Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mgła


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 04.01.2020 16:37

Czy można w jakiś sposób dodać na serwer mgłę bez użycia gl_fog, tzn tak żeby gracze widzieli mgłę bez względu na używaną grafikę i wartość tego cvaru ?

Myślałem nad pokryciem całej mapy dymem z .spr ale jakoś mi to nie wychodziło.


  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 04.01.2020 17:30

Spoiler

 

Źródło; silnik zombie plague 4.3


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 04.01.2020 18:10

Próbowałem. Nie pamiętam jak jest z gl_fog ale to kompletnie nie działa na grafice innej niż opengl.


  • +
  • -
  • 0

#4 viper367

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 76
Zaawansowany

  • Postów:443
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 04.01.2020 19:08

ze spr bd problem 

goldsrc nie lubi jesli wyświetlamy ponad 200 obiektów naraz - a jak masz na  myśli całą mape to troche tego bd

nie ważne czy to modele obiekty mapy czy włanie pliki .spr


  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.01.2020 22:20

Może po prostu specjalny plik spr per gracz który "udaje" mgłe wokół niego


  • +
  • -
  • 0

#6 viper367

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 76
Zaawansowany

  • Postów:443
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 04.01.2020 22:32

zamiast spr lepiej nadaje sie model skalujesz go na jaki chcesz rozmiar i nie musisz go kopować po ileś razy natomiast jak taki model by wyglądał to 2 kwestia

najprosciej bd zablokować wejscie osobom grającym na software d3d i tak chyba nikt nie używa


  • +
  • -
  • 0

#7 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 05.01.2020 15:12

zamiast spr lepiej nadaje sie model skalujesz go na jaki chcesz rozmiar i nie musisz go kopować po ileś razy natomiast jak taki model by wyglądał to 2 kwestia

najprosciej bd zablokować wejscie osobom grającym na software d3d i tak chyba nikt nie używa

Oj i tu cię zaskoczę. Około 40% osób grających na pewnym serwerze używa grafiki innej niż opengl z czego 30% tych osób nie może włączyć grafiki opengl przez słabą kartę graficzną. Jednak jeśli nie ma innego sposobu to będę musiał wyrzucać takich graczy z serwera. Żeby umożliwić takim osobom grę myślałem nad tym, żeby wrzucić na forum pliki które pozwolą włączyć grafikę opengl bez konieczności używania dedykowanej karty graficznej, ale gorzej że jednym z potrzebnych plików jest opengl32.dll za który raczej powinienem banować osoby wchodzące na serwer.

 

Zastanawiam się jeszcze nad jednym sposobem. Czy nie mogę stworzyć sprite ogromnego na całą mapę i wyświetlić go graczom ?


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych