pobrania id gracza, który ostatni wszedł do CT i wykonanie na nim jakiejś funkcji? Wersja amxx 1.8.2 +rep za pomoc


Użytkownik Anonymuss edytował ten post 09.01.2020 23:14

  • +
  • -
  • 0

#2 Komiks007

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:87
  • Imię:Mateusz
Offline

Napisano 10.01.2020 11:10

probowales tego?

register_event("TextMsg", "ev_dolaczylct", "b", "2&#Game_join_ct");
register_event( "TeamInfo", "ev_dolaczyl", "a")

  • +
  • -
  • 1

#3 Anonymuss

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 55
Pomocny

  • Postów:194
  • Imię:Anonimowy
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.01.2020 13:33

Funkcje na wchodzenie do CT gracza mam przygotowaną, chce tylko pobrać id tego gracza, który wszedł jako ostatni do tej drużyny


  • +
  • -
  • 0

#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 10.01.2020 14:49

stworzyc Array trzeba. Gdy gracz wchodzi do ct to szukasz w arrayu jego id, jesli wystepuje to go usuwasz z arraya (arraydeleteitem), a potem dodajesz go na sam koniec (arraypushcell)

 

w ten sposob zawsze ostatnim elementem bedzie gracz co jako ostatni dolaczyl do ct.

 

przy wyjsciu tego gracza z serwera, w client_disconnect musisz usunac jego id z tego arraya, i w ten sposob masz gracza ktory byl ostatni w ct, zanim ten obecny wszedł do ct (a teraz wyszedl z serwa)


  • +
  • -
  • 1

#5 Anonymuss

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 55
Pomocny

  • Postów:194
  • Imię:Anonimowy
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.01.2020 17:26

stworzyc Array trzeba. Gdy gracz wchodzi do ct to szukasz w arrayu jego id, jesli wystepuje to go usuwasz z arraya (arraydeleteitem), a potem dodajesz go na sam koniec (arraypushcell)

 

w ten sposob zawsze ostatnim elementem bedzie gracz co jako ostatni dolaczyl do ct.

 

przy wyjsciu tego gracza z serwera, w client_disconnect musisz usunac jego id z tego arraya, i w ten sposob masz gracza ktory byl ostatni w ct, zanim ten obecny wszedł do ct (a teraz wyszedl z serwa)

 

Da radę na polski bo nigdy nie rozumiałem array'ów. Albo o jakiś mały przykład jakby to miało wyglądać lub inny sposób łatwiejszy?


  • +
  • -
  • 0

#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 10.01.2020 17:41

Wiesz co, hmmmm.

 

A umiesz into zwykłe tablice?

 

To będzie tak samo tylko chodzi o to, że Array Ci z automatu się przesuwa jak usuwasz jakas wartosc z tablicy. W zwykłych tablicach to musiałbyś zerować item w tablicy i wszystkie itemy występujące po nim musiałbyś przesuwać.

 

Ale polecam się z arrayami zaznajomić.

 

Kurcze no, musisz sobie wyobrazić ten algorytm jak to będzie działać. Głowny zamysł jest taki, żeby trzymać najświeższego CT'ka na samym końcu tablicy i aktualizowaniu tego przy zmianach


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych