Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zapis nvault problem


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 I am the one who knocks.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:133
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Albuquerque
Online

Napisano 02.01.2020 18:29

Witam otóż borykałem się z następującym problemem chciałem do pluginu wprowadzić zapis nvault, oczekiwałem  na taki efekt że jeśli ktoś użyje /hud w celu wyłączenia hudu to żeby nie działało to na runde czy też mape ale żeby zapisało decyzje gracza i nie ważne czy crash serwera czy gracz wyjdzie dopóki nie wpisze znowu /hud w celu pokozania mu się znowu coś tam zajrzałem w dokumentacje bo zapisem nvault nie miałem jeszcze doczynienia drugim rozwiązaniem  by był zapis na sql ale dla takiego pluginu to raczej zbędne i bezsensu więc nvault będzie odpowiedni tylko mam problem bo nie wiem czy dobrze to wyszło. Podejrzewam że coś spierdzieliłem lub też składnia kodu jest nie dobra

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <csx>
#include <colorchat>
#include <nvault>

#define PLUGIN "Rangi"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

// User stats parms id
#define STATS_KILLS             0
#define STATS_DEATHS            1
#define STATS_HS                2
#define STATS_TKS               3
#define STATS_SHOTS             4
#define STATS_HITS              5
#define STATS_DAMAGE            6

//Max count of levels
#define LEVELS 20
//Max len of ClassName
#define CLASS_LEN 25
#define MAX_NAME_LENGTH         31
#define MAX_BUFFER_LENGTH       2047

#define TASK_SHOWCLASS 2222
#define TASK_SHOWADV 768
#define adtime	 90.0 //Default of 1,5 minuites

//Buffers
new t_sName[MAX_NAME_LENGTH + 1]                    = ""
new g_sBuffer[MAX_BUFFER_LENGTH + 1]                = ""

new bool:g_hudEnabled[33];

new nazwa_gracza[33][64];

new giXP[LEVELS+1];
new gszClass[LEVELS+1][CLASS_LEN];
new giPointer=1;

new gcvarMaxName;
new gcvarType, gcvarTop, gcvarList;

new gmsgSayText;

new SyncHudObj;

new g_vault;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_dictionary("statsx.txt");
	
	register_clcmd("say /top10", "cmdTop10", 0, "- wyswietla range i statystyki najlepszych 10 graczy");
	register_clcmd("say /hud", "cmdRangiHud", 0, "- włącza/wyłacza pokazywanie rang hud");
	register_clcmd("say /rank", "cmdRank", 0, "- wyswietla range i statystyki");
	register_clcmd("say /rangi", "cmdHelp", 0, "- wyswietla liste rang");
	
	register_clcmd("say_team /top10", "cmdTop10", 0, "- wyswietla range i statystyki najlepszych 10 graczy");
	register_clcmd("say_team /hud", "cmdRangiHud", 0, "- włącza/wyłacza pokazywanie rang hud");
	register_clcmd("say_team /rank", "cmdRank", 0, "- wyswietla range i statystyki");
	register_clcmd("say_team /rangi", "cmdHelp", 0, "- wyswietla liste rang");
	
	SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
	gcvarMaxName = 	register_cvar("rangi_maxname", "Reszta jest milczeniem");
	gcvarType = 	register_cvar("rangi_hud","0");
	gcvarTop = 	register_cvar("rangi_top10","1");
	gcvarList = 	register_cvar("rangi_list","1");
	
	gmsgSayText = 	get_user_msgid("SayText"); 
//	set_task(60.0, "ShowAdv",.flags = "b");

	g_vault == nvault_open("HUD");

}

//public ShowAdv(){
//	ColorChat(0, NORMAL, "[RANGI]^x04 Wpisz w say /hud aby wl/wyl pokazywanie statystyk rangi na ekranie./rank - wyswietla twoja range,/rangi - wyswietla spis rang,/top10 - wyswietla rangi i statystyki najlepszych 10 graczy");
//}
//CONFIG
public plugin_cfg(){
	new szFile[128];
	get_configsdir(szFile, 127);
	add(szFile, 127, "/rangi.ini");
	if(!file_exists(szFile))
		return set_fail_state("Nie znalaziono pliku ranga.ini w folderze configs/");
	new szLine[96], iLen=0, szClass[CLASS_LEN], szXP[16];
	
	for(new i=0;read_file(szFile, i, szLine, 95, iLen);i++,szClass[0]=szXP[0]='^0'){
		if( giPointer > LEVELS) break;
		
		if(iLen==0) continue;
		trim(szLine);
		if(szLine[0]=='^0' || szLine[0]==';') continue;
		
		parse(szLine, szClass, CLASS_LEN-1, szXP, 15);
		if(szClass[0] && szXP[0]){
			giXP[giPointer]=str_to_num(szXP);
			copy(gszClass[giPointer], CLASS_LEN-1, szClass)
			giPointer++;
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Odrodzenie(id)
{	
	if(!task_exists(TASK_SHOWCLASS+id))
	{
		set_task(0.1, "taskDisplayRank", TASK_SHOWCLASS+id, _, _, "b");
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public UsunZadania(id)
{
	if(task_exists(TASK_SHOWCLASS+id))
	{
		remove_task(TASK_SHOWCLASS+id);
	}
	if(task_exists(TASK_SHOWADV+id))
	{
		remove_task(TASK_SHOWADV+id);		
	}
}

//COMMANDS
public cmdTop10(id){
	if(get_pcvar_num(gcvarTop) <= 0){
		print_colored(id, "* ^x04Top10^x01 jest wylaczone");
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	format_top10(g_sBuffer)
	show_motd(id, g_sBuffer, "Top 10")
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public cmdRangiHud(id){
	if(g_hudEnabled[id] && task_exists(TASK_SHOWCLASS+id))
	{			
		remove_task(TASK_SHOWCLASS+id)
	}
	else
	{
		set_task(0.1,"taskDisplayRank",TASK_SHOWCLASS+id,_,_,"b");	
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public cmdRank(id)
{   
	static stats[8], body[8], rankpos, rankmax;
	get_user_stats(id, stats, body);
   
	rankpos = get_user_stats(id, stats, body);
	rankmax = get_statsnum();
   
	print_colored(id, "* Twoja ranga to^x04 %s^x01, zajmujesz^x03 %d^x01 pozycje z^x03 %d", get_rankname(stats[0]), rankpos, rankmax);
	print_colored(id, "* Posiadasz^x03 %d^x01 zabojstw,^x03 %d^x01 smierci oraz^x03 %d^x01 headshot'ow, zadajac^x03 %d^x01 obrazen.", stats[STATS_KILLS], stats[STATS_DEATHS], stats[STATS_HS], stats[STATS_DAMAGE]);
   
	return PLUGIN_HANDLED;
} 
public cmdHelp(id){
	if(get_pcvar_num(gcvarList) <= 0){
		print_colored(id, "* ^x04Lista rang^x01 jest niedostepna");
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	static sBuffer[MAX_BUFFER_LENGTH+1];
	new iLen;
	iLen = formatex(sBuffer, MAX_BUFFER_LENGTH, "<body bgcolor=#000000><font color=#FFB000><pre>")
	iLen += formatex(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH - iLen, "#id  Nazwa  Prog^n");
	if(giPointer > 1)
		iLen += formatex(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH - iLen, "%02d %-22.22s < %d^n", 1, gszClass[1], giXP[1]);
	for(new i=2;i<giPointer;i++){
		iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH - iLen, "%02d %-22.22s %d-%d^n", i, gszClass[i], giXP[i-1]+1,giXP[i]);
	}
	new szMaxName[CLASS_LEN];
	get_pcvar_string(gcvarMaxName, szMaxName, CLASS_LEN-1);
	iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH - iLen, "* %s > %d", szMaxName, giXP[giPointer-1]);
	show_motd(id, sBuffer, "Rangi");
	return PLUGIN_HANDLED;
}

//FORWARDS
public client_authorized(id)
{
	g_hudEnabled[id] = get_pcvar_num(gcvarType)!=0;
	
	get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63);
	
	if(is_user_bot(id) || !g_hudEnabled[id])
		return;   
	
	UsunZadania(id);
	
	//set_task(0.1,"taskDisplayRank",TASK_SHOWCLASS+id,_,_,"b");	
	if(!task_exists(TASK_SHOWADV+id))
	{
		set_task(10.0, "PokazReklame", TASK_SHOWADV+id);
	}
}

public PokazReklame(id)
{
	id-=TASK_SHOWADV;	
	//client_print(id, print_chat, "W celu uzyskania informacji o komendach  napisz /pomoc.");
	ColorChat(id, NORMAL, "[RANGI]^x04 Wpisz /hud aby wl/wyl pokazywanie statystyk rangi na ekranie./rank - wyswietla twoja range,/rangi - wyswietla spis rang,/top10 - wyswietla rangi i statystyki najlepszych 10 graczy");
}

public client_disconnect(id)
{
	UsunZadania(id);
}


//TASKS
public taskDisplayRank(id){			
	id-=TASK_SHOWCLASS;
	if(!is_user_connected(id))
	{
		if(task_exists(TASK_SHOWCLASS+id))
		{
			remove_task(TASK_SHOWCLASS+id);
			return PLUGIN_CONTINUE;
		}
	}
	
	static stats[8], bodyhits[8], rankpos, rankmax;
	rankmax = get_statsnum();
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
        
		if(!target)
		{
			return PLUGIN_CONTINUE;
		}
	
		static statsTarget[8], bodyhitsTarget[8], rankposTarget;
		
		//get_user_stats(target, statsTarget, bodyhitsTarget);				   
		rankposTarget = get_user_stats(target, statsTarget, bodyhitsTarget);

	
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[%s]^nRanga: %s^nPozycja: %d / %d^nZabojstw: %d^nSmierci: %i^nZabojstw przez HS: %i^nCelnych strzalow: %4.2f%%^nWspolczynnik k/d  %4.2f",nazwa_gracza[target], get_rankname(statsTarget[STATS_KILLS]),rankposTarget, rankmax, statsTarget[STATS_KILLS], statsTarget[STATS_DEATHS], statsTarget[STATS_HS], accuracy(statsTarget), kdratio(statsTarget));	
		//^nSrednie obrazenia: %4.2f, -->damagePerShot(stats, bodyhits)
		return PLUGIN_CONTINUE;
                        
	}
	
	//get_user_stats(id, stats, bodyhits);				   
	rankpos = get_user_stats(id, stats, bodyhits);	
	
	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.15 ,0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Ranga: %s^nPozycja: %d / %d^nZabojstw: %d^nSmierci: %i^nZabojstw przez HS: %i^nCelnych strzalow: %4.2f%%^nWspolczynnik k/d  %4.2f",get_rankname(stats[STATS_KILLS]),rankpos, rankmax, stats[STATS_KILLS], stats[STATS_DEATHS], stats[STATS_HS], accuracy(stats), kdratio(stats));	
	//^nSrednie obrazenia: %4.2f, -->damagePerShot(stats, bodyhits)
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

//CLASS
get_lvl_by_exp(iXP){
	new i;
	for(i=1;i<=giPointer;i++){
		if(giXP[i]>=iXP)
		break;
	}
	if(i > giPointer)
		return -1;
	return i;
}
get_rankname(frags){ 
	 static szClass[CLASS_LEN];
	 new iLvl=get_lvl_by_exp(frags);
	 if(iLvl>=0)
	 	copy(szClass,CLASS_LEN-1, gszClass[iLvl]);
	 else
		get_pcvar_string(gcvarMaxName, szClass, CLASS_LEN-1);
	 return szClass;
}

//RANK
// Stats formulas
Float:effec(izStats[8])
{
	if (!izStats[STATS_KILLS])
		return (0.0)
	
	return (100.0 * float(izStats[STATS_KILLS]) / float(izStats[STATS_KILLS] + izStats[STATS_DEATHS]))
}

// get k/d ratio
Float:kdratio(izStats[8])
{
	if (!izStats[STATS_DEATHS])
		return (0.0)
	
	return (float(izStats[STATS_KILLS]) / float(izStats[STATS_DEATHS]))
}

//Float:damagePerShot(izStats[8], bodyStats[8])
//{
//	if (!bodyStats[0])
//		return (0.0)
//	
//	return (float(izStats[STATS_DAMAGE]) / float(bodyStats[0]))
//}

Float:accuracy(izStats[8])
{
	if (!izStats[STATS_SHOTS])
		return (0.0)
	
	return (100.0 * float(izStats[STATS_HITS]) / float(izStats[STATS_SHOTS]))
}

// Get and format top 10
format_top10(sBuffer[MAX_BUFFER_LENGTH + 1])
{
	new iMax = get_statsnum()
	new izStats[8], izBody[8]
	new iLen = 0

	if (iMax > 10)
		iMax = 10;

	new lKills[16], lDeaths[16], lHits[16], lShots[16], lEff[16], lAcc[16]
	
	format(lKills, 15, "%L", LANG_SERVER, "KILLS")
	format(lDeaths, 15, "%L", LANG_SERVER, "DEATHS")
	format(lHits, 15, "%L", LANG_SERVER, "HITS")
	format(lShots, 15, "%L", LANG_SERVER, "SHOTS")
	format(lEff, 15, "%L", LANG_SERVER, "EFF")
	format(lAcc, 15, "%L", LANG_SERVER, "ACC")
	
	ucfirst(lEff)
	ucfirst(lAcc)

	iLen = format(sBuffer, MAX_BUFFER_LENGTH, "<body bgcolor=#000000><font color=#FFB000><pre>")
	iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH - iLen, "%2s %-22.22s %6s %6s %6s %6s %4s %4s %4s^n", "#", "Nick", "Level", lKills, lDeaths, lHits, lShots, "HS", lEff, lAcc)
	
	for (new i = 0; i < iMax && MAX_BUFFER_LENGTH - iLen > 0; i++)
	{
		get_stats(i, izStats, izBody, t_sName, MAX_NAME_LENGTH)
		replace_all(t_sName, MAX_NAME_LENGTH, "<", "[")
		replace_all(t_sName, MAX_NAME_LENGTH, ">", "]")
		iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH - iLen, "%2d %-22.22s %-22.22s %6d %6d %6d %6d %4d %3.0f%% %3.0f%%^n", i + 1, t_sName,get_rankname(izStats[STATS_KILLS]), izStats[STATS_KILLS], 
						izStats[STATS_DEATHS], izStats[STATS_HITS], izStats[STATS_SHOTS], izStats[STATS_HS], effec(izStats), accuracy(izStats))
	}
}
//STOCKS
stock print_colored(id, const text[], any:...)
{
    static szMessage[192];
    szMessage[0]='^x01';
    vformat(szMessage[1], 190, text, 3);
 
    if(id==0)
    {
        new plist[32], playernum;
        get_players(plist, playernum);
        for(new i = 0; i < playernum; i++)
        {
            id = plist[i];
            message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id);
            write_byte(id);
            write_string(szMessage);
            message_end();
        }
    }
    else
    {
        message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id);
        write_byte(id);
        write_string(szMessage);
        message_end();
    }
} 

public SaveHud(id) {
	if(g_vault == INVALID_HANDLE)
		return;

	new AuthID[32]; get_user_authid(id, AuthID, 31);

	new vaultkey[64], vaultdata[128];
	format(vaultkey, 63, "%s-HUD", AuthID);
	format(vaultdata, 127, "%i", g_hudEnabled[id]);
	nvault_set(g_vault, vaultkey, vaultdata);
}

public LoadHud(id) {
	if(g_vault == INVALID_HANDLE)
		return;

	new AuthID[32]; get_user_authid(id, AuthID, 31);

	new vaultkey[64], vaultdata[128];
	format(vaultkey, 63, "%s-HUD", AuthID);
	if(nvault_get(g_vault, vaultkey, vaultdata, 127)) {
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 02.01.2020 19:39

w LoadHud dane odczytujesz ale kompletnie nic nie robisz z tym. tam trzeba ustawic zmienna bool:g_hudEnabled na true/false, w zaleznosci od odczytanej wartosci.

Wartosc uzyskasz konwertując bufor vaultdata na num (str_to_num)


  • +
  • -
  • 0

#3 I am the one who knocks.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:133
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Albuquerque
Online

Napisano 02.01.2020 19:58

Czyli gdzie?
  • +
  • -
  • 0

#4 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 120
Super Hero

  • Postów:2 070
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 02.01.2020 20:34

Spoiler

 

Na

 

Spoiler

  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#5 I am the one who knocks.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:133
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Albuquerque
Online

Napisano 02.01.2020 20:58

Spoiler

 

Na

 

Spoiler

 

Plugin sie kompiluje przez amx 1.9.0 próbowałem na niższe lecz  nie dało się, myśle że kwestia ogarnięcia, tylko że pokazuje mi takie komunikaty 

Warning: Symbol "client_disconnect" is marked as deprecated: Use client_disconnected() instead. on line 218

Warning: Redefinition of constant/macro (symbol "MAX_NAME_LENGTH") on line 26

Warning: Tag mismatch on line 409

Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "vaultdata" on line 407


  • +
  • -
  • 0

#6 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 120
Super Hero

  • Postów:2 070
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 02.01.2020 21:08

Here

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#7 I am the one who knocks.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:133
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Albuquerque
Online

Napisano 02.01.2020 21:39

Here

 

Tylko że nadal jest tak że jak wpisze /hud to przy zmianie mapy oraz wyjściu i wejściu ten hud sie pojawia a właśnie chodziło by się nie pojawiał


  • +
  • -
  • 0

#8 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 02.01.2020 22:25

bo nigdzie nie wywołujesz funkcji LoadHud...

 

wywołaj ją w client_authorized


  • +
  • -
  • 0

#9 I am the one who knocks.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:133
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Albuquerque
Online

Napisano 02.01.2020 22:57

bo nigdzie nie wywołujesz funkcji LoadHud...

wywołaj ją w client_authorized


Wywołałem ją
Spoiler


Jednakże nic się nie dzieje po wpisaniu /hud nie znika itp chyba ze trzeba dodac jeszcze jakis argument do tego

Użytkownik localhost edytował ten post 02.01.2020 23:16

  • +
  • -
  • 0

#10 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 02.01.2020 23:37

pokaz jak wyglada client_authorized

 

 

 

no hud nie znika bo nigdzie nie dodales przełączania hudu.

cmdRangiHud dodaj sobie przed returnem:

g_hudEnabled[id] = !g_hudEnabled[id]

  • +
  • -
  • 1

#11 I am the one who knocks.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:133
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Albuquerque
Online

Napisano 02.01.2020 23:47

 

pokaz jak wyglada client_authorized

 

 

 

no hud nie znika bo nigdzie nie dodales przełączania hudu.

cmdRangiHud dodaj sobie przed returnem:

g_hudEnabled[id] = !g_hudEnabled[id]

 

Obecnie tak 

public client_authorized(id)
{
	g_hudEnabled[id] = get_pcvar_num(gcvarType)!=0;
	
	get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63);
	
	if(is_user_bot(id) || !g_hudEnabled[id])
		return;   
	
	UsunZadania(id);
	
	LoadHud(id);
	
	//set_task(0.1,"taskDisplayRank",TASK_SHOWCLASS+id,_,_,"b");	
	if(!task_exists(TASK_SHOWADV+id))
	{
		set_task(10.0, "PokazReklame", TASK_SHOWADV+id);
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#12 I am the one who knocks.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:133
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Albuquerque
Online

Napisano 03.01.2020 00:04

 

 

cmdRangiHud dodaj sobie przed returnem:

 

Dodałem przed returnem wyłącza się

Lecz gdy wyjde lub zmienie mape dalej się pojawia czyli musi być coś nie tak z wczytaniem tej funkcji

Spoiler

Użytkownik localhost edytował ten post 03.01.2020 00:08

  • +
  • -
  • 0

#13 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 03.01.2020 09:07

W client_disconnect musisz wywołać ZapiszHud
  • +
  • -
  • 0

#14 I am the one who knocks.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:133
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Albuquerque
Online

Napisano 03.01.2020 09:45

W client_disconnect musisz wywołać ZapiszHud

 

Wywołałem lecz nic z tego nadal jest jak było czyli przy wyjściu, zmiany mapy i zmianie rundy nie zapisuje decyzji gracza i zauważyłem też nwm czy jest to błąd czy u mnie tylko ale żeby wyłączyć hud trzeba 2 razy napisac /hud


Użytkownik localhost edytował ten post 03.01.2020 09:53

  • +
  • -
  • 0

#15 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 381
Offline

Napisano 03.01.2020 13:25

pokaz jak wyglada kod caly teraz. Daj w spoilerze 


  • +
  • -
  • 0

#16 I am the one who knocks.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:133
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Albuquerque
Online

Napisano 03.01.2020 13:31



pokaz jak wyglada kod caly teraz. Daj w spoilerze 

 

Spoiler
 
Tak

  • +
  • -
  • 0

#17 Deus Vult

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 109
Zaawansowany

  • Postów:216
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Rzeszow
Offline

Napisano 03.01.2020 14:04

Zobacz to

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#18 I am the one who knocks.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:133
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Albuquerque
Online

Napisano 03.01.2020 14:29

Zobacz to

 

takie błędy sie pokazują 

Spoiler

 

przy kompilacji


Użytkownik localhost edytował ten post 03.01.2020 14:30

  • +
  • -
  • 0

#19 Deus Vult

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 109
Zaawansowany

  • Postów:216
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Rzeszow
Offline

Napisano 03.01.2020 14:33

linia 155

g_hudEnabled[id] = !ghudEnabled[id];

na 

g_hudEnabled[id] = !g_hudEnabled[id];

  • +
  • -
  • 1

#20 I am the one who knocks.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:133
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Albuquerque
Online

Napisano 03.01.2020 14:41

 

linia 155

g_hudEnabled[id] = !ghudEnabled[id];

na 

g_hudEnabled[id] = !g_hudEnabled[id];

 

Problem teraz leży tu 

Spoiler

 

Linia 255

 

Próbowałem zmieniac na takie

Spoiler

 

I dalej błędy


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych